Acum realizăm că mergeam pe strand, atunci, pentru că nu era altă alternativă. Eu ies în fiecare vineri şi sâmbătă. Sunt un om care iese, deci chiar vorbesc din punctul de vedere al clientului. Nu ştiu dacă cineva a observat, dar există o structură a persoanelor care frecventează localurile, să le zicem nocturne, mai ales în weekend. Se plictisesc repede. Dacă astăzi este un club care e plin, şi spui, domnule, a dat lovitura, în anul viitor este foarte probabil să fie gol! Sunt în centru, nu vorbesc de ştrand, baruri care au pornit extraordinar de bine, după care, aparent fără nicuun motiv, s-au golit. De ce? Pentru că a deschis altul. A venit cu ceva nou.
Creaţi evenimente
Din punctul meu de vedere ce vă lipseşte dvs. comercianţilor de pe ştrand este să gândiţi ca un mall. Dvs. trebuie să creaţi evenimente, nu să aşteptaţi după Primărie să le facă, şi să îi atrageţi pe oameni cu ceva ce nu există în centru. Pentru că, eu sunt convins, dacă stăm să facem calcule, putem să zicem: Da, eliminăm taxa de intrare, dar punem aceleaşi tarife ca în centru. Şi nu o să vă convină, pentru că toată presiunea o să vină pe dumneavoastră, pe comercianţi, şi nu pe clienţi.
Strandul nu atrage
Omul nu evită ştrandul din cauza celor 2,5 lei, taxă de intrare. Nu vine pe ştrand pentru că nu îl atrage. Să se ducă la ştrand, să facă ce? Se duce la ştrand pentru bazine şi atunci are acces şi la dvs. Dacă astăzi mai aveţi clienţi în timpul zilei, îi aveţi pentru că s-au făcut investiţii la ştrand şi numărul clienţilor pentru bazine a crescut, pentru că, dacă nu făceam nimic acolo, scăderea numărului clienţilor ar fi fost şi mai puternică. Oamenii au început să vină din nou la ştrand, pentru bazine, pentru că este ceva ce centrul oraşului nu le oferă. Problema este ce faceţi dumneavoastră pentru programul de după ştrand, să îi ţineţi acolo?”.
A.D.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!