SEBIȘ. “Vă trimit câteva imagini despre cum arată stația CFR din Sebiș – mersul trenurilor ilizibil, toalete execrabile, tavanul din sala de așteptare gata sa cadă, păianjeni, trotuare cu dalele burdușite, iluminat nocturn insuficient, bănci dezmembrate și jegoase. Dacă mergeți ziua, o să constatați ceva, seara nu o să mai vedeți nimic deoarece e aproape beznă. Încercați să citiți mersul trenurilor, e aproape imposibil, fiind scris cu roșu/roz decolorat și montat în lateralul dreapta al singurului bec ce luminează slab. De frig nu mai vorbim, că nu este nici un mijloc de încălzire.” Aceasta este relatarea, însoțită de imagini care vorbesc de la sine, a unui cititor www.aradon.ro/Jurnal arădean care descrie halul de degradare în care a ajuns Stația CFR din orașul Sebiș.
Cititorul nostru spune că imobilul este atât de degradat încât a devenit periculos pentru călători să intre în stație pentru a-și cumpăra un simplu bilet de tren, pentru că tavanul stă să cadă. Iar toaletele sunt un adevărat focar de infecție.
Situația Stației CFR din Sebiș nu este singulară nici la nivel de județ, dar nici la nivel național. Clădirea se află în patrimoniul CFR, care nu a mai făcut niciun fel de investiții de ani buni.
Primarul Sebișului, Cristian Feieș, cunoaște situația, dar spune că nu are ce face atâta timp cât imobilul nu se află în administrarea orașului:
„Din păcate suntem legați de mâini, nu putem investi din bugetul local în ceva ce nu ne aparține. S-a discutat de nenumărate ori la nivel central despre posbilitatea ca aceste clădiri să poată fi preluat de către administrațiile locale, dar deocamdată nu s-a întâmplat nimic. Noi chiar am solicitat acest lucru, pentru că nu ne place nici nouă să avem un asemenea focar de infecție acolo și o clădire atât de degradată, pentru că vin copii la școală cu trenul, persoane care muncesc în Sebiș și am vrea să avem o gară renovată și curată.”
Prin Gara Sebiș trec zilnic mai multe trenuri: trenul Arad-Brad/Brad-Arad cu câte două curse pe zi, dimineața și seara, și Sebiș-Arad/Arad-Sebiș cu câte patru curse zilnice.
Trimite articolul
XGara lui Cozmin
-
Scrie numele lui pe ea ? Apropo … cu “s” !!!
Sa vedeti cum arata gara din Conop…
-
Tot voi copopenii ați adus-o în halul acela !
Oricum de acum stați în ploaie în halta!!!!-
Copopenii? Cu ce se maninca?
-
Conopishtii :)))
-
“CONOPENI”, na, eminentule :)))!!!
Ție sigur nu ți-a jucat niciodată feste tastatura telefonului și să vezi după ce ai dat drumul comentariului!!!
-
-
-
Tot mai ,mindrai,,gara din Pincota
O gara din UE!
e frumos imi place, ca la mine acasa
Si realitatea multor gări au stricat arhitectura si chiar au degradat nevoia locului de a fi folositor pentru oameni .
Clădirile acestea câte sunt e nevoie mare sa fie utilizate ca adevărate arhitecturi si dotate cu mobilierul acela vechi recondiționat si sa aibă intrările sa aibă antreu sa fie si cu termopan si lemn si ieșirile sa fie cât mai facile si pe hol .
Știu cât de mult poate sa conteze un asemenea transport care sa ne dea șansa sa fim la casele noastre!!!!
1 grindeany-cred ca trebuie sa vii acasa nu sa stai sa ajuti sudul===linia brad parca nu e di romania–vino sa o zii fi de partea motilor
2.CFR pe urma ar trebuii verificata..impegatu nimic/sef satie nimic casieru nimic toti sunt directori//trebuie regandit sistemul
sa distrus si ce era pe la anii 50 linia arata mult mai bine///unde sunt fondurile europene
3 eu as scoate parlamentul sa faca munca voluntara
Un nou capitol din seria „Romanie cum te hului“
Oare aceste gari nu pot fi declarate monumente istorice sau obiective turistice? In Austro-Ungaria Bradul era legat de Batania/Battonya, azi in districtul Bekes, Ungaria. Cred ca pot face obiectul unui proiect transfrontalier. Su aici primariile pot juca un rol important.
Si pentru asta tot austriecii sunt de vina …. si rusii.
Astia suntem…lenesi si nepasatori.
-
Americani mai….
cred ca si autoritatile pot face ceva daca insiste, cum au salvat aia gara din Siria si cum a disparut gara din Pancota
Deci, din punct der vedere technic, putem iesi din UE.
Mai rau decat faptul ca stacheta nu e in stare sa construiasca o minigara, Sebisul neavand nici macar autogara, e ca apa de la Sebis e otravita. Toti tac, ori sunt complet pe alta planeta. O sa aveti mari surprize! Claudia