ARAD. Starea de urgență a impus restricții și reglementări noi în ceea ce privește raportul instituțiilor cu arădenii. Acum, mare parte din instituții au reluat programul de lucru cu publicul în sistem tradițional, dar în continuare se recomandă variantă comunicării on-line. „Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad reamintește tuturor persoanelor interesate că se pot adresa în vederea rezolvării solicitărilor sau problemelor cu care se confruntă, atât la sediul instituției, unde le vor fi preluate direct documentele cât și prin intermediul mijloacelor electronice : fax 0257 – 211862, e-mail : itmarad@itmarad.ro”, au transmis reprezentanții ITM Arad.
Informații electronice
„În acest sens readucem în atenție, că la secțiunea – Formulare, pe site-ul oficial http://itmarad.ro, punem la dispoziție celor interesați modele de documente, în vederea obținerii de parole, atât pentru registrul general de evidență al salariaților cât și pentru registrul electronic de evidență al zilierilor, de obținere a extraselor REVISAL, a adeverințelor de vechime sau de eliberare a carnetului de muncă în cazul în care carnetul de muncă se află încă în gestiunea noastră, de transmitere REVISAL sau de obținere a autorizării SSM pentru entităților ce au obligația de a solicita această autorizare, enumerarea nefiind limitativă.
Venim de asemenea în sprijinul celor care apreciază că le-au fost încălcate drepturile ce derivă din raportul de muncă, punându-le la dispoziție un formular pentru sesizare și îi asigurăm totodată de deschidere și interes pentru rezolvarea cu celeritate a problemelor cu care se confruntă. Facem apel ca sesizările adresate ITM Arad să conțină datele de identificare ale părților, să fie obiective, reale și cuprinzătoare, astfel încât instituția noastră să dispună de toate pârghiile necesare rezolvării acestor sesizări”, au mai subliniat reprezentanții ITM Arad.
Acces în instituție, doar în cazuri speciale
Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad punctează că excepție de la comunicarea on-line sunt situațiile în care legislația în vigoare nu permite doar comunicarea electronică, fapt ce impune ca atât angajatorii cât și angajații să se prezinte la sediul ITM Arad. „În atare cazuri, accesul în instituție se va face cu respectarea tuturor cerințelor prevăzute de Legea 55 / 2020 – privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19 și ale Ordinului nr. 3577 / 2020 – privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirul SARS-CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activității la locul de muncă în condiții de securitate și sănătate în muncă, pe perioada stării de alertă”, se mai precizează într-un comunicat transmis de ITM Arad.
Trimite articolul
XITM-ul, NU este in stare sa prea actele ONLINE!!!
Angajatele de la ITM, le cer prin posta sa le fie trimise, deoarece NU au timp sa verifice !!!
Ce minciuni spun astia de la ITM!!!!
-
Tu faci o sesizare ca angajatorul abuzeaza, nu respecta contractul, ei merg, dau o amenda si la ,,insistenta,, primeste si datele celui care a facut sesizarea. Scurt…te arunca afara. Nu mai avem incredere in cei care ar trebui sa fie profesionisti pe pozitia ocupata si asa mai departe in toate domeniile.
Exact ca restul institutiilor.. recomanda online dar nu verifica online si nu se modernizeaza pentru online..