Industria HoReCa a fost una dintre cele mai afectate în perioada pandemiei, iar revenirea pe pieței nu a fost deloc ușoară. Chiar dacă au trecut patru ani de la perioada cea mai „neagră” a restaurantelor și afacerilor din acest domeniu, investițiile în HoReCa sunt văzute, în continuare, cu reticență. Și totuși, Aradul a reușit să se remarce și să iasă din „marea” de fast-food-uri cu mâncare de tip cantină. În căutarea antreprenorilor care cred în visul de a reuși în HoReCa, cei de la Metro au inițiat mai multe campanii menite să aducă un altfel de gust în farfuriile clienților. Mergând pe rafinament, dar și savori locale, împreună cu chefi bucătari cu experiență, au fost create feluri de mâncare care spun o poveste, în care aromele și savorile se combină în mod perfect și care îl duc pe degustător într-o călătorie.
„Vis de antreprenor” a ajuns sâmbătă seara la Arad, un restaurant recent deschis pe piața arădeană fiind ales ca locație și partener în acest proiect. Este vorba despre Sabor, o investiție în HoReCa făcută în urmă cu câteva luni într-o locație care devine „epicentrul” comercial din Arad: zona AFI – Atrium.
Așadar, sâmbătă seara arădenii au fost invitați la o călătorie culinară deosebită, ghidați de chef Bogdan Alexandrescu – sau Dexter, așa cum este cunoscut în urma participării la show-urile culinare. Alături de bucătarii restaurantului, chef Dexter a pregătit în fața publicului o farfurie „signiture dish” – o amprentă a sa în lumea culinară, bazată și pe produsele cu specific local din zona Aradului: antricot de vită cu millefeuille de cartofi și trufe, sos de hribi și fructe de toamnă murate. Preparatul a fost finalizat în fața arădenilor, chef Bogdan Alexandrescu precizând că a ales în combinația de gusturi să includă și furcte precum perele și gutuile tocmai pentru că specificul Aradului arată o inclinație înspre combinația cărnurilor cu aromele de fructe.
Pe lângă preparatul „vedetă” al serii, în aceeași locație au fost preparate paste într-o roată de parmezan, o tehnică foarte apreciată de iubitorii mâncării italiene.
Preparatul serii, antricotul de vită, va rămâne în meniul restaurantului pentru acest sezon. „Vis de antreprenor” este o inițiativă prin care lanțul de hypermarketuri Metro și-a propus să aducă în lumina reflectoarelor poveștile antreprenorilor din comerțul tradițional și HoReCa, depășind granițele capitalei și Clujului, tocmai pentru că și alte orașe merită să iasă în evidență.
„Suntem alături de acești antreprenori în călătoria lor de la vis la un business sustenabil – o călătorie plină de provocări, dar și de reușite. Ei sunt cei care dau viață economiei românești, iar sprijinul nostru pentru ei este esențial. Multe dintre poveștile acestor antreprenori sunt disponibile deja pe pagina dedicata campaniei, www.metro.ro/visdeantreprenor”, au transmis cei de la Metro.
Aradul face parte dintre cele 11 orașe alese în acest proiect.
Citiți principiile noastre de moderare aici!