„Concret, aleşii USL sunt capabili doar de declaraţii sterile, de acuze şi de a căuta ţapi ispăşitori. Nu vin cu soluţii! Le reamintim că USL este la guvernare de aproape un an, dar arădenii nu simt acest lucru. Lucrările de infrastructură ale judeţului au fost întotdeauna prioritare pentru noi. Am reabilitat peste 300 de kilometri de drum judeţean şi nu considerăm că aceste drumuri pe care le-am inclus în PNDI ar fi fost o povară pentru noi, dacă ar fi rămas în administrarea noastră. Am transferat aceste tronsoane pentru că astfel am reuşit să atragem finanţare pentru reabilitarea lor. Finanţarea lucrărilor a fost cuprinsă în bugetul central, dar schimbarea guvernării a făcut ca nici măcar lucrările începute să nu mai fie continuate. Mai mult, prin blocarea acestor lucrări şi, mai apoi, anularea finanţării, am fost împiedicaţi, timp de un an să intervenim, prin mijloace proprii pentru reabilitarea celor două tronosoane de drum, Arad – Seleuş, respectiv, Arad – Felnac. Orice intervenţie a fost oprită, iar starea acestor drumuri a ajuns să fie deplorabilă ”, declară Ioţcu.
Constructorul e de vină
„Pe tronsonul Arad – Şiria – Seleuş, întreţinerea drumului trebuia asigurată, conform legii (n.r. Ordonanţa 43/1997), de către proprietar, în cazul nostru constructorul, care a primit ordin de începere a lucrărilor. Practic, drumul a fost abandonat. Dacă ne-ar fi transferat drumul încă de când Guvernul Ponta a tăiat finanţarea, acum deja am fi putut interveni măcar pentru întreţinere. Aşa am pierdut un an, în detrimentul cetăţenilor, în primul rând. Modernizăruile pe care vom fi nevoiţi să le facem vor necesita mai mulţi bani, fonduri care ar fi putut fi redirecţionate spre alte lucrări”, a mai spus Nicolae Ioţcu, reluându-şi criticile la adresa parlamentarilor USL, care
„ la cinci luni de zile de la preluarea mandatelor nu au adus nici un leu pentru infrastructura judeţului, pentru sistemul sanitar sau pentru investiţii ”.
CITESTE SI:
O sosea pierduta pe drum de autoritati
Citiți principiile noastre de moderare aici!