Înscrierea pe listele de completare se face în perioada 11–29 iulie, în intervalul orar 8.00–17.00, atât la sediul DDAC Arad din Calea Radnei nr. 250, cât şi la depozitul situat în municipiul Arad, str. Pădurii nr. 24 (locaţie de unde se distribuie, în prezent, aceste ajutoare).
Se pot înscrie pe liste: beneficiarii de venit minim garantat şi alocaţie pentru susţinerea familiei, şomerii cu îndemnizaţie de până la 450 de lei, pensionarii cu pensie sau îndemnizaţie socială de până la 450 de lei, persoanele cu handicap grav şi accentuat, adulţi şi copii, care nu beneficiază de îngrijire în servicii sociale în regim rezidenţial, publice sau private, beneficiarii Legilor 49/1991, 44/1994, 49/1999, 309/2002, 341/2004, 109/2005, 8/2006, 578/2004, Decretului 118/1990 şi OG 105/1999, dacă nu realizează alte venituri în afară de cele provenite din drepturile băneşti acordate de aceste legi, al căror cuantum cumulat este de până la 450 lei/lună inclusiv.
„Pentru înscrierea pe liste, persoanele eligibile vor prezenta actul de identitate (B.I./C.I.) valabil, în original şi copie, precum şi documentul justificativ valabil, în original şi copie, care să ateste eligibilitatea persoanei. Distribuirea alimentelor pentru persoanele eligibile înscrise pe listele în completare la listele iniţiale se va face numai după finalizarea distribuţiei pe baza listelor iniţiale” – precizează reprezentanţii DDAC Arad.
Citiți principiile noastre de moderare aici!