Potrivit Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad, „prin respingerea acestui act normativ, se repune în sarcina angajatorilor care fac parte din categoria microîntreprinderilor obligația de a întocmi fișa postului și de a o aduce la cunoștința persoanei selectate în vederea angajării sau a salariatului, după caz, anterior încheierii sau modificării contractului individual de muncă.
Totodată, angajatorii, inclusiv cei care fac parte din categoria microîntreprinderilor, au obligaţia de a ţine la locul de muncă evidenţa orelor de muncă prestate zilnic de fiecare salariat, cu evidenţierea orelor de începere şi de sfârşit ale programului de lucru, şi de a supune controlului inspectorilor de muncă această evidenţă, ori de câte ori se solicită acest lucru”.
ITM mai explică și că în cazul salariaților mobili precum și a celor care își desfășoară activitatea la domiciliul lor, evidențierea muncii prestate se va face conform dispozițiilor Legii nr.53 / 2003 – Codul Muncii, cu respectarea clauzelor prevăzute în contractul individual de muncă.
„În același context, se revine la obligația tuturor angajatorilor, de a întocmi Regulamentul intern, fiind eliminată astfel excepția de care au beneficiat cei încadrați în categoria microîntreprindelor”, mai punctează Ecaterina Isac, inspector șef ITM Arad.
Trimite articolul
XDar la kfc ai spune ca regulamentul de ordina interna nu are nici o legătura cu responsabilitatea fiecărui angajat .
Practic orice demers la ITM devine nu-l prin Eliminarea persoanei și bonusurile anulate.
De ce?
Ar trebui un control efectuat.