ARAD. Potrivit directorului Direcției de Sănătate Publică Arad, dr. Horea Timiș, municipiul a depășit rata de infectare de 3 cazuri la mia de locuitori și va intra în scenariul roșu, după mai bine de două luni de relaxare parțială. Incidența calculată este de 3,69 cazuri la mie. Mai sunt in scenariul roșu Dorobanți, Curtici, Șofronea, Pecica, Frumușeni, Nădlac,Vârfurile.
Rata incidenței a fost calculată direct din platforma alerte.ms.ro, astfel că deși la nivel județean a fost calculată o incidență mai scăzută, datele venite de la nivel central au indicat o creștere semnificativă de ieri până azi.
Prin urmare, se vor închide localurile – în interior, cinematografele, sălile de spectacol și jocurile de noroc.
Școlile vor funcționa conform scenariului:
-a)Participarea zilnică a tuturor preşcolarilor şi elevilor din învăţământul primar;
-b)Participarea zilnică, în sistem on line a elevilor din celelalte clase/ani de studiu; incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 3/1.000 locuitori.
Comitetul Județean pentru Situații de Urgență este întrunit, la această oră, în ședință pentru a stabili noile măsuri.
Vezi lista aici:
Anexa la Hotărârea CJSU nr. 32 din 05.03.2021
Nr. |
Unitatea administrativ teritorială |
Incidență între sub 1,5 la 1.000 de locuitori |
Incidență între 1,5 și 3 la 1.000 de locuitori / Perioada restricțiilor aplicate |
Incidență peste 3 la 1.000 de locuitori / Perioada restricțiilor aplicate |
I |
II |
III |
IV |
V |
A. |
Municipii : |
|||
1. |
Arad |
06.03.2021-19.03.2021 |
||
B. |
Oraşe : |
|||
2. |
Chişineu Criş |
√ |
||
3. |
Curtici |
06.03.2021-19.03.2021 |
||
4. |
Ineu |
√ |
||
5. |
Lipova |
√ |
||
6. |
Nădlac |
27.02.2021-12.03.2021 |
||
7. |
Pecica |
03.03.2021-16.03.2021 |
||
8. |
Pâncota |
√ |
||
9. |
Sântana |
√ |
||
10. |
Sebiş |
√ |
||
C. |
Comune : |
|||
11. |
Almaş |
√ |
||
12. |
Apateu |
√ |
||
13. |
Archiş |
√ |
||
14. |
Bata |
√ |
||
15. |
Beliu |
√ |
||
16. |
Birchiş |
√ |
||
17. |
Bârsa |
√ |
||
18. |
Bârzava |
√ |
||
19. |
Bocsig |
√ |
||
20. |
Brazii |
√ |
||
21. |
Buteni |
√ |
||
22. |
Cărand |
24.02.2021-09.03.2021 |
||
23. |
Cermei |
√ |
||
24. |
Chisindia |
√ |
||
25. |
Conop |
√ |
||
26. |
Covăsînţ |
√ |
||
27. |
Craiva |
√ |
||
28. |
Dezna |
√ |
||
29. |
Dieci |
√ |
||
30. |
Dorobanţi |
03.03.2021-16.03.2021 |
||
31. |
Felnac |
06.03.2021-19.03.2021 |
||
32. |
Fântânele |
27.02.2021-12.03.2021 |
||
33. |
Frumuşeni |
06.03.2021-19.03.2021 |
||
34. |
Ghioroc |
√ |
||
35. |
Grăniceri |
√ |
||
36. |
Gurahonţ |
√ |
||
37. |
Hălmagiu |
27.02.2021-12.03.2021 |
||
38. |
Hălmăgel |
√ |
||
39. |
Hăşmaş |
√ |
||
40. |
Igneşti |
√ |
||
41. |
Iratoşu |
27.02.2021-12.03.2021 |
||
42. |
Livada |
03.03.2021-16.03.2021 |
||
43. |
Macea |
27.02.2021-12.03.2021 |
||
44. |
Mişca |
√ |
||
45. |
Moneasa |
√ |
||
46. |
Olari |
√ |
||
47. |
Păuliş |
√ |
||
48. |
Peregu Mare |
√ |
||
49. |
Petriş |
√ |
||
50. |
Pilu |
√ |
||
51. |
Pleşcuţa |
24.02.2021-09.03.2021 |
||
52. |
Săvârşin |
√ |
||
53. |
Secusigiu |
√ |
||
54. |
Seleuş |
√ |
||
55. |
Semlac |
06.03.2021-19.03.2021 |
||
56. |
Sintea Mare |
√ |
||
57. |
Socodor |
√ |
||
58. |
Şagu |
√ |
||
59. |
Şeitin |
03.03.2021-16.03.2021 |
||
60. |
Şepreuş |
√ |
||
61. |
Şicula |
√ |
||
62. |
Şilindia |
√ |
||
63. |
Şimand |
√ |
||
64. |
Şiria |
√ |
||
65. |
Şiştarovăţ |
√ |
||
66. |
Şofronea |
03.03.2021-16.03.2021 |
||
67. |
Tauţ |
√ |
||
68. |
Târnova |
√ |
||
69. |
Ususău |
√ |
||
70. |
Vărădia de Mureş |
√ |
||
71. |
Vinga |
√ |
||
72. |
Vârfurile |
06.03.2021-19.03.2021 |
||
73. |
Vladimirescu |
24.02.2021-09.03.2021 |
||
74. |
Zăbrani |
27.02.2021-12.03.2021 |
||
75. |
Zădăreni |
√ |
||
76. |
Zărand |
√ |
||
77. |
Zerind |
√ |
||
78. |
Zimandu Nou |
√ |
Trimite articolul
XDesteptaciunea …. Romaneasca.Era cit se poate de clar ca odata cu deschiderea scolilor se vor inmultii Infectiile.Asa s-a intimplat in toamna,asa s-a intimplat si in celelalte tari europene.De ce oare a avut Romania pina de curind o rata mica a infectiilor?pentru ca Scolile erau inchise.Este si normal sa se intimple asa.Pentru ca oriunde unde se aduna multa lume este un focar mare de infectie.Scolile nu ar fi trebuit deschise pina in 15 septembrie cind era atins pragul de imunizare!dar Alesii nostri destepti in frunte cu Ministrul Educatiei care este direct raspunzator de situatia creata si Ministrul sanatatii,trebuiau sa opreasca redeschiderea scolilor.Au vrut sa deschida scolile ca sa invete Sandel Luceafarul.Ca fara el nu putea sa traiasca.mass media tv s-a alaturat si ea acestei campanii prostesti de deschiderea scolilor.Se vede ca dupa mai putin de o luna iar sintem pe Scenariul Rosu!Cit a fost scoala deschisa in toamna?Doua luni.Credeti ca acuma va fi mai mult?Nici gind.Eu zic ca se vor inchide si mai repede de doua luni.Problema mare este ca din cauza scolilor deschise,se inchid baruri,restaurante,care puteau functiona bine mersi daca scolile ramineau inchise.Acolo lucreaza sute de mii de oameni care trebuiau sa isi intretina familiile.dar acum iarasi,daca Sandel vrea sa invete Luceafarul va trebui ca Statul sa puna iar pe liber sute de mii de oameni!Mai mult decit atit,rata mortalitatii a crescut odata cu infectiile.Daca o luam simplu si logic,acesti politicieni sint Direct responsabili de aceste decese.Crima impotriva Umanitatii?Exacgerat?Eu nu cred.
-
Mare destept esti si tu!care imunizare!
-
Rata de incidenta a crescut fulminant de cand au schimbat modul de raportare introducand focarele in calcul, alea din spitale si azile care inainte nu erau introduse. Cum ai calculat ca pana in 15 septembrie era atins “pragul de imunizare” ? ce ce inseamna “pragul” asta ? In caz ca nu se atingea acest prag trebuiau scolile sa fie inchise pana cand ? Scola inseamna mult mai mult decat “Sandel invata Luceafarul”. Sunt de acord ca politicienii sunt direct raspunzatori dar sustin ca toate masurile luate la nivel planetar sunt o crima impotriva umanitatii(cu exceptia singurei masuri corecte adica testare in masa si izolare… ceea cela noi nu se practica)
-
Asa s-a facut in Slovacia,si……
-
Si, ce…? ia vezi ca metoda a avut succes la inceput dar apoi s-au culcat pe o ureche si nu au continuat adica s-au cam “inecat ca tiganu la mal”. Sunt exemple relevante cum ar fi Thailanda si Corea de sud care s-au tinut de treaba asta si se vad rezultatele clar… asta daca nu ai ochelari de cal si poti privi situatia de ansamblu ceea ce ma indoiesc. Sunt putine tari in lume unde s-a abordat problema corect dpdv medical/economic/social dar in loc sa se ia exemplu de la ele li se cauta nod in papura demonstreaza inutilitatea masurilor idioate luate de majoritate.
-
Da-ti tu ochelarