Trimite articolul
X….in 1973, am facut cunostiinta “mai de amanunt” cu Aradul, facind liceul….de pe atunci, trecerea mai sus amintita , a fost o “mizerie” de trecere si pina in ziua de azi, nimeni nu a reusit sa o puna la punct.!….oricum , a trecut “doar” o jumatate de secol,….na, poate in secolul…. XXII ! 🤣.
-
noroc ca a turnat primaria asfalt peste betoanele alea ce nu se potriveau altfel era ca atunci
Initial, cand am citit doar titlul articolului am crezut (si sperat) ca se va realiza un pasaj de trecere peste calea ferata fie suprateran, fie subteran (gen Micalaca zona 300) adica fara bariere si semnalizare dar probabil asta e mai dificil de realizat in zona Vlaicu.
-
Inițial am crezut că renovează căsuța de lângă barieră și vor primii haine noi impiegații CFR.Și poate ,maxim să pună o barieră cu beculețe…
din cate stiu primaria a asfaltat o linie industriala iar cealalta de Nadlac a carpit, acum vin aia sa sparga sa o faca mai prost sau pun si semnale acustice sa nu se mai blocheze bariera
Mult mai bine ar fi o linie de cale ferata cu un traseu regandit, cel actual avand si alte 3 intersectii cu drumuri in municipiu
Si linia de tramvai-cu ocazia asta daca tot se opreste pe f.frumos !in Gai e teroare sa circuli cu tramvaiul,incepand de la bariera-calea ferata pana la flana-gai capat!
ar trebui reganditi si timpii de asteptare la bariere, senzorii aceia sunt pusi la foarte mare distante de intersectiile cu soselele
În sec. XXI să nu iei în calcul construcția unui pasaj, spune multe despre viziunile de dezvoltare pe carele su politicienii din România în
ce privește viitorul țării: zero, nula, nada!
-
CE ZICI?k nu te vad !
Ok. N-ar fi rău dacă ar fi făcută corect .
Dar de cea și mai dezastruoasă, din Aradul Nou, spre Șagu, nu se ocupă nimeni ???
Dar trecerea cu calea ferata de pe Poetului cand o refac?