Faptul că oamenii trebuie – oficial – să păstreze distanța fizică între ei, iar în interiorul clădirilor poate intra doar într-un anumit număr de persoane, fac ca în fața sediului să se formeze, zilnic, cozi de zeci de persoane. Pentru a-i „salva” pe arădenii care au de rezolvat probleme pe la ei măcar de arșiță, dacă de statul la coadă nu au reușit, cei de la Enel au montat câteva umbrele, în încercarea de a face așteptarea clienților puțin mai ușoară.
Trimite articolul
XIn lumea civilizata problemele astea se rezolva de vreo 15 ani online sau la telefon, de ce in Mioritzaland e nevoie sa stai la coada? Ma intreb, jegurile de italieni de la Enel, au aceleasi proceduri si in Italia sau doar cu prostii isi permit?
-
Ai perfecta dreptate.
-
Inainte de a comenta aiurea, mai bine te-ai interesa un pic de serviciile pe care ti le ofera Enelul si anume ca au un portal online in care poti: plati facturi, citi indexul, verifica toate facturile, verifica toate citirile de contor, face sesizari, trimite documente.
Nu ai nici un motiv pentru care sa mergi la sediul lor. Chiar si daca vrei sa inchei un contract, poti rezolva totul online prin Email (eu am incheiat contractul de curent online, pe email direct la Bucuresti).
Dar: cati dintre cei care stau la coada cunosc asta? cine ii invata pe oamenii aceia cum sa foloseasca un calculator, internetul si emailul in mod eficient? Nu ma astept sa ii inveti tu ca se vede clar ca nici tu nu ai nici un habar de astea.Parca ai fi unu Cristian A. C. pe care il stiu si tot asa aiurea comenteaza : mult, prost si fara rost.
-
@Chris,esti cam praf….pai de ce nu ofera maretul Enel posibilitatea sa rezolvi prin telefon?
De ce in locul umbrelelor nu au pus niste afise mari cu numere de telefon unde poti rezolva orice are legatura cu ei?-
Chris. Mai Cristian A.C., tu ai vazut in viata ta o factura de la Enel? Sti ca ai pe ea absolut toate informatiile necesare? (numere de telefon, email, adresa de internet si adresa postala).
Trebuie doar sa citeasca!
Ce prostii vorbesti?
Habar nu ai pe ce lume traiesti.
Ia vezi-ti de sofatul prin Hanglia ca iarasi vorbesti mult prost si fara rost!-
@Chris,esti un retardat…ai vre-un nr de telefon de la Enel unde poti face un contract nou? Sau oamenii aia stau acolo la rand de prosti?
-
Chris, Cristi, dragule.
Nu pot sa iti raspund tine la comentariu dar iti scri aici:poftim numarul de la Enel Call Center Comercial: o8oo o7 o7 01 (numar luat de pe factura lor).
Suna si cere expedierea documentelor prin posta daca nu ai net. Completezi, semnezi si trimiti inapoi.
Bun venit in secolul 21 Cristi.
Du-te si da-ti acuma cu capul de perete ca esti prost!
-
-
La mine pe strada 80/ la suta sunt pensionari si nu au net. Ce fac oamenii?
-
Pai de ce nu suna la numerele de pe factura si cer informatii sau fac sesizari. Simplu.
Plus ca poti plati factura aproape la orice magazin din coltul strazi.Dar romanul nu are incredere numa daca merge direct la sediu si intreaba sau plateste acolo.
Si pe urma se fac reportaje ca vezi doamne stau in soare.
Sa zica merci ca le-au pus umbrele.
Scuze gasim la tot pasul, la fel si comentarii dar nu ne obosim sa gasim si solutii.
