ARAD. Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad a anunțat o serie de modificări survenite în programul de lucru cu publicul pentru trei servicii care lucrează direct cu beneficiarii: Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap, Serviciul de Evaluare Complexă a Copilului, respectiv Serviciul Evidență și Plată Servicii Sociale.
Astfel, programul de lucru este structurat după cum urmează: luni, marți, joi: 08.30 – 16.00; miercuri: nu se lucrează cu publicul; vineri: 08.30 – 13.30
„Este nevoie de această măsură pentru asigurarea timpului necesar prelucrării documentelor preluate (atât la cortul din curtea sediului secundar de pe strada Iustin Marșieu unde au fost relocate aceste servicii, cât și online sau prin serviciile poștale), în vederea validării pentru evaluarea în comisie sau pentru punerea în plată și acordarea facilităților pentru beneficiari; arhivării documentelor (dosarele evaluate și preluate de la secretariatul CEPAH); întocmirea altor documente impuse de activitatea din serviciile vizate. De menționat este faptul că documentele pot fi depuse online de beneficiari la adresele de email: Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap sec_adulti_ar@dgaspc-arad.ro, Serviciul de Evaluare Complexă a Copilului sec_copii_ar@dgaspc-arad.ro, Serviciul Evidență și Plată Servicii Sociale: prestatii.sociale@dgaspc-arad.ro”, explică autoritățile.
Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap, Serviciul de Evaluare Complexă a Copilului, Serviciul Evidență și Plată Servicii Sociale, precum și Serviciul Secretariatul Comisiei pentru Protecția Copilului și al Comisiei de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap funcționează în sediul secundat al DGASPC Arad de pe strada Iustin Marșieu (fosta Bușteni), nr. 22 A.
Trimite articolul
XAr fi mai bine în loc de 375lei să dea 1.000lei și atunci virusul dispare