După cum ziarul nostru a anunţat deja, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a anunţat că săptămâna aceasta va fi scoasă la licitaţie execuţia drumului expres Arad-Oradea, care va avea profil de autostradă, licitaţia urmând a fi lansată de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Pe de o parte, este o veste bună faptul că mega-lucrarea este scoasă la licitaţie. Însă există şi un mare minus: licitaţia condusă de la centru. Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad, care este partener în proiect, alături de Consiliul Judeţean Bihor, Primăriile Arad şi Oradea şi CNAIR, a făcut o declaraţie în acest sens, fiind elegant în exprimare. Însă un lucru este clar: proiectul ar avea de suferit, ţinând cont de faptul că licitaţia va fi administrată de CNAIR, organism care licitează zeci de proiecte mari la nivel de ţară, lucru care ar putea duce la întârzieri.
„Deși Consiliul Județean Arad și Consiliul Județean Bihor și-au manifestat dorința de a organiza licitația pentru lucrările la drumul expres, nu avem absolut nicio problemă cu faptul că licitația se organizează la nivelul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Colaborăm foarte bine și la proiectul centurii de est a Aradului, executată de Consiliul Județean, unde lucrările avansează foarte rapid. Noi nu suntem într-o competiție cu Ministerul Transporturilor pentru construirea drumului expres, ci într-o colaborare. Interesul tuturor este ca lucrarea să înceapă cât mai repede, să fie executată cât mai bine și să se încheie la termen. În continuare, se păstrează cele trei loturi pentru care noi am pledat, pentru a asigura viteza execuției. Sper ca la licitație să vină cele mai puternice firme din România și, de ce nu, chiar din străinătate, fiindcă valoarea este motivantă și, cu cât firma care execută lucrarea este mai mare, și capacitatea sa de punere în practică este mai mare”, a declarat Iustin Cionca.
Că vrem, că nu vrem, soarta expresului Arad-Oradea este acum în mâinile CNAIR. Sperăm doar ca investiţia, estimată la 1,2 miliarde de euro, să îi ţină alerţi pe cei de la compania naţională, iar proiectul să decurgă conform graficului.
Trimite articolul
XCine da banii are dreptul sa acorde, chiar si firmelor neserioase, castigarea licitatiei. Rog intrebati pe d-l Ministru (timisorean), cum au gasit pseudo-societatile care se ocupa de drumul de legatura dela intrarea in Timisoara cu autostrada A1. Exclusiv smecherasi.
-
NU este TIMISOREAN este nascut si crescut in Caransebes ; ulterior dupa terminarea liceului a venit la Timisoara,parintii inca sunt in Caransebes
Investiția se erulează pe două județe. Este normală soluțiași pentru a nu se organiza două licitații. Poate că cineva este cu gândul la tombolă. Se știe că doar organizatorul are câștidul asigurat.
” Că vrem, că nu vrem, soarta expresului Arad-Oradea este acum în mâinile CNAIR.”, zise copilu ce a scăpat porumbelu din mână. S-a subțiat porția cioncosule?.
Mai toasi darrrr ce puneți botul. Doar ceașcă construia, nuuuu va lăsați păcăliți confraților comuniști – bolșevici – peremisti – putinisti. Restul, inclusiv la Dubai, este carioca.