Centrul Municipal de Cultură Arad a lansat o cerere de oferte prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice, prin care caută furnizori pentru mai multe loturi de materiale promoționale.
Este vorba despre afișe A3 – maxim 80.000 de bucăți, afișe A2 – maxim 5.000 de bucăți, afișe 50×70 cm – maxim 1.000 de bucăți și autocolant PVC – maxim 500 de bucăți (Lot 1), bannere și mesh-uri – maxim 1.000 de metri pătrați (Lot 2), flyere, invitații, programe – maxim 40.000 de bucăți (Lot 3), șepci – maxim o mie de bucăți (lot 4), tricouri – maxim 5.750 de bucăți (Lot 5), roll-upuri – maxim 30 de bucăți (Lot 6), șorțuri de bucătărie – maxim 1.500 de bucăți (Lot 7), mape personalizate – maxim 700 de bucăți (Lot 8) și broșuri – maxim 4.000 de bucăți (Lot 9).
Firmele ce vor oferta pentru realizarea unuia sau mai multora dintre cele nouă loturi au de îndeplinit câteva cerințe din partea Centrului Municipal de Cultură, principala fiind aceea de a putea onora o comandă în cel mult trei zile lucrătoare. De asemenea, cei ce vor obține contractele cu CMCA pentru bannere, mesh-uri, afișe autocolante și roll-upuri se angajează și să le monteze, respectiv demonteze, în maxim 5 zile de la încheierea evenimentului promovat.
Durata contractului este de nouă luni, astfel că toate aceste contracte vor „acoperi” evenimentele organizate de Centrul Municipal de Cultură Arad în anul 2018. Așadar, anul acesta, pentru afișe și alte materiale de promovare a evenimentelor CMCA, instituția e dispusă să plătească în jur de 80 de mii de euro. Ofertele pot fi depuse pentru toate cele nouă loturi, sau separat, pentru unul sau mai multe loturi în parte, data licitației urmând a fi 2 aprilie 2018. Câștigători vor fi cei ce vor oferi prețul cel mai mic.
Citiți principiile noastre de moderare aici!