Conform programului publicat de primarul ineuan, trenul va pleca la ora 04:01 din Gurahonț și va opri la Bonțești, Almaș, Joia Mare, Paulian, Sebiș, Răpsig, Bocsig, Tămand, Ineu (ora 5:02), Mocrea, Târnova, Seleuș, Pâncota, Mâsca Măderat, Șiria, Sântana (sosire 5:55). „Putem să spunem că mâine (vineri, 8 ianuarie – n.r.) va fi primul tren de încercare pe această linie și de luni se va intra în program normal de circulație”, scrie Abrudan. Acesta a ținut, totodată, să mulțumească senatorului PNL Ioan Cristina, deputatului PNL Glad Varga, angajaților CFR și „în mod special domnului președinte al camerei deputaților – Ludovic Orban, care a fost alături de noi în acest demers și a dovedit încă o dată că este înainte de toate prietenul nostru, al Ineului și al zonei, mai mult decât orice este un om de stat care a înțeles importanța strategică și rămânerea în funcțiune a căii ferate”.
Cu toate astea, singurul deputat arădean care a avut, oficial, o reacție pe tema rutei Arad-Brad a fost deputatul PSD Florin Tripa, care a făcut la finalul anului trecut o interpelare la adresa Ministrului Transporturilor. Rămân fără legături feroviare, în continuare, stațiile Romanița hc, Aciuța, Tălagiu H, Vârfurile, Cariera Leasa hc, Hălmagiu, Ocisor hc, Ociu hc, Vața, Birtin hc, Lunca Moților hc, Baia de Criș, Țebea hc. și Ribița hc. Așadar trenul revine pe linia Ineu-Brad, dar nu pe toată linia. Am solicitat și noi un punct de vedere din partea CFR Călători cu privire la intenția companiei de a introduce trenuri pe această rută, însă până în prezent nu am primit niciun răspuns.
Trimite articolul
XDeci,CFR sau COJILE alea de inter-regio??UNDE sunt vagoanele CFR cu compartimente separate,UNDE?TOATE nu sunt rentabile?decat cu buda aia de tren din poza,mai bine fac autostopul.
Deci asta vine așa: Noi desfințăm ceva….noi înființăm altceva!…Și vreți și osanale! Linia nu mai prezintă siguranța pentru a putea circula pentru-că pe cei care au folosit-o nu ia interesat altceva decât partea comercială! Chiar atât de proști oare sunt cetățenii acestui județ? Să vedem ce soluția vor da cei ce vor verifica tronsonul Ineu-Brad!
Daca toata lumea si-ar plati biletul asa cum trebuie si nu s-ar circula “cu nasul”, atunci probabil ca aceste rute ar fi cel putin viabile. La un calcul simplu, daca un “boacter” ia doar 100 de lei ciubuc zi, si sa zicem ca in Romania sunt DOAR 1000 de “boacteri” pe zi la “munca”, asta inseamna 100000 de lei pierdere pentru CFR calatori. Hai sa zicem jumatate. Adica 500 de milioane. Vechi. Intr-o luna sunt mai mult de 1 milion de euro. La asa pierderi, normal ca nu se renteaza. Plus ca românul are si darul de a strica, sparge, rupe, fura, fuma, cãca, tot ce gaseste in jurul lui…
-
Totul e piramidal.Nasul cotizeaza la regionala,ei la bucale la minister,toata lumea e fericita.Ministerul da subventia…hotie in stil romunesc.Calatorul primeste pompino!
Pacat ca nuse reintroduce tren si intre ciumeghiu si vascau