„În urmă cu aproximativ doi ani, veneam acasă, noi fiind plecați în Canada, și am ales să apelăm la o firmă de transport persoane pentru a ne duce din Budapesta la Arad. Din diferite motive personale, șoferul microbuzului era foarte nervos și a condus într-un mod infernal: depășiri de coloane, intrări pe contrasens, jongla mereu între cele două benzi. A fost efectiv un drum de coșmar. Veneam de la Budapesta și nu știam dacă vom ajunge sau nu în viață”, ne-a mărturisit Madiana. Și pentru că și-a dat seama că lucrurile nu pot rămâne nerezolvate, arădeanca a reclamat firmei modul în care șoferul a decis să își facă meseria.
„A fost o decizie destul de grea, aceea de a-l reclama pe șofer. Mă gândeam că poate a fost doar o situație mai deosebită pentru el, poate într-adevăr avea probleme personale, dar apoi m-am gândit că în microbuz eram atâția oameni, atâtea vieți printre care și cea a copilului meu, care atârnam de fiecare viraj și fiecare depășire pe care le făcea. Am avut tendința de a-mi reproșa faptul că în urma unei sesizări făcute de mine, un șofer și-a pierdut locul de muncă. M-am gândit de multe ori că poate ar fi trebuit să îmi țin gura și să nu îl reclam pentru modul iresponsabil în care conducea microbuzul cu care ne transporta, însă acum sunt convinsă că am luat o decizie înțeleaptă. Sper ca acel om să fi conștientizat ce implicații poate avea «joaca» la volan”, a mai punctat arădeanca.
[related-post post_id=”2046246″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!