Se dă startul la amenajarea de parcări rezidenţiale. Cel puţin, Primăria este deja pregătită pentru a lansa achiziţiile de echipamente de blocare a locurilor de parcare, ce urmează să fie date în chirie arădenilor dornici să aibă locul de parcare rezervat, lângă bloc. În bugetul pe acest an a fost alocată suma de 300.000 de lei, bani care vor merge la achiziţia dispozitivelor de blocare.
Hotătârea de închiriere a locurilor de parcare amenajate deja în câteva cartiere ale oraşului a fost luată în cursul anului trecut, însă, din lipsa fondurilor necesare aplicării de marcaje şi montării dispozitivelor de blocare, acţiunea a suferit întârzieri. Tot la momentul la care s-a luat decizia închirierii locurilor de parcare, executivul anunţa faptul că din fondurile obţinute se va finanţa amenajarea mai multor locuri de parcare şi eventual, a unor parcări etajate. Fapt care demarează tot în acest an.
Parcări etajate
În buget au fost alocaţi banii necesari pentru elaborarea de studii pentru amenajarea a două parcări etajate. Potrivit informaţiilor furnizate de primarul Gheroghe Falcă, în acest an se doreşte chiar şi realizarea unei parcări etajate. Municipalitatea a alocat 100.000 de lei pentru un studiu de fezabilitate pentru amenajarea unei parcări supraterane în zona străzii Zalău, respectiv, 50.000 de lei pentru studiul de fezabilitate de amenajarea unei parcări supraterane în zona Parcului 23 August, din Micălaca.
Autovehicul de ridicat maşini
Una dintre cele mai costisitoare investiţii pe care le va face Primăria la parcări este achiziţia unui autovehicul special pentru ridicarea maşinilor, dotat cu macara hidraulică. Municipalitatea este dispusă să plătească o sumă de până la 440.000 de lei pentru aceasta. Totodată, în buget sunt prevăzuţi bani pentru dotarea Serviciului de Administrare Parcări din cadrul Primăriei cu un „Sistem Inteligent de Gestiune”, care costă până la 100.000 lei.
Dotări şi asigurări
Biroul ridicări vehicule din cadrul Serviciului de Administrare a Parcărilor va primi obiecte de inventar (cric hidrauli, aparate foto) în valoare de 60.000 lei. Totodată, a fost alocată suma de 10.000 lei cu destinaţia de cheltuieli cu asigurările pentru acoperirea eventualelor daune produse ca urmare a operaţiunilor de ridicare, transport şi depozitare a autoturismelor ridicate.
S.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!