Prima ţeapă a fost Air Vallee, o firmă italiană care a vândut bilete de sute de mii de euro în România, dar care nu a efectuat nicio cursă. Au scos la vânzare chiar bilete pentru curse care, teoretic, plecau de pe Aeroportul Arad, cu toate că nu exista niciun contract între aeroport şi societatea italiană. Acum pe tapet sunt olandezii. În conferinţele de presă în care s-a vorbit despre viitorul Aeroportului Arad, cei de la Join Airlines au înaintat tot felul de termene. Cam toate sunt depăşite acum. Şi pe aerogară e, în continuare, tăcere. În primă fază, respectiv ianuarie 2016, Bernard Jacobs, directorul companiei olandeze, a anunţat că biletele pentru cursele care ar urma să plece de pe Aeroportul Arad vor fi puse în vânzare în aprilie, iar cursele vor deveni operaţionale din iunie. Ulterior, în martie, tot Bernard Jacobs ne-a anunţat că vom zbura de la Arad spre Verona, Stuttgart, Viena şi Bucureşti. Termenele au fost decalate încă de atunci, directorul Join Airlines anunţând că site-ul de vânzare al biletelor va deveni operaţional de la sfârşitul lui aprilie, cel târziu începutul lui mai, iar cursele vor fi introduse din luna iulie. Am ajuns deja în luna iunie, dar încă nu avem site de cumpărare a biletelor, reprezentanţii Join Airlines par a fi dispărut din peisaj, iar despre curse nu mai vorbeşte nimeni.
Cât de serioasă e firma?
Pagina de internet a Join Airlines are informaţii puţine, fapt ce justifică semnele noastre de întrebare şi gândul la ţepe. În primul rând, nu apare nicăieri faptul că Join Airlines ar avea curse undeva în lume. Apoi, dacă ne uităm la echipa de conducere, în fruntea acesteia se află Bernard Jacobs. Interesant, dar acelaşi nume apare primul şi dacă ne uităm la partenerii Join Airlines. Practic, Bernard Jacobs este şi director al Join Airlines, dar şi director al partenerului companiei aeriene, respectiv a unei societăţi care se ocupă de consultanţă.
Citiți principiile noastre de moderare aici!