Fără concurenţă la semnarea contractului cu Primăria Arad pentru prestarea de servicii de gestionare a câinilor fără stăpân. Licitaţia anunţată de Municipalitate, pentru desemnarea firmei care să se ocupe de prinderea, sterilizarea, eutanasierea (dacă este cazul) şi eliberarea la marginea oraşului a câinilor vagabonzi, dar care dispune şi de spaţiu pentru adăpostirea animalelor nu a adus nimic nou în domeniu. Licitaţia a avut un singur ofertant: Gospodărirea Comunală SA. Ofertant care a şi fost desemnat câştigător, cu care s-a semnat deja contractul. Suma la care s-a convenit este aceeaşi pe care o estima iniţial Primăria: 210.010 lei. Societatea are acum, conform cerinţelor din contract, şi obligaţia popularizării adopţiei şi a responsabilităţii faţă de animalele de companie şi de lucruri mai puţin plăcute: colectarea de pe domeniul public şi de la gospodăriile private a cadavrelor de animale.
Firma va avea obligaţia să asigure un număr minim de două echipaje pentru capturarea animalelor. Angajaţii vor fi dotaţi cu crose telescopice prevăzute cu un laţ, cuşti cu momeală ce vor fi utilizate pentru capturarea animalelor şi arme cu săgeţi ce conţin substanţe tranchilizante. Acţiunile de prindere a câinilor fără stăpân vor fi organizate timp de 8 ore zilnic, în zilele lucrătoare ale săptămânii.
Sesizări
Arădenii vor putea sesiza telefonic prezenţa pe domeniul public a animalelor fără stăpân, societatea având obligaţia de a asigura o linie telefonică pentru acest lucru.
Mai mult, perioada maximă în care un echipaj se va deplasa în zona din care a fost primită o sesizare cu privire la prezenţa câinilor fără stăpân este de 30 de minute de la înregistrarea acesteia în cursul programului de lucru normal şi cel mult o oră în afara orelor de lucru.
Citiți principiile noastre de moderare aici!