ARAD. Ștrandul Neptun a fost deja preluat în administrare de către RECONS SA. Este vorba despre o societate la care Consiliul Local Municipal este acționar majoritar. La finele lunii mai, aleşii locali au aprobat propunerile Primăriei Arad privind înfiinţarea unui serviciu pentru administrarea bazelor de agrement (ştrandul şi patinoarul), iar apoi trecerea acestui serviciu în grija Recons, pentru cel puţin patru ani.
Potrivit informaţiilor furnizate de primarul Gheorghe Falcă, s-a realizat deja predarea obiectivului către societatea comercială. Prin urmare, noul administrator, a început deja pregătirile pentru a gestiona mai eficient cea mai întinsă bază de agrement de pe raza municipiului.
Conducerea societăţii şi conducerea Primăriei au avut, de la finele lunii mai, mai multe întâlniri de lucru pe această temă. „Predarea s-a făcut, iar în momentul de faţă colegii de la Recons lucrează la noul Regulament de funcţionare. În momentul în care documentul va fi gata, acesta va fi afişat la transparenţă”, ne informează reprezentanţii Primăriei.
Potrivit informaţiilor furnizate de primarul Gheorghe Falcă, una dintre primele măsuri care vor fi luate, în primă fază, pe ştrand, este înfiinţarea unei baze de intervenţie. Aceasta va avea în structură echipe de instalatori, electricieni etc., pentru a putea interveni în cel mai scurt timp posibil în cazul producerii unor avarii. În plus, baza de intervenţie va avea şi scopul de a asigura permanenţa pe ştrand şi pe perioada iernii, ne spune Nicolai Puha, directorul Recons SA.
36 de căsuţe, la licitaţie
Ca noutate de maxim interes, în data de 16 iulie, Recons organizează licitaţie publică cu strigare pentru închirierea a 36 de căsuţe de pe ştrand. „Locaţiile se pot vizita, pentru informare, până în 15 iulie 2014, între orele 8.30 – 16.00, contactând personalul SC Recons SA de la administraţia Ştrandului Neptun”, precizează reprezentanţii societăţii. Preţul de pornire este de 250 euro/an pentru căsuţe de 9 mp, 280 euro/an pentru cele de 12 mp şi pentru căsuţe de 34 mp – 350 euro/an. Chiria pentru terenul aferent căsuţelor este: 1 euro/mp/an pentru suprafaţa de până la 100 mp şi 2 euro/mp/an pentru suprafaţa ce depăşeşte 100 mp.
Cei care vor să cumpere, pot depune cereri până în 15 iulie. Dacă sunt mai multe cereri pe aceeaşi căsuţă, se va licita preţul, iar dacă nu, căsuţa va fi închiriată singurului ofertant, la preţul minim. „Pentru căsuţele care nu au fost atribuite, licitaţia se repetă săptămânal, în fiecare joi, la ora 10”, mai spun reprezentanţii societăţii.
Investiţii
Investiţiile începute pe ştrand vor continua, aşa cum au fost programate, ele beneficiind de finanţarea aprobată din bugetul local.
Citiți principiile noastre de moderare aici!