Începând de joi, 21.12.2023, a fost deschisă circulația pe pasajul denivelat de pe centura de ocolire Arad (DN 7, km 540+248) peste linia de cale ferată Arad – Bucureşti.
„Lucrările pentru finalizarea pasajului vor continua în prima parte a anului viitor fără a afecta traficul”, transmite DRDP Timișoara.
Contractul pentru restul de execuție la acest obiectiv a fost demarat în luna iulie 2022, antreprenorul lucrării fiind SPIC SRL.
Trimite articolul
XCeva libidinos tăietor de panglici a fost ?
Ceva popă a fost ?
Ați deschis asa ca sălbaticii ?
-
Nește necalificați.
Altii reusesc sa construiasca mii de km de autostrazi sub apa si prin munti, iar romanii nu sunt in stare sa finalizeze 1 km de pasaj peste cale ferata in campie, dupa 12 ani pierduti degeaba !!!
Este incredibil cata prostie si hotie !!!
-
Omule,se chinuie să pună niste granit pe trotuar ,lucrare începută din mai și acum mai lucrează, blochează două benzi la Podgoria și n-au nici un stres…vaisamar de noi…
Mulțumim PNL Arad👃 mare reușită
Nu se poate,fãrã Fãtãlãii tãietori de Panglicã…..FAC Icter Gogu Max,Sergiu si Geany…WAW
Fără sobor de popi ?
Câți ani are garanție???
-
Asfaltul – cateva zile.
700 m in 12 ani. În cealaltă parte a lumii China a reușit ridicarea unui bloc de 10 etaje în 28 de ore și 45 minute. Ce au ei în plus?
-
materie cenusie la politicieni,nu carpe soioase.
-
Pedeapsa capitală pentru corupție.
-
Lasa china, ca tot atata i-o luat sa si pice, acolo tot e bine pe hartie si la poza. Mai bine Japonia, ca au refacut dupa tsunami, erau poze cu lucrari . Bine ca e gata, sa speram ca au zodit pe Ana, nu de alta, da sa nuda suruburile ca la podu peste dunare.
Pasajul asta reprezinta monumentul incompetentei,coruptiei,iresponsabilitatii, parsivismului, nepasarii, superficialitatii, lipsei de respect fata de nevoile cetatenilor si fata de banul public, al clasei politice romanesti!
întreb și eu, ca un afon în ale traficului: cum e gândită ramificata dinspre Șiria spre Vladi sau dinspre Grădiștea spre Horia. E sens giratoriu la piciorul pasajului, e ca la CET sau sunt bretele pe sub pasaj?
Sincer,nu înțeleg rostul acestei orori arhitecturale. Cei ,,de la butoane” ar trebui sa vadă ca sunt și alte domenii de interes.
-
h
Habar nu ai ce vorbesti.
Cat timp a fost Ponta prim-ministru la acest pasaj nu s-a lucrat deloc după principiul,,nu dau bani pdlistului Falca “. Știu din surse sigure această informație!
-
confirm
-
Si dupa ce n-a mai fost Ponta? Si cand au fost ei la guvernare? De ce la Bolojan i-a dat si Ponta si altii? De ce la Boc la fel ca la Bolojan? Va spun de cde : MandiBula nu era frecventabil nici de ai lui de mai sus.
Avem un pasaj nou, deci ne este mai bine, traficul va fi mai fluid și nu vom mai pierde atât de mult timp în trafic. Un lucru bun aș spune, nu? Cu toate acestea, comentariile, în marea lor majoritate, sunt negative. Nu mai înțeleg nimic. Ce ar trebui să se întâmple ca să îi mulțumească pe oameni?
-
Contracte cu termene RESPECTATE, si care, ulterior, nu necesita remedieri peste remedieri.
-
Să fi fost terminat la timp asta îi mulțumea pe oameni.
Când termini un pasaj în 13 ani ești un gunoi. -
A durat 12 ANI sa se construiasca nici un kilometru… Ti se pare normal? Probabil esti genul de roman care spune “a furat dar macar a si facut ceva”…
Un om normal vede pretul si durata constructiei si isi da seama ca nu e absolut nimic de laudat.
Auzi acolo MARE MINUNE, de parca s-ar fi terminat cu 2 ani mai repede de termen, asa de ochii lumii au dat drumul la poteca, ca drum nu se poate numi la latimea aia
Chiar in prima poză se vede că drumul e deschis și are deja un petic pe el???
Rușine! Voi vota un independent anonim!!!
Deci in 12 ani sa ,, terminat ,, aproximativ 800 m de pasaj ???
ia sa faca fiecare impartirea cat revine aceasta per an , 666 ???
Cred ca aradul trebuie sa scuipe in gura celor din TM
Incredibil câtă influenta are Dedeman. Doar nu credeați că e meritul vreunui politician local.
Mulțumim Dedeman!