Reprezentanţii CET susţin că obiectivul aceste reparaţii este aducerea locomotivelor la parametrii de proiect, asigurând astfel condiţii de autorizare a acestora în vederea circulaţiei pe liniile de cale ferată. „Totodată, se crează condiţii pentru rularea în siguranţă a locomotivelor până la următoarea reparaţie planificată, asigurând astfel transportul pe calea ferată a diverselor materiale, combustibili şi lubrifianţi”, mai spun cei de la CET.
În ceea ce priveşte perioada de execuţie, reparaţiile trebuie să fie realizate până cel târziu în 31 decembrie 2012. Dar, indiferent în ce moment se vor începe aceste reparaţii, locomotivele nu pot fi imobilizate mai mult de 45 de zile. Garanţia pentru lucrare trebuie să fie de cel puţin un an de zile. Potrivit caietului de sarcini, licitaţia va fi câştigată de firma care va oferi preţul cel mai bun.
Citiți principiile noastre de moderare aici!