ARAD. În ultimele zile ale lunii decembrie, la Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Vasile Goldiș” al județului Arad, s-a desfășurat concursul pentru ocuparea funcției de șef Centru Operațional. Conform anunțului postat pe pagina de internet, data limită a depunerii dosarelor a fost 29 noiembrie 2023, iar potrivit aceleiași surse pentru funcția scoasă la concurs s-au înscris trei candidați.
Pentru a putea participa la concurs, candidații au avut de îndeplinit anumite cerințe, printre care: să aibă gradul militar de minimum căpitan, studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției și vechime minimă de 3 ani în specialitatea structurii pentru care se organizează concursul.
După promovarea testării psihologice, care nu a pus probleme niciunuia dintre cei trei candidați, a avut loc evaluarea dosarelor, iar mai apoi proba interviului.
Potrivit rezultatelor publicate pe site-ul instituției, unul dinre candidați nu s-a prezentat și la proba finală. Ceilalți doi, identificați printr-un cod unic, au obținut la interviu nota 8, respectiv 7,60. Conform informațiilor noastre, candidatul care a avut cel mai mare punctaj și care a fost declarat admis este lt. col. George Pleșca, care a ocupat, în ultimii doi ani funcția de locțiitor al comandantului Detașamentului de Pompieri Arad. De asemenea, acesta a fost aproape 10 ani și purtătorul de cuvânt al instuției.
Cel mai probabil, lt. col. George Pleșca va fi numit în funcție începând cu data de 1 februarie 2024.
Atribuțiile postului
În calitate de șef al Centrului Operațional, Pleșca va avea următoarele atribuții:
„conduce Centrul Operațional al inspectoratului, iar pe linia îndeplinirii misiunilor din competență, structurile de intervenție; răspunde în mod direct de monitorizarea evoluției situațiilor de urgență, de aplicare a prevederilor regulamentelor privind gestionarea situațiilor de urgență și a planurilor de intervenție/cooperare specifice tipurilor de risc din competența M.A.I; răspunde de transmiterea operativă a deciziilor, dispozițiilor și ordinelor, menținerii fluxului informațional cu Centrul Operațional Național, cu centrele operative și cu celelalte organisme implicate în gestionarea situațiilor de urgență, precum și cu forțele proprii aflate în îndeplinirea misiunilor; la ordin, conduce acțiunile de intervenție în situații de urgență, și coordonează activitatea grupei operative și a structurilor de intervenție; asigură elaborarea concepției specifice privind planificarea, pregătirea, organizarea și desfășurarea acțiunilor de răspuns, precum și a documentelor operative subsecvente ori în relație cu aceasta.”
Trimite articolul
XAre si Jacksonu’ in atributii?!
Felicitări !
Omul dorește doar să-și desfășoare activitatea că la carte !