Conform primelor informații sosite de la fața locului, motociclistul s-ar fi izbit de un autocamion care circula din sens opus. Martorii evenimentului spun că șoferul camionului ar fi virat stânga, pentru a intra pe o stradă lăturalnică, moment în care motociclistul a intrat sub roțile camionului. Această variantă nu a fost confirmată încă de către polițiști, care încă efectuează cercetări la fața locului.
Motociclitsul – un tânăr în vârstă de aproximativ 30 de ani – ar fi fost rănit grav, la fața locului fiind solicitată intervenția elicopterului SMURD. Echipajul Serviciului de Ambulanță Județean ajuns la fața locului a început deja manevrele de resuscitare.
Vom reveni cu detalii.
FOTO: FAN
Trimite articolul
XJoi???? Foarte credibil. Mai crede ce scrie presa.
Joi?
Daca am am admite ca numarul total al motociclistilor este de cel putin 100 de ori mai mic decat cel al soferilor (camioane, autoturisme, tir-uri etc) si apoi am calcula fie si estimativ numarul de accidente grave raportat la numarul total de motocicisti pe o perioada de un an (sau alta perioada de referinta) am constata usor ca rata accidentelor grave in cazul motoclistilor este incredibil de ridicata fata de cea a soferior de autovehicule poate undeva la cel putin 15-20% dar evident ca nu poti sa convingi din pacate sub nici o forma pe cei in cauza, avand in vedere si varsta mai redusa a celor pentru care placerile senzoriale legate doar de viteza, demaraj si accelaratie nebuneasca etc reprezinta telul lor suprem pe lume. In plus, in alte cazuri posibile. un motociclist care vine cu viteza mare chiar si atunci cand vreun (auto)vehicul face vreun viraj la stanga / dreapta fara sa se asigure, risca sa nu fie observat la timp avand in vedere dimensiunile mult mai reduse ale motocicletei decat ale vreunui alt autovehicul si e suficent ca asta sa se intample doar o singura data …..
-
Ioane , vorbesti doar tampeni ! ce calculele pwlii faci acolo ??? priveste doar la ultimele doua accidente tragice unde au fost implicate motociclete , ambii idioti de soferi sunt vinovatii pentru aceste tragedi …. tu faci niste calcule absurde ,
Ca exemplu ! pai daca soferii ar ,, vana ,, motociclistii , urmarile ar fii dintre cele mai tragice pt motociclisti , ce ai spune tu ! ca vezi Doamne rata accidentelor tragice in care sunt implicati motociclisti depaseste rata accidentelor petrecute intre autoturisme , pai cine e de vina ? nu soferii care se urma pe motociclisti fara nici o noima ?
Da ! exista o multime de motociclisti care merg ca nebunii cu niste viteze absurde pt traficul din RO , insa sa nu i bagam pe toti in aceiasi oala …. si nu ! nu sunt motociclist , nici cel putin nu detin categoria A , insa prea multi tampiti pe patru roti pe soselele din RO-
Nu ai inteles ideea. Nu am sustinut ca doar din cauza motociclistilor sunt atatea victime din nefericire in randul lor (morti sau accidentati grav cu urmari pe tot restul vieii si din pacate majoritatea tineri). Este vorba nu numai de vinovatia lor sau a unor soferi iresponsabili ci de faptul ca de regula motociclistii sunt cei care sunt victimele in urma accidentului. Nu mai amintesc ca pe de alta parte si datorita drumurilor si soselelor precare din Romania in cazul unor motociclisti care merg ca nalucile riscul de accidentare este din nou f, mare, o masina chiar daca mai trece peste vrei gropita in asfalt nu pateste acelasi lucru ca o motocicleta care mai ales daca merge si cu viteza.
-
anonim, Ioan are dreptate in mare parte. Intradevar mare paret din vina au cei cu autovehiculele, dar as zice ca vina si mai mare este a motociclistilor. O motocicleta are o amprenta foarte mica adunata cu viteza foarte mare cu care se zboara aduce tragedii de genul acesta, dar pt tine ii greu de inteles asta.
Vreti sa mergeti cu viteza cu motorul, mergeti macar pe autostrada, dar acolo nu prea va vede nimeni ce bazati sunteti si nu prea puteti impresiona pe nimeni, asa-i ?-
Da…adevarate și calculele adevărat ce spune și Ion am A și B, Am avut sport dar lam schimbat cu turing enduro de la 90 cai la 50 și suñt inca prea mulți la B conduc și Suv de 2 tone și o micro de 700kg și așa este cum spune Ion…când sunt ca aia mică se urcă pe mine…nici nu mă vad uneori…cand sunt cu volvoul parca se feresc…ma vad toți și ba chiar se opresc și te lasă să treci…la motor am observat același lucru…poate și unde nu am nici jumătate din accelerația pe care o aveam cu sportul nici jumate din topspeedul lui și mult mai înalt dar și mult mai observat mai ales cand vin din spate…motor conduc de la 12 ani masina de pe la 15…cand permite vremea prefer motorul că e mai practic…în ultimele zile am vazut deja 4 accidente moto și dacă ñu mă înșel toate erau R1 r6…adică motociclete cu performanțe de circuit…ce să faci cu o motocicleta care duce 320km/h când limita maximă pe drumurile publice la noi este 130? Any way…conduc din 98 a1 respectiv 99 A și B…am facut naveta cu masina…am locuit in buc. O vreme dar de 4-5 ani încoace Aradul este EXECRABIL când vine vorba de trafic…zilnic aș face accidenta dacă nu aș fi atent să acord priotate celor care nu au…nu se asigură sau poate nici nu mai văd dar conduc autovehicul. Paziti-va si feriți-vă singuri că și oprit în loc se gaseste un bou ca mine care să nu vă vadă…imi cer scuze dlui taximestrist din față de la policlinica-Ziridava.
-
-