Aleşii judeţeni vor fi puşi în situaţia de a aproba organigrama şi statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al consiliului judeţean. Mai mult, ei vor fi chemaţi să aprobe, retroactiv, încadrarea la trepte superioare de salarizare a unor funcţionari.
Documentaţia prevede majorarea salariilor pentru câţiva dintre angajaţii instituţiei. Potrivit legii, se menţionează în susţinerea documentaţiei înaintate spre aprobare, „personalul contractual din sectorul bugetar salarizat între limitele corespunzătoare funcţiei deţinute, poate beneficia în anul 2009 de o creştere salarială prin evaluarea performanţelor profesionale individuale realizate în anul anterior”. Astfel, un angajat al Compartimentului Întreţinere, Reparaţii, Deservire al Serviciului Administrativ din cadrul Direcţiei Administraţie Publică, va primi un salariu mai mare, care „este stabilit conform rezultatului obţinut în urma evaluării performanţelor profesionale individuale pe anul 2008, începând cu data de 01.10.2009”.
După stagiu
Totodată, în urma finalizării perioadei de stagiu, trei funcţionari publici debutanţi, din cadrul Direcţiei Programe de Dezvoltare şi din cadrul Direcţiei Administraţie Publică au obţinut calificativul corespunzător acordat de evaluatorii perioadei de stagiu cu propunerea de numire în funcţia publică definitivă. „Funcţionarii publici debutanţi au fost numiţi, prin transformarea posturilor deţinute, în funcţii publice de execuţie definitive, de consilier clasa I grad profesional asistent treapta de salarizare 3, prin dispoziţia preşedintelui consiliului judeţean, începând cu data de 05.10.2009”, se menţionează în referat.
Post desfiinţat
Deoarece în O.U.G. nr. 105/2009 privind unele măsuri în domeniul funcţiei publice, preşedintele consiliului judeţean poate înfiinţa, în numărul maxim de posturi aprobate, cabinetul preşedintelui, compartiment distinct, format din maximum 4 persoane, conducerea instituţiei se vede în situaţia de a desfiinţa un post. Asta, deoarece, în cadrul structurii organizatorice a instituţiei, potrivit Legii administraţiei publice locale, a fost înfiinţat Compartimentul Cabinet Preşedinte, alcătuit dintr-un număr de 5 posturi, din care 4 posturi sunt ocupate şi unul vacant. Astfel, postul vacant nu va mai putea fi acum ocupat de nimeni, propunându-se desfiinţarea lui.
S.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!