„Eliminăm nebunia din trafic, între Arad și Vladimirescu, odată cu acest pasaj care este construit ca parte a lucrărilor de modernizare a căii ferate Arad-Timișoara”, a anunțat Sergiu Bîlcea, vicepreședintele CJA.
Acesta a precizat că lucrările presupun și construirea a trei poduri noi, modernizarea gărilor Vinga, Șagu și Aradul Nou și montarea de panouri fonosabsorbante în cartierul Micălaca. În gările Aradul Nou și Șagu vor exista pasaje pietonale.
„Știu că există o mare așteptare legată de normalizarea traficului între Arad și Vladimirescu. M-am întâlnit astăzi cu responsabilii de proiect și am avut o discuție punctuală. Consiliul Județean Arad a demonstrat, pe centura Arad-Fântânele-Vladimirescu, că este capabil să construiască un pasaj auto peste calea ferată, în 11 luni. Avem acest precedent, îi vom cere și de această dată constructorului să se mobilizeze”, a declarat Sergiu Bîlcea.
Trimite articolul
Xdaca maine sunt 15 grade ce inseamna la primavara si de ce la Fat Frumos nu lucreaza nimeni de 3 luni
Sper sa nu dureze 15 – 20 ani cum a fost la cele din zona CET si LasVegas cauza fiind războiul politic.
Succes
-
Lucrarea e făcută de către Webuild aka Astaldi în cadrul proiectului,nu că ar fi mai buni ca ceilalți!
Solutia cea mai putin costisitoare era subtraversarea liniei ferate (str.Voinicilor -Via Carmina) si o bretea care sa lege cartierul Europa cu Str Siriei.
-
Ce spui ar fi fost soluții pentru traficul local ,de autoturisme! Tramvaiul pe unde ai fi vrut să-l ducă?
Ai poza schiței la comentarii!
Ramane valabila si realizarea unui viaduct pentru viitorul drum Voinicilor- Via Carnina? Ar fi una din rutele alternative.
În tot acest autoturismele, tramvaiele și tirurile pe unde vor circula ? Că mă gandesc că nu vor zbura
Ce ne facem noi, cei din Vladimirescu, cu traficul greu Timișoara-Oradea, care ne sufocă, odată cu darea în folosință a centurii de est?
DEGEABA , si asa va fi doar o intrare in Arad din spre Deva dar daca vor face cum a precizat domnul Dinu vor fi cel putin 2 intrari si 2 iesiri in plus fata de ceea ce este acum. E greu cu organizarea si mai greu e cu matematica si aiurea ca ne conduc tot felul de cioflengari fara idei ,PUNCT !!!
În momentul de față nu exista rute alternative decât drumul de Horia sau centura nou deschisa. Fără subtraversari (Via carmina – Voinicilor și cart. Europa – Las Vegas) va fi un dezastru traficul in zona. Se lansează cu surle si trambite un proiect care este într-adevar bine venit dar dacă nu este bine pregatit va fi un chin pana se finalizează
Cel mult 3 ani un pasaj ? In China sau Germania il fac aia intr-o săptămâna.
-
Mai pune, mai pune!!!
Pleacă în china dacă atât o iubești!
Față de pasajul de pe noua centură, aici e mult mai inportant să se facă rapid!
Acolo era un drum nou, încă nefoloait, aici e un drum foartw folosit, critic chiar.
Deci presiunea pe constructor, pentru o mobilizare serioasă, ar trebuisa fie mare.
-
cum au deviat pt giratoriul de la combinat o sa devieze si aici iar tramvaiele oricum nu circula ca se lucreaza in micalaca
mi se pare tardiv si inutil, mai ales acum ca traficul greu e deviat pe noua centura
nu ar fi oare mai cinstit sa monteze o bariera performanta la calea ferata care sa coboare si sa se ridice cu maximum 30 de secunde inainte si dupa trecerea trenului?