Mai exact, transportul va intra pe la Nădlac, sâmbătă, de la ora 9. Acesta are o lățime maximă de 5,06 metri, lungime de 61 de metri, înălțime de 5,42 metri și masa totală de 528,80 de tone.
Convoiului va circula, și de această dată, pe traseul: Nădlac DN 7 – DN 7G – A1 – Giarmata – DJ 691 – Pișchia – Alioș – Neudorf – DJ 682 – Lipova – Ilia – A1 – Grind – DN 68A – Săcămaș – DN 7 – Termocentrala Mintia.
„Prima zi de transport se va încheia la Lipova, duminică (ziua a doua), se face pauză, iar în zilele de luni, marți și miercuri, convoiul traversează cele două poduri de pe raza localității Conop, jud. Arad, pe DN 7, și podul din localitatea Zam, jud. Hunedoara, tot pe DN 7, folosind sistemul de pod provizoriu de tip «fly over», apoi va traversa și autostrada A1, iar miercuri, 16 aprilie, convoiul va ajunge la destinație, la Mintia”, spun reprezentații Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara.
Vă amintim, la finalul lunii februarie, intra în țară un prim transport „record” de aproape 800 de tone, cu componente pentru Termocentrala Mintia. Un al doilea, asemănător, a tranzitat vestul țării la mijlocul lui martie, în timp ce alte transporturi agabaritice, dar mult mai mici, au intrat prin sud-est.
Sursa: Tion.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!