Cei care doresc să participe la licitaţie trebuie să depună la Primăria Municipiului Arad, camera 5 (Palatul Cenad), până, vineri, 12.09.2014, următoarele documente: cerere tip, documente privind domiciliul/rezidenţa: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparţinând asociaţiei de proprietari/locatari, act de donaţie sau moştenire, copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor deţinute în proprietate sau folosinţă, documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat, declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj amplasat pe domeniul public.
Categorii speciale
Pentru cei care doresc să beneficieze de gratuitate sau reducere şi se încadrează în categoriile speciale trebuie să mai ataşeze la dosar şi: certificat de încadrare într-o grupă de handicap, dovada că este veteran de război sau beneficiar al Decretului – Lege nr. 118/1990, dacă este cazul sau cupon de pensie (soţ+soţie) pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor cu o pensie medie sub salariul minim pe economie. Licitaţia va avea loc joi, 18.09.2014, ora 09.00, în sala cinematografului Arta, de pe str.Vasile Alecsandri.
Citiți principiile noastre de moderare aici!