Vrem sa traim in secolul 21, dar nu ne obosim sa facem primul pas catre normalitate.Si sunt sigur ca, in cazul in care nu ai internet, email etc si suni la Enel/Eon etc, poti solicita sa iti livreze documentele sau formulare tiparite, prin posta, sa le completezi si le trimiti inapoi tot prin posta. (nu cred ca are rost sa adaug cum sa iti cumperi timbre daca sunt chiar necesare – asta in cazul in care nu plateste Enel-ul/Eon-ul tur-retur)
Solutii sunt, doar ca nu vrem sa le pune in practica, alegem tot timpul varianta cea mai incomoda si pe urma ne plangem ca avem birocratie peste tot.
-
-
Sunt niste hoti,eu plătesc kw cu 1,20 si i-am întrebat dece uni plătesc cu 0,7 bani si alti cu 1,20
-
-
Foarte bine ca exista posibilitatea de rezolvare online. Chiar daca esti expus meniului idiot al robotului telefonic, unele probleme se pot rezolva telefonic. Cand nu te regasesti in meniurile robotului telefonic trebuie sa mergi acolo personal. Si atunci ar putea exista urmatorul sistem.
Vezi serviciul pasapoarte. Ai ghisee “de stat la coada” cand mergi fara programare si ai ghisee la care mergi direct la ora stabilita in baza unei programari telefonice. Dar probabil este mai ieftin cu metoda “umbrela”.
Sunt prea multi angajati ca sa mai aiba loc si clientii lor.
Clientii nostrii sclavii nostrii!
Online sau telefonic nu se rezolvă mare lucru. După 2 luni in care am avut schimburi de mailuri si telefoane peste telefoane, am ajuns tot la coada in strada unde am asteptat peste 2h.
Profesionalismul celor de la Enel lasa mult de dorit.
Dă-i ma in plm sa mai crape câțiva prosti…
ce tot ii dati cu online-ul?
sunt jdemii de aradeni care nu au calculator sau telefon performant unii batrani nu au nici telefon fix macar caci au renuntat la el tinand cont de pensia ce o au dupa zeci de ani de munca
Mai sunt oameni care la fel nu pot utiliza calculatorul din varii motive de ex din cauza pregatirii pe care o au sau a vârstei inaintate si de aceea se duc la sediul ENEL
Asa ca nu va tot bagati in seama cu fel de fel de critici si ”indicății pretioase” aiurea in tramvai Fiecare abonat se descurca cum poate nu toti sunt ”ocosi” ca unii d-aici / gen Chris si altii/care va luati de oameni degeaba.Nimeni nu sta de placere in picioare ore in sir pe canicula sau pe ger. Clar?
Cei de la Enel ar putea sa stipuleze in contractul incheiat cu un abonat cum ca trimite delegat sa citeasca contorul lunar la persoanele ce opteaza pt asta .Eu ajut cativa vecini in varsta la rugamintea lor le citesc si le transmint contorul dar nu pot face asta pt o strada intreaga La fel si cu contractul , sa se deplaseze un delegat la domiciliul celui ce ii expira contractul si sa il incheie pe loc la domiciliul abonatului Ce e asa greu ?
-
Asa ii când alegi ce vrei sa citești și nu citești tot.
Mai sus scrie și de online și de telefon și posta.
Adică sunt soluții și pentru voi ăștia care trăiți în secolul trecut si în loc sa căutați soluții ușoare, preferați varianta cea mai grea și pe urma va mai si plangeti.
De fapt asta ii place romanului:sa se plângă toată ziua de orice, sa comenteze fără rost.
Hai rămâneți voi in secolul 19. Acolo va place, cu buda in fundul grădinii.-
Auzi “secole”
Pai ori sta omul la coada la posta ori la Enel nu e tot una? Nu tot romanul sarac are internet sau smartfon. Te bagi in seama ca musca-n curul calului. -
Da noi astia cu <> in gredina v-am facut pe voi asa destepti si ocosi,de acea cerem putina intelegere si respect pentru parul nostru carunt.Sa va fie rusine>
-
acum sunt perfect acoperiti sa isi arate toata scarba pe care o au fata de consumatori! si nu doar ei….