ARAD. Dacă pe drumul Arad-Şiria utilajele care ar trebui să efectueze lucrări de modernizare a drumului lipsesc cu desăvârşire, nu acelaşi lucru se poate spune despre cealaltă şosea modernizată de Consiliul Judeţean Arad din fonduri europene, respectiv Pâncota-Târnova-Buteni. Constructorul care a câştigat licitaţia pentru acest drum a „atacat” şantierul cu zeci de utilaje, imediat ce vremea s-a îmbunătăţit. Scopul firmei este acela de a încheia cât mai repede lucrarea, chiar dacă termenul de finalizare este de trei ani de zile.
În această perioadă, au început asfaltările pe tronsonul Cuied-Luguzău, dar s-a lucrat şi la decopertare, la săpătură pentru blocaj pe ultimul tronson de infrastructură, la nivelarea și compactarea gropilor de împrumut și de depozitare a pământului din săpături, la reprofilarea, compactarea și pregătirea pentru asfaltare a intrării în Cuied. După cum precizam, constructorul vrea să termine cât mai repede lucrarea şi să închidă şantierul, unul dintre motive fiind şi acela că firma este din judeţul Ilfov şi trebuie să plătească diferite cheltuieli pentru muncitorii detaşaţi pe drumul Pâncota-Târnova-Buteni. Totuşi, Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean, susţine că, înaintea vitezei, trebuie să primeze calitatea. „Ne dorim cu toții ca lucrarea să fie finalizată, dar în primul rând ne dorim o lucrare de calitate, care să reziste câțiva ani fără nicio intervenție. De aceea, am cerut constructorului atenție, fiindcă nu vreau ca graba să strice treaba”, a spus Cionca.
Drumul Pâncota-Târnova-Buteni este modernizat din fonduri europene nerambursabile, iar valoarea contractului este de 40 de milioane de lei, plus TVA. Licitaţia pentru modernizarea şoselei lungă de 31 de kilometri a fost câştigată de către DSE Consulting, o societate de profil din judeţul Ilfov. Numai că, potrivit declaraţiilor reprezentanţilor acestei firme, această lucrare nu va produce profit. „Noi am depus oferte atât pe Pâncota-Buteni, care este o lucrare subevaluată, cât şi pe Arad-Şiria-Pâncota, de unde se poate rămâne cu profit. Pentru Pâncota-Buteni, noi suntem singurii care am depus ofertă. Dar, dacă nu câştigăm şi licitaţia pentru Arad-Şiria-Pâncota, noi vom pierde bani pe primul şantier”, spunea, în februarie 2020, reprezentantul DSE Consulting. Între timp, licitaţia pentru Arad-Şiria-Pâncota a fost câştigată de Sylc Con Trans, o firmă din Arad, care, de câteva luni, a abandonat şantierul.
Trimite articolul
XFurnica din varful dealului?????????????? Mare stire.
Trebuia dat tot tronsonul Arad Bușteni la firma ăsta, daca-i serioasa.Acuma nu se mai poate ca-i luată smântână.
Felicitari “miticilor”!!!
faurarii nostri ne-au convins…
FMM Syl Con,alta firma si tot ei raman la butoane ,domnule Cionca ar trebui sa va revizuiti firmele cu care mergeti inainte ,plus ca ar mai fi multe de spus in alte privinte ,cand vorbim de cositul ierbii pe marginea DJ Siria Covasint ,samd