CJA a lansat o licitaţie pentru întocmirea documentaţiilor tehnice şi asistenţă tehnică pentru lucrări de lărgire a părţii carosabile de pe Drumul Judeţean 708 C, care face legătura între DN 7, din localitatea Sâmbăteni, şi pasajul de la Ghioroc.
„Drumul Județean DJ 708C, pe sectorul cuprins între pozițiile kilometrice 0+000 – 4+100 Sâmbăteni-Ghioroc (Pasaj), are în prezent o parte carosabilă cu lățimea de 5,5 metri, neadecvată desfășurării circulației în condiții de siguranță și confort, deoarece pe partea stângă a drumului, aceasta este delimitată de linia de tramvai printr-o bordură denivelată, care creează așa-numitul <efect de bordură>. Acest fenomen lasă impresia utilizatorului că se circulă pe un drum mult mai îngust decât în realitate și, astfel, tendința este de a reduce viteza, fapt ce conduce, implicit, la o reducere a capacității de circulație. Acest fenomen determină atât scăderea capacității de circulație, așa cum s-a mai precizat, dar și riscul de accidente și ambuteiaje”, se arată în anunţul de licitaţie al Consiliului Judeţean.
Potrivit aceluiaşi document, lăţimea drumului ar urma să ajungă de la 5,5 metri, cât are acum, la 6,5 metri. În plus, între Sâmbăteni şi Ghioroc va apărea şi o pistă de biciclete. Aşadar, şoseaua, care are o lungime de 4,1 kilometri, va avea o platformă totală de 8 metri, dintre care 6,5 metri va reprezenta partea carosabilă, iar câte 0,75 metri pe fiecare parte va fi lăţimea acostamentelor. În ceea ce priveşte pista de biciclete, aceasta va avea aceeaşi lungime ca şi şoseaua, iar lăţimea ei va fi de doi metri.
Trimite articolul
XBai, dar cand la inaugurat Cioanca nu era tot ingust? Inainte de asfaltare nu era tot la fel de ingust (doar mai cu gropi si nimeni nu mergea cu 130-140Km/h)? Alte studii de fezabilitate, alte contracte,, teren de expropriat (mai verificati si voi ziaristilor cine are teren in zona, nu preluati doar comunicate, ca plagiatorii), largit pod peste canal. Atunci s-a facut cu bani europeni, acuma din buget. Firma de facubilitate si Cioanca ar trebui sa plateasca lucrarea de acum.
Totuși, cine raspunde pt. furtul acelui metru din lățimea drumului?
-
Tovarasul Iotcu, din care se trag si hotii de acum, si-a luat felia si sta linistit.
Circul zilnic pe acel drum si mereu trec pe acolo multi soferi care se cred zmei si circula cu 120km/h. Daca largiti drumul se va circula cu viteze mult mai mari ca pe autostrada. Politia ar trebui sa stea cu radare , ceea ce nu se face. Iar cu tanarul de 33 ani din Cuvin a murit pt ca NU A PURTAT CENTURA , nu din cauza vitezei sau fortei impactului. Masina tanarului a avut deformari structurale usoare dupa impactul cu stalpul iar cu centura pusă scapa cu niste rani usoare. Se zicea prin Cuvin ca el niciodata nu purta centura. Asa ca lasati-o mai usor cu dezinformarile si fiti corecti. Tot pe acel drum au mai facut accidente si alti tineri din zona tot din cauza vitezei excesive…
-
Cristina, inainte sa iti dai cu parerea ca din “ce s-a auzit prin Cuvin” mai bine iti vezi de treaba ta, ca nu ti-as dorii sa treci prin ce am trecut si trecem noi familia lui, si PURTA centura, si ba chiar au taiat-o sa il scoata din masina, asa ca pt informatiile tale. Nu mai faceti comentarii aiurea in necunostinta de cauza. Ca oriunde si oricand “mortul e de vina”. O zi buna
-
Ati vazut cumva raportul medico-legal si de la politie, de va permiteti sa afirmati de ce a murit acel tanar?
Stiti ce tare dor aceste pareri cand e vorba despre cineva drag? Daca nu stiti, va spun eu: doare tare… si ca sa fiti corect informata, sa stiti ca a purtat centura!Ati putea foarte usor sa va limitati comentariul la fapte dovedite si la subiectul principal al acestui articol: latimea drumului, care e necorespunzatoare… asta nu poate contesta nimeni!!!
-
Cristino tuta/fufa de servici care le stie pe toate ce si cum, drumul trebuie largit punct
La cit au furat nu le-au mai ramas bani de o ruleta sau nu stiau masura.
Refacut din temelie…ca e praf deja!!!
din pacate a fost o usurare cand a murit bunicul in 2015 si nu a mai trebuit sa merg la Cuvin, era praf drumul, mai inchideau cu anii viaductul de la Ghioroc si circulau camioane cu nisip ca nu aveai loc de ele
Foarte bine, dar nu se poate exersa cu câte două benzi pe sens și ceva separație-ntre sensuri, așa cum ar trebui făcute toate drumurile neagricole?