ARAD. Câteva zile ne mai despart de momentul în care traficul din Gai, dar şi de pe DN 7, pe direcţia Arad-Deva şi retur, va fi „aerisit”. Reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara, dar şi ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, anunţă că lucrările la DN 68 A Margina-Holdea, respectiv drumul naţional care face legătura între autostrăzile Arad-Timişoara-Lugoj şi Lugoj-Deva, sunt aproape finalizate.
„Lucrările sunt pe ultima sută de metri – asfaltarea este gata și mai rămâne doar finalizarea ultimelor marcaje și acostamente. Mă bucur să văd că am reușit să readucem la un standard decent în câteva luni acest drum, care până acum a avut parte doar de cârpeli și pe care se circula ca în Evul Mediu. Pe circa patru kilometri a fost nevoie de lucrări mai complexe, de refacere a fundației, pentru care s-au folosit, spre exemplu, 7.000 de tone de mixtură asfaltică, 18.000 de tone de piatră spartă, 19.000 de tone de balast şi geocompozit antifisură și geocompozit anticontaminare pe 30.000 de metri pătrați. Pe cei aproximativ şase kilometri care aveau fundația neafectată, Regionala de Drumuri Timișoara a așternut asfalt nou: 2 straturi + geocompozit antifisură”, a anunţat ministrul Transporturilor.
Cei de la DRDP Timişoara ţin să anunţe şoferii de camioane că, deşi asfaltarea a fost finalizată, traficul greu este interzis în continuare pe acest tronson de drum, până la finalizarea tuturor lucrărilor care au mai rămas de executat.
„Lucrările pe sectorul restricționat continuă toată săptămâna la execuția marcajelor, acostamentelor, montarea de parapete și alte activități necesare pentru punerea în ordine. Din acest motiv, vă recomandăm să ocoliţi zona cu lucrări, pe rute alternative, pentru ca echipele să aibă o productivitate sporită”, spun drumarii.
Trafic mai puţin
Termenul la care se va redeschide acest drum este 10 iulie. Teoretic, din acel moment, traficul pe centura Aradului, parte a DN 7, care trece prin Gai, va fi mult mai redus. Şi asta pentru că, odată cu închiderea DN 68 A, respectiv din luna mai a acestui an, tot traficul greu care circula pe relaţia frontiera Nădlac-centrul şi sudul ţării a fost deviat pe DN 7. Atât centura, cât şi tot drumul naţional dinspre Arad spre Deva şi retur, a resimţit din plin miile de camioane care circulau suplimentar pe această şosea. Aşadar, de la sfârşitul săptămânii, circulaţia se va desfăşura mult mai uşor pe întreg DN 7, de la Arad la Deva.
Trimite articolul
XDupa 10 iulie sa vina cei de la DRDP Timișoara sa repare șanțurile făcute în asflat în zona Vladimirescu, dar și craterele din zona Jumbo.
In Romania 90% din lucrare se executa in 10% din timp, iar 10% din lucrarea ramasa se executa in 90 % din timp.
Deci mai avem de asteptat.
-
Foarte corect
-
Intr-un fel ai dreptate…,da asa ne-am obisnuit,dar din ce vad eu actualul ministru ”Drulau” s-ar parea ca-i facut din alt aluat si cred ca termenul va fi respectat !
articol idiot!nu exista nici o dovada ca traficul greu va evita valea muresului drumul este mai scurt ce faceti voi sunt doar supozitii centura aradului tot nu e centura iar aradul o ia in bot cu poluarea si infrastructura ramase din 1989 tot la fel in plus o straduta din arad care trece prin mijlocul cartierului e numita centura sa va arda dumnezeu pe toti politicienii nenorociti!mue drula!
-
Inainte de a-i face pa altii “idioti” trebuie sa stii cum era inaiunte de inceperea reparatiilor. Dpa inceerea lor traficul greu , pe Valea muresului a crescut cam cu 80 %,…intreaba-i pe unii din Barzava, Varadia, Savarsin…cum le vibreaza …casele
-
Ba tu trăiești în evul mediu?!? Ce dacă în 1989 era strada de asfalt acum e 2021, ori locuiești în vârf de munte și îți dai cu părerea ori ești prost de bubui!
-
Loly, vrei sa spui ca prin Europa, autostrazile nu trec si prin orase ?
Nu stiu cine-i din varf de munte.
-
-
Pe Valea Mureșului, bârzava de unde sunt eu a fost groaznic…. 2 luni de zile conținu tir uri pe sosea, ce i drept uii chiar nesimțiți. În 2 luni au fost o grămadă de accidente la ieșirea din bârzava soldat cu 3 morți. Asta nu e sosea de viteza…. În localitate se circula cu 70 80 la ora….. Groaznic
-
-
Camioanele românești nu . Dar cele străine pot primii la vama traseu de urmat . Cele non comunitate oricum primesc și acuma traseu . Deci nu scapă de toate dar scapă de câteva .
-
de acord cu tine, dar in 1989 nici macar nu exista Strada Ovidiu sau centura prin Gai, cum vreti sa-i ziceti. Era doar un drum de pamant acolo. S-a facut undeva prin anii 2000.
Ati uitat sa va laudati cum reparati acum DN7 stricat de acela mii de camioane care au circulat pe canicula. Nu stiu de ce ungurii pot impune restrictii totale la camioane in unele zile si noi nu. Chiar nu vad ca magazinele lor sa ramana nealimentate…
Da si oare cate milioane de euro au intrat la onl in buzunare? Alea nu le mai contabilizati….
Bătaie de joc cu centura asta prin GAI….. Mii de camioane trec prin centrul unui cartier și ratații ii spun centura și alți ratați se mulțumesc ca au drum asfaltat…. Auzi ce imbecili trăiesc în tara asta!!
Pai si acuma centura cine o repara ? Mai ales prin Gai ca ii dezastru.
-
o repara veci
Pt informare a ta in Ungaria pe timp de caniculă se deschide circulația chiar daca e zi de sărbătoare.doar la noi la români a existat tâmpenia asta cu închiderea drumurilor pt traficul greu in zile caniculare.