O mulţime de licitaţii, număr mare de ofertanţi şi peste 250.000 de lei. Este vorba despre o serie de contracte de achiziţii ale Primăriei pentru diverse servicii care să asigure buna funcţionare a tehnicii de calcul din instituţie.
Reprezentanţii Primăriei au anunţat atribuirea mai multor licitaţii, însumând o valoare de circa 62.000 de euro, bani care vor asigura reparaţiile necesare la calculatoarele instituţiei, asigurarea pieselor de schimb, contravaloarea serviciilor de internet şi mail, actualizarea portalului web al instituţiei etc.
Contractul „Servicii de întreţinere şi reparaţii tehnică de calcul” a fost semnat cu BB Computer, singurul ofertant, la valoarea de 55.098,94 lei. Pentru servicii de întreţinere şi reparaţii de software, contractul a fost semnat cu firma S.C. ALIAS COM S.R.L, la o valoare de 20.963,97 lei. Pentru întreţinere şi actualizare program Managementul Documentelor, Primăria va plăti în acest an 44.350 lei. Firma care se va ocupa de acest lucru este cea de la care s-a achiziţionat, iniţial, respectivul program: SOBIS SOLUTIONS S.R.L., din Sibiu. Contractul „Servicii de întreţinere hard şi soft sisteme terminale informatice” a fost semnat la suma de 10.481,42 lei cu S.C. ALIAS COM S.R.L.
Cel mai mare contract
Aproape jumătate din fondurile pentru care s-au semnat contracte vor merge pe piese de schimb. Pentru cel mai mare contract din acest lot nu s-au „bătut” însă decât două firme, fapt care nu a avut ca rezultat reducerea sumei pe care Primăria o va plăti.
Arădenii iau grosul
Contractul de achiziţionare echipamente şi accesorii necesare reparaţiilor tehnicii de calcul a fost semnat cu firma arădeană Grup Service S.R.L., la o valoare de 108.870,97 lei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!