ARAD. Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã recomandă, în continuare, ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze prin mijloace de comunicare la distanță. Pentru a răspunde solicitărilor și întrebărilor din domeniul fiscal, specialiștii ANAF pot fi contactați prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul instituției. De asemenea, pentru comunicarea inter-instituționalã, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email.
„În plus, având în vedere că liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în aceastã perioadă, vă recomandăm să utilizați și serviciul de asistență telefonică – Call Center și Formularul de contact. Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competențã a ANAF, vă rugăm să apelați CALL-CENTER instituției, la numãrul de telefon 031.403.91.60. Specialiștii noștri răspund întrebărilor în continuare, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.30. Dacă toate liniile telefonice sunt ocupate, vă rugăm să reveniți, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastră! O alternativă la fel de facilă pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitările sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numãrul de înregistrare este generat automat”, au transmis reprezentanții Fiscului.
Comunicare pe e-mail
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual. În contextul îmbunătăţirii comunicării la distanţă, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Arad pune la dispoziţia contribuabililor persoane fizice şi juridice, adresa de e-mail: registratura.AJFP.AR@anaf.ro
Trimite articolul
Xfiscul mar bine ar sucomba! ca oricum face pensii nesimtite !
Ca sa faci spatiu virtual trebuie.sa fii prezent in persoana la ghiseu…. ca.pe email nu se poate