„Preşedintele KJ şi-a stabilit, printre obiective, revenirea la alegerea primarilor în două tururi, însă, după ce PSD şi PNL au bătut palma ca să-şi menţină primarii pe funcţii, prin vot într-un singur tur, nici măcar nu i-a trecut prin cap să sesizeze Curtea Constituţională, să asculte ce i-a cerut aşa numita „stradă”. Nu este clar că pe KJ puţin l-a interesat ce a cerut „strada”, ci că este, mai degrabă, interesat de ceea ce îi cer partidele politice care pot asigura majoritate Guvernului său, condus de Dacian Cioloş? Nu cumva KJ ştia foarte bine că, de fapt, acea „stradă” era alcătuită şi comandată de către partide, rezultatul fiind promulgarea legii cu un singur tur ? Acum, liberalii şi-au dat seama că varianta pe care o susţinuseră de ochii prostimii trebuie susţinută pe bune, pentru că altfel pierd alegerile, mai ales în Bucureşti, aşa că i-au cerut lui Iohannis să schimbe macazul. Problema este că dacă nu cade la pace cu PSD-ul, acesta ar putea să trântească Guvernul, după ce, în prealabil, ar inventa o „stradă” mult mai „lungă” decât prima, care să ceară Guvernului să rămână „tehnocrat”, să nu schimbe regulile în timpul jocului. Ce va face atunci Iohannis? Partidul Noua Republică a susţinut întotdeauna că alegerea primarilor într-un singur tur este rezultatul hoţiei partidelor mari şi că se impune revenirea la două tururi. Întrebarea este : cum vor explica Iohannis şi Cioloş că se apleacă după cum bate vântul, cum înaintează România, prin Iohannis şi Cioloş, „pas cu pas” spre modernizare, făcând un pas înainte şi unul înapoi, un pas la stânga, un pas la dreapta ?”, încheie Ion Stan.
Ion Stan: „Pas cu pas înseamnă un pas înainte, un pas înapoi?”
Ion Stan: „Pas cu pas înseamnă un pas înainte, un pas înapoi?”
Preşedintele Partidului Noua Republică Arad, Ion Stan, îi acuză pe preşedintele Klaus Iohannis şi pe premierul Dacian Cioloş de lipsă de consecvenţă în susţinerea sau respingerea unor principii. Cum ar fi, de exemplu, alegerea primarilor în două tururi.
Trimite articolul
XCele mai citite știri
Local
În 2023, în laboratorul Spitalului Județean, au fost prelucrate 20.981 de blocuri de parafină cu fragmente tisulare, iar 1.207 pacienți au fost diagnosticați cu proliferări tumorale.
Local
Aproximativ 35% din energia consumată este risipită. E.ON a transmis câteva sfaturi pentru ca în această iarnă facturile să fie cât mai mici.
Local
Sute de copii s-au repatriat cu familiile în ultimul an şi au cerut să fie înscrişi la şcoli din judeţul nostru.
Local
Pompierii militari arădeni au fost solicitați să intervină, sâmbătă dimineață, în jurul orei 8:00, pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o casă din orașul Ineu.
România
Accident cumplit, produs vineri seară, la Lugoj. Trenul care circula pe ruta București - Timișoara a lovit o mașină, șoferul acesteia murind.
1
Mapamond
Miniştrii de interne din Uniunea Europeană vor vota pe 12 decembrie cu privire la propunerea Ungariei de a permite României şi Bulgariei să adere cu frontierele terestre la spaţiul Schengen, a declarat premierul ungar Viktor Orban, vineri, într-o conferinţă de presă la Budapesta, după convorbirile avute cu omologul său român Marcel Ciolacu, transmite agenţia ungară de presă MTI.
1
Local
ARAD. Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara informează că, în perioada 23 noiembrie - 2 decembrie, se vor desfășura două transporturi cu depășiri pe traseul: Nădlac II PTF – A1 – A11 – Centura Arad - DN 7 – Ilia – A1 – A10 – Turda – A3 – Nădășelu – DN 1F – Cluj Napoca – Centura Apahida Vâlcele - DN 1C - DN 17 – Beclean – DN 17 – Centura Bistrița – DN 17 – Gura Humorului – Varianta de Ocolire Suceava – DN 2 – DN 28 – Târgu Frumos – DN 28 – DN 28D – DN 28 – DN 24B – Albița PTF.
România
Austria şi-a arătat vineri disponibilitatea de a ridica dreptul de veto în privinţa aderării complete a României şi Bulgariei în spaţiul de liberă circulaţie Schengen, ultimul obstacol pentru cele două ţări est-europene după o lungă aşteptare, transmite AFP.
2
Local
Oraşul Pecica vrea să-şi creeze propriul serviciu de transport public local, cu autobuze electrice, pentru a lega principalele puncte de interes de pe cei 100 de kilometri de străzi, dar şi pentru a facilita deplasarea către zonele industriale şi satele aparţinătoare Turnu şi Sederhat.
Citiți principiile noastre de moderare aici!