Începând de miercuri, 21 februarie, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, e afişat Proiectul de hotărâre privind unele măsuri de asigurare a serviciului pentru gestionarea câinilor fără stăpân din Municipiul Arad. Proiectul propune aprobarea Studiului de fundamentare privind necesitatea și oportunitatea înființării serviciului pentru gestionarea câinilor fără stăpân din municipiul Arad, înfiinţarea acestuia, aprobarea Regulamentului de funcționare şi încredinţarea directă a serviciului către SC Gospodărirea Comunală Arad SA.
„Până la data de 6 martie 2018, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente. Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 21 februarie 2018, între orele 8 și 18, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5. Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresawww.primariaarad.ro” – se arată într-un comunicat al instituției.
Citiți principiile noastre de moderare aici!