Din cauza condiţiilor meteo deosebite şi a ploilor însoţite de rafale puternice de vânt curentul a fost întrerupt de mai ulte ori miercuri, în municipiu. Una dintre zonele afectate de furtună a fost Micălaca, zona 300. Mulţi micălăceni au fost exasperaţi de întreruperile de curent şi fluctuaţiile de tensiune care au pus în pericol aparatura electrocasnică. Cel puţin şase încercări nereuşite a celor de la Enel de a redistribui curent au pus în pericol averea electrocasnică a micălăcenilor. “Am ajuns la disperare, la un moment dat am crezut că mi se va strica toată aparatura din casă”, ne-a relatat un arădean. Coincidenţă sau nu, problemele arădenilor cu penele de curent s-au petrecut chiar de Ziua Electricianului, sărbătorită, în fiecare an pe 20 iulie, şi prin casierii închise şi liber pentru mare parte dintre angajaţi.
ENEL răspunde
Neajunsurile s-au produs, potrivit Enel, ca urmare a defecţiunii unui cablu subteran din zonă. “O echipă Arad s-a deplasat în zonă în vederea remedierii defecţiunii. Datorită manevrelor de depistare a tronsonului defect au fost necesare întreruperi repetate în alimentarea cu energie electrică. Astfel, în jurul orei 23:09 a fost sesizată defecţiunea, iar în jurul orei 23:20 a fost posibilă o realimentare parţială a locuitorilor din zonă. Realimentarea tuturor consumatorilor afectaţi a fost posibilă la ora 00:00”, a declarat Florentina Bujor, purtător de cuvânt al Enel.
Aparatele electrocasnice ale arădenilor s-au dovedit a fi… pe riscul cumpărătorului, cel puţin până la plângeri şi judecată.
Un agent comercial
Societatea Enel Distribuţie Banat a anunţat şi faptul că miercuri, la ora 22:00, în judeţul Arad din cauza condiţiilor meteo deosebite au fost afectate reţelele electrice de medie tensiune. A fost nealimentată parţial 1 LEA (linie electrice aeriene) şi un post de transformare, fiind afectat un agent economic. Problema agentului economic care îşi are sediul la ieşirea din Arad spre Nădlac a fost rezolvată doar joi dimineaţa, la ora 7.
Sesizări şi mai puţine răspunsuri
În ceea ce priveşte semnalarea deranjamentelor, cetăţenii Aradului au la dispoziţie numărul de telefon de la Call Center – 0257/929, urmând ca echipele Enel Distribuţie Banat să intervină pentru remedierea deficienţelor. Totul bine până aici, doar ca joi, de Ziua Electricianului, nimeni nu răspundea la telefonul cu pricina.
valentin.goran@informmedia.ro
Enel promite servicii mai bune
Citiți principiile noastre de moderare aici!