Ministrul Afacerilor Interne a decis, joi, 2 aprilie, în urma unei convorbiri telefonice cu omologul maghiar, să închidă frontiera Nădlac II pentru trecerea persoanelor, urmând ca acest Punct de Trecere a Frontierei să fie destinat exclusiv pentru tranzitarea camioanelor și a transportului de mărfuri.
Potrivit unui comunicat de presă remis de Ministerul Afacerilor Interne „având în vedere timpii mari de așteptare înregistrați în anumite intervale orare, în vederea decongestionării punctului de trecere a frontierei Nădlac II și pentru funcționarea corespunzătoare a <<culoarului verde>>, partea română a propus ca acest punct să fie folosit în exclusivitate pentru camioane și traficul de mărfuri, urmând ca traficul de persoane să fie direcționat către Nădlac I. Ministrul ungar a fost de acord cu această propunere, iar detaliile tehnice au fost stabilite imediat la nivelul conducerii polițiilor de frontieră din cele două state. Astfel, începând cu ora 20:00 – ora României -, traficul, prin Punctul de Trecere a Frontierei Nădlac I, a fost deschis numai pentru autoturisme. Această separație a tranzitului va duce la fluidizarea traficului pentru camioane prin punctul Nădlac II. Ca măsură suplimentară a fost mărit dispozitivul de ordine publică pe traseul Nădlac I – Autostrada A1, inclusiv în localitățile Nădlac și Pecica. De asemenea, echipaje ale poliției rutiere vor însoți convoaie de maxim 10 autoturisme care vor fi preluate de la frontieră și însoțite până în județele de destinație prin preluarea escortei de fiecare inspectorat județean de poliție sau jandarmerie de pe traseu”.
Trimite articolul
XMare tolomaca esti Ioana costas
ai inversat 1 cu 2
se inchide Nadlacul vechi adica 1
nu se inchide Nadlac 2 adica autostrada
treci la loc ai 4
-
A scris foarte corect Ioana Costas.
Dar fiindca esti mai mult decat tolomac iti vei da seama abia peste cateva zile 😂-
ba e fix pe dos
-
Bai tampitilor, dupa ce ati facut in sfarsit un lucru bun ( inchizand Nadlac I pt persoane), iar ati dat-o cu stang-u-dreptul , mitici imputiti, care numai la “matzul lor ” se gandes !
De ve naiba n-ti bagat camioanele prin Nadlac I , ca soferii acestora SIGUR NU SE APUCAU SA UMBLE AIUREA prin Nadlac.
E adevarat ca fluenta era ceva mai mica pt camioane, dar nu cred ca semnificativ, fata de siguranta traficului de persoane MULT MAI BINE SUPRAVEGHEAT SI CONTROLAT prin Nadlac II.
Dar ce le pasa la mitici…?! Pt ei mai important este sa le ajunga papica la gura. Pacat ca atunci cand au trebuit finalizate cele 2 viaducte, n-au mai fost asa interesati de fluidizarea traficului greu !
Catre Redactie! Stirea scrisa de VO, reactualizata si aceea, scrie invers. Care este corecta? Stirea falsa de ce nu o stergeti?
Mai copii, “traficul de persoane” este altceva! Ati vrut sa scrieti “traficul pietonal”, probabil!
… si nu e Nadlac II, ci Nadlac I, ca pe autostrada nu circula pietonii.
… si fiti mai atenti!
REDACTIA!!! stirea are titlul gresit, nu va verificati inainte sa postati ?
Și individa asta, ”ZIARISTĂ ?????????” a rămas angajata Obesrvatorului ???????????