ARAD. Reprezentanţii companiei E.ON au transmis o comunicare prin care îi sfătuieşte pe arădeni să se programeze înainte de a merge în magazinul societăţii. Altfel, nu vor fi primiţi de angajaţii E.ON.
„Toate magazinele E.ON sunt deschise luni, marți, miercuri și vineri între orele 8:00 și 16:00, iar joi programul de lucru este între orele 10:00 și 18:00. Clienții sunt rugați să se programeze telefonic sau online pentru vizita în magazinele noastre, accesul fiind posibil exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții”, spun cei de la E.ON.
Practic, fără o programare prealabilă, arădenii nu vor fi primiţi în magazin, iar angajaţii nu vor sta de vorbă cu ei.
Cum vă programaţi?
Pentru a stabili o programare telefonică, clienții trebuie să apeleze numărul 0265.208.466 și să parcurgă pașii următori: să confirme operatorului virtual județul şi orașul unde doresc să facă programarea; după ce operatorul virtual oferă două opțiuni de programare, dacă este de acord cu una dintre aceste propuneri, clientul trebuie să confirme programarea și, la scurt timp, va primi printr-un sms numărul acesteia; în cazul în care clientul nu confirmă niciuna dintre variantele de programare propuse, poate opta pentru programarea online.
Prin programarea online, clienții pot alege ziua și intervalul de timp cel mai avantajos pentru ei. Pentru acest tip de programare, clientul va trebui: să acceseze pagina https://www.eon.ro/programare-online și să selecteze magazinul preferat, apoi să introducă datele personale și datele programării; după primirea prin e-mail a codului programării, se va prezenta în magazin, în ziua și la ora selectată și va introduce în aparatul de emitere tichete codul programării. Ulterior va fi preluat de către un consultant E.ON.
„Pentru o mai bună gestionare a timpului alocat acestor vizite în magazinele E.ON, îi încurajăm pe clienții noștri care și-au programat vizita online și care din diferite motive nu se pot prezenta la data și ora stabilită să anuleze sau să modifice, tot online, programarea inițială”, mai spun reprezentanţii companiei de gaze.
Aceştia vin şi cu alternative pentru clienţi, care pot să îşi rezolve problemele fie pe pagina de internet a societăţii, fie telefonic.
Banii, fără programare
Cei de la E.ON nu sunt, însă, atâta de scorţoşi când vine vorba să primească bani. Aşadar, dacă vreţi să vă plătiţi facturile la robotul din incinta magazinului E.ON din Arad, nu trebuie să vă faceţi programare. Totodată, nu este necesară programarea pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul MyOffice.
Trimite articolul
XE acolo un angajat deosebit de nesimtit si agresiv verbal, incearca sa iti vanda aere conditionate la suprapret si inventeaza tot felul de motive… degeaba faci reclamatii la eon, ca probabil e angajat model la cate vanzari face… Homos Penibilus
Penibil! Au ajuns strainii sa va faca program in tara voastra,pe banii vostri si zacamintele voastre…super!!!
Sa ii programam și noi când e vorba de plata facturilor, care oricum sunt imense!
-
Programeaza-i daca vrei sa stai in frig 🙂
Stat in stat. S-au ajuns si astia. De ce nu pun un automat cu bonuri de ordine, civilizat. Daca vine o persoana de varsta inaintata care nu le are cu calculatoare sau sa stie butona pe telefoanele inteligente nu are ce cauta acolo. Jenanta atitudine aveti fata de clienti!