„Vrem să creștem implicarea elevului la ore. Acesta nu este doar un ascultător pasiv care își ia notițe și, de multe ori, înțelege foarte puțin. Elevul participă activ, pune întrebări și își dezvoltă capacitatea de a alege critic între diferitele metode de lucru”, a precizat Adriana Niculae, coordonatorul de proiect.
Ieri, o parte din profesorii implicați în proiect, au participat la o asemenea lecție la o clasă de gimnaziu din cadrul Colegiului Național „Vasile Goldiș”. Noțiunile învățate au fost aduse în viața de zi cu zi a elevilor, au fost verificate și, cu siguranță, cei care au participat la ora de fizică puțin altfel decât de obicei, au rămas cu mult mai multe informații pe care vor ști să le folosească. „Elevii de gimnaziu sunt cei mai atrași de noua abordare. Predarea materiei după modelele alternative propuse, creşte șansele de a menține interesul elevilor pentru orele de fizică”, a declarat Ioan Stan, inspector de fizică și formator în cadrul proiectului.
„Sperăm să menținem interesul elevilor pentru orele de fizică” Ioan Stan
CITESTE SI:
Politistii aradeni, noi activitati preventive destinate elevilor
Citiți principiile noastre de moderare aici!