ARAD. O problemă mare pentru transportatorii din România, o problemă care a fost „strigată” inclusiv de transportatorii arădeni într-un protest organizat la Strasbourg, la Parlamentul European, a fost luată, în sfârşit, în mâini şi de către reprezentanţii Guvernului. Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor au sesizat Curtea de Justiţie a Uniunii Europene cu trei acţiuni în anularea prevederilor problematice din Pachetul Mobilitate I. Europarlamentarul arădean Gheorghe Falcă salută decizia celor două ministere, decizie care vine în sprijinul transportatorilor din România. „România continuă lupta pentru ca Pachetul Mobilitate I să nu facă nedreptate operatorilor de transport români și nu numai. Dispozițiile actelor UE vizate de acțiunile în anulare introduse de Guvernul României privesc acele aspecte care vor avea implicații negative semnificative asupra pieței interne și vor afecta competitivitatea transportului de mărfuri în Uniune. Aici mă refer în mod special la interdicția efectuării perioadei normale de repaus săptămânal la bordul vehiculului; obligația întoarcerii periodice a conducătorului auto la centrul operațional al angajatorului sau la locul său de reședință; obligația întoarcerii vehiculului la unul din centrele operaționale în termen de 8 săptămâni de la plecare; stabilirea de limitări suplimentare la efectuarea operațiunilor de cabotaj; instituirea unor norme specifice privind detașarea conducătorilor auto. Fiind unul dintre cei care am susținut nevoia stringentă de a modifica măsurile din Pachetul Mobilitate I astfel încât să vină în acord cu drepturile tuturor statelor membre, apreciez poziția adoptată de Guvernul României prin acesastă acțiune în anulare depusă astăzi la CJUE. Acțiunea a fost înaintată prin coordonarea dintre MAE și MTIC, sesizarea Curții fiind înaintată prin Agentul Guvernamental pentru CJUE din cadrul MAE. Trebuie subliniat că sesizarea Curții de Justiție a Uniunii Europene vine în continuarea demersurilor promovate în mod constant de către autoritățile române pentru contracararea caracterului restrictiv și disproporționat al acestor prevederi din Pachetul Mobilitate I. Totodată, Guvernul României intenționează să formuleze cereri de intervenție în acțiuni în anulare care vor fi introduse la CJUE de alte state membre UE cu interese similare”, a declarat europarlamentarul Gheorghe Falcă.
Acesta a amintit și că România s-a opus adoptării celor trei acte legislative, alături de celelalte opt state membre cu interese similare în această materie (Bulgaria, Cipru, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Malta și Polonia).
Trimite articolul
XMăi țigane să nu spui că tu și șatra ta penelistă ai pus o vorbă acolo că nu te cred, pupă-l mama de teligent și frumos și care știe să vorbește ca un telectual !!!!!!!!!!!!!
O pus, o pus! Ca-i place sa va vada plecați sclavi în UE, șoferi, varzari, etc.. si aici cei câțiva votanți care nu votează cu el îi face de tot el iasa primarele care este faraon!
-
A pus ca e prieten cu Filip
nu mai purta cravat mar verde ca nu esti Viktor Orban!
Facem o chetă să-i cumpărăm un aparat de ras????????????? Cp arată groaznic!!!!!!!
-
Se ocupa kuki are o lama si pentru el. Numai sa intre pe Eminescu 4pentru a lasa comanda😂 si sigur al frezeaza, spala, barbiereste si imbraca.
-
facem cheta si pentru niste lame de ras sa isi taie venele!
Jeguri, iti dai sama ca o gramada de bani vin la.partod de la transportatori, de aia sar in sus cand vrea europa sa opreasca sclavia. Numa asa pot si soferii sa fie respectati si sa aiba conditii decente de munca. Problema e ca majoritatea soferilor sufera de sindromul Stockholm, inca merg si acuma cu plata la km, pun magnet, 3 carduri etc, nu vor sa se shimbe nici ei, cred ca asa este normal, sa te sclavageasca toata lumea, sa stai cu lunile pe cabina, nespalat, fara famile etc. Imi este rusine sa spun ca sunt sofer, atata de jos a ajuns aceasta meserie, plin numa de analfabeti functionali. Sper ca europa sa nu mai accepte aceste mizerii si sa puna legi drastice, doar asa se poate ridica nivelul si plata in tarile civilizate.