ARAD. După ce contestaţia managerului Filarmonicii privind evaluarea (soldată cu nota 5,78) a fost acceptată, CLM a decis o nouă evaluare a lui Doru Orban. Aleşii locali municipali au aprobat, în şedinţa extraordinară de marţi, 12 aprilie, două proiecte de hotărâre pe această temă. Primul dintre ele vizează Regulamentul de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului la Filarmonica Arad. Mai exact, s-a stabilit ca reluarea evaluării activităţii depuse de Doru Orban în 2021 să aibă loc în perioada 12-16 mai 2022.
De asemenea, CLM a decis prin vot secret componenţa comisiilor de evaluare, respectiv de soluţionare a contestaţiilor, numele membrilor acestora fiind diferite faţă de cele de la evaluarea anulată. În plus, la reevaluarea de luna viitoare, secretariatul comisiilor nu va mai fi asigurat de Centrul Municipal de Cultură, aşa cum a fost data trecută. Acum, CLM a aprobat constituirea Secretariatului Comisiei de evaluare și a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor, stabilind şi componenţa acestuia. Iar din cei 8 membri ai secretariatului comisiilor (titulari şi supleanţi), 6 sunt angajaţi ai Primăriei şi doar 2 ai CMC.
Componenţa comisiilor
Comisia de evaluare a managementului pentru anul 2021, la Filarmonica Arad, e formată din următorii membri: Cosmin Buruc – consilier local – reprezentantul autorității, titular; Ioan-Dragoș Dimitriu – manager, Filarmonica Brașov – specialist, titular; Vlad Mateescu – manager, Filarmonica „Paul Constantinescu” din Ploieşti – specialist, titular.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarea componenţă: Florin-Sebastian Stana – consilier local – reprezentantul autorității, titular; Silvia Sbârciu – manager general – Filarmonica de Stat „Transilvania” Cluj-Napoca – specialist, titular; Andrei Fermeşanu – manager – Opera Națională Română Iași – specialist, titular.
În caz de absență, suspendare sau încetare a calității de membru al comisiei înainte de termen a unui membru titular din comisia de evaluare, respectiv din comisia de soluționare a contestațiilor, acesta se înlocuiește cu unul dintre următorii membri supleanți: Aur Csilla – consilier local – reprezentantul autorității; Cristian-Aurel Galea – consilier local – reprezentantul autorității; Teodor Niţă – manager – Teatrul Național de Operă și Operetă „Nae Leonard” Galați – specialist; Kovacs Emőke – manager – Filarmonica „Dinu Lipatti” Satu Mare – specialist; Ioan Matei – director Ministerul Culturii – specialist; Kerekes Erzsebet Hajnalka – consilier Ministerul Culturii – specialist.
Calendarul evaluării
Potrivit regulamentului de organizare şi desfăşurare a evaluării, managerul Filarmonicii trebuie să-şi depună raportul de activitate în perioada 18-26 aprilie. În termen de 5 zile, secretariatul comisiei de evaluare va întocmi referatele-analiză. La 12 mai e programată analiza raportului de activitate şi a referatelor-analiză de către comisia de evaluare, iar pe 16 mai susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu. În termen de 24 de ore de la încheierea procedurii de evaluare, se va aduce la cunoştinţa managerului rezultatul evaluării, nota şi concluziile raportului întocmit de comisia de evaluare. Contestaţiile se depun în termen de 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului, iar soluționarea contestațiilor, în termen de 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea contestaţiilor. Comunicarea rezultatelor finale ale evaluării se va face în termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora.
Trimite articolul
XDa …,va ”da ” , pana va ”lua” …!!
reevaluati l la pomenirea
COMISIA DE REEVALUARE VA FI FORMATĂ DIN FALCĂ, CIONCA, PĂDUREAN-ANDREICA, LIZICA MIHUȚ ȘI BIBI. SUCCESURI!
Incompetența managerului Orban va fi re-re-reevaluata….
Salvați Filarmonica Arad de cel mai mare dușman al ei, managerul Doru Orban!!