ARAD. Nervi întinși la maxim, cozi infernale și un trafic gâtuit în zona Micălaca. Toate au fost efectele deciziei de a închide traficului rutier unul dintre cele mai circulate pasaje pe sub calea ferată din Micălaca. Ei bine, aleșii locali se pare că au aplecat totuși urechea la nemulțumirea arădenilor și vor reveni asupra deciziei, deși inițial pasajul ar fi urmat să rămână dedicat pietonilor pentru cel puțin șase luni.
„În urma numeroaselor sesizări primite de la locuitorii din zonă privind oportunitatea interzicerii circulației autoturismelor prin pasajului pe sub calea ferata din zona Micălaca – Kaufland, astăzi – n.r. joi, 18 februarie, în cadrul Comisiei de Sistematizare a traficului am solicitat anularea acestei restricții.
Comisia de Sistematizare a Traficului din Municipiul Arad are ca scop fluidizarea, sistematizarea și asigurarea siguranței traficului din Arad. Din păcate decizia de restricționare a traficului rutier prin acest pasaj s a dovedit a fi una greșită, traficul în zonă, în special la orele de vârf fiind afectat grav.
In cursul zilei de vineri o echipa formată din reprezentanți ai Politiei Locale, Politiei Naționale și ai Serviciului Edilitar vor face verificări în teren și sunt convins ca în cel mai scurt timp traficul rutier prin acest pasaj va fi reluat.
În paralel cu această solicitare vom iniția un proiect de hotărâre pentru amplasarea unei pasarele pietonale în zona Maranata, pentru a asigura traversarea în siguranță a pietonilor a liniei de tren ce traversează cartierul Micălaca”, a transmis consilierul local PSD Arad, Cosmin Buruc.
Sensuri unice
La începutul săptămânii, primarul Călin Bibarț a punctat în cadrul unei emisiuni, că „încerc să mulțumesc pe toată lumea”. „Cu ocazia asta am monitorizat și monitorizăm în continuare cu mai multă atenție traficul de mașini. În orele de vârf e o problemă mai ales dinspre partea de Micălaca zona 500 cu trecere înspre Micălaca 300. Pasajele sunt cu sensuri unice și am dispus să se facă anumite evaluări suplimentare pentru a vedea dacă nu ar fi bine ca între anumite ore de vârf să facem fluxuri doar de intrare către zona 300. Căutăm o soluție și pentru trecerea pietonilor. Ideal ar fi să semaforizăm într-un fel acele pasaje cu semafoare cu buton”, a explicat Bibarț.
Trimite articolul
XLocuiesc in zona si circul frecvent prin acest subpasaj din zona 300, la inceputuri acest pasaj a fost doar pietonal cu trepte, sa asfalta la initiativa taximetristilor acum mult timp, 20 si ceva de ani, acum se vrea doar pt autoturisme! Cand el a fost doar pietonal! De bine de rau cu mici incidente sa traversat atat de catre pietoni cat si de catre masini, bineînțelese cei cu masini in marea majoritate lor nu iti acorda prioritate ca pietoni, inca chiar se acceleraza, pt viaductul are cea mai mare inclinatie dintre subtraversari (de aceea a avut trepte) aici este nemultumirea si ingrijorarea, orice ar zice altceva cineva! Ca sa nu mai zic, ca nu exista nici trecere de pietoni pt a traversa soseaua, ma refer la str Exterioara. Oricum la orele dimineti tot Aradul este blocat de masini, si este instalat haosul!
Bine ca cineva a luat bani pentru ”butucii” pe care i-au montat .
Acea subtraversare nu are calitatea de circulatie auto, doar pietonal cum a fost gândită initial, cu trepte pt pietoni, dar o alta problema mai D eranjanta se afla la trecerea urmatoare, din zona 500 spre zona 300 universitate. Acolo exista si un trotuar pe o parte pt pietoni, dar el da direct intr-un loc de parcare marcat si numerotat. Din totdeauna acolo a existat trecere de pietoni înspre si dinspre piata Miorița si care sa fie marcată cu zebră pina in strada pietei, ea a fost marcată loc de parcare; cine a proiectat si executat acea parcare, nu si-a dat seama ca mai inainte acolo este strict necesara o trecere de pietoni, atat pe locul respectiv de parcare, cât si in continuare peste strada ?????
Domnilor edili, in frunte cu primarul, verificați la fata locului aceasta aberatie tehnică si dispune ti remedierea acesteia, stergând locul de parcare si numarul acesteia si marcati trecerea de pietoni. Va multumesc pt înțelegere.
-
Mai lasa tu zebrele in pace ca si asa sunt tixite drumurile ca sa treca o persoana si sa oprim 10 masini. Ar trebui si asa eliminate 50% din ele mai ales de pe arterele cu trafic intens.
-
Ar
“Mai lasa tu zebrele in pace ca si asa sunt tixite drumurile” dupa capul tau ar trebui desfintate de fapt toate trecerile de pietoni iar saraci fara de masina personala sa stea in casa!
-
Foarte bine ca s-a redeschis.
La chestiune, daca acel pasaj initial a fost pietonal, de c e Primaria nu construieste acolo, si unde mai este nevoie pasaje cu sens dublu ?
De ce primaria nu face nimic pt. fluidizarea traficului din Arad ?
Care mai este situatia podului peste Mures in capatul str. Andrei Saguna ? Sau a ramas la stadiul de promisiune?
-
Inca nu sa deschis
Faceti pietonal pasajul de la universitate(310)
Cine va plati pentru banii irositi acolo si pentru bataia de joc la adresa celor care folosesc acest pasaj
CAT VOR MAI FACE EXPERIMENTE DE GENUL ,, SA VEDEM CE SE VA INTAMPLA DACA ,,
NU ERA MAI SIMPLU SA GANDITI INAINTE?