ARAD. În plină pandemie unele afaceri apar și se dezvoltă în mod surprinzător. O astfel de nișă este cea a livrărilor de mâncare la domiciliu, o afacere „născută” în pandemie și care a prins un avânt impresionant. Blocați în case, în primăvară, consumatorii arădeni au căutat soluții pentru a ajunge, din nou, la preparatele preferate. Pe de altă parte, restaurantele au căutat variante în care să mai poată funcționa chiar și în condițiile pandemiei. Așa a luat naștere afacere curierilor pe biciclete, dar nu numai, specializați în deosebi pe livrarea de mâncare. Deși serviciile de acest tip au apărut încă de la finele anului trecut, abia după instaurarea stării de urgență s-au făcut cu adevărat văzute. Acum, la opt luni de la intrarea în starea de urgență și continuarea cu stări de alertă prelungite mereu, curierii de mâncăruri fac parte din viața de zi cu zi a orașului.
Întrebați de Jurnal arădean/aradon.ro dacă au comandat mâncare cu livrare la domiciliu, 58,82% dintre respondenți au spus că apelează la acest serviciu, 27,15% au specificat că nu au comandat vreodată, în timp ce 9,95% au transmis că deși au comandat mâncare cu livrare acasă, nu au fost mulțumiți. Ce fel de servicii se folosesc pentru delivery? În mare parte consumatorii aleg platforme dedicate care reunesc mai multe restaurante, cafenele și chiar magazine din oraș. Atenție, însă, clienții pot alege în funcție de destinație, întrucât unele restaurante, spre exemplu, nu livrează decât în zona apropiată lor.
În ceea ce privește viitorul pieței curierilor ce livrează mâncare, Hospitality Culture Institute a făcut o estimare cum că în 2021 valoarea pieței este posibil să se dubleze.
Revenirea în V
„Antreprenorii și investitorii din industria ospitalității s-au adaptat și găsesc în fiecare lună metode noi de a-și ține business-urile în picioare. Sectorul HoReCa se pregătește pentru o revenire cu adevărat în V în 2021, punctul de jos fiind iarna aceasta. Industria ospitalității nu poate să scadă mai jos de atât, acesta reprezentând, în același timp, un moment ideal pentru cei ce doresc doresc să investească în sector. Principalii vectori de creștere ai pieței de food service în 2021 vor fi dezvoltarea delivery și take-away și deschiderea interioarelor și a restaurantelor hotelurilor care au fost închise 6 luni anul acesta”, a declarat Florin Maxim, fondator al Hospitality Culture Institute, citat de start-up.ro.
În final, după opt luni în care și-au fidelizat o piață a consumatorilor, companiile din sectorul livrărilor de mâncare pot spera la o creștere a afacerilor, chiar și după perioada pandemiei.
Trimite articolul
Xsunt bune aceste livrari mai ales pt persoanele in varsta ce nu se pot deplasa usor doar ca e greu sa ia legatura cu firme de genul GLOVO daca solicitantul nu are internet si calculator Nu pot lua legatura cu Glovo batranii ce nu au calculator . De ce nu pot face comenzi la telefon? /fie el si fix cum au multi batrani/
Am incercat sa ajut pe cineva sa intre in legatura cu acesti curieri dar m-am lasat pagubas dupa ce am vazut atata birocratie si formalitati
ALO!!!! aude cineva de la GLOVO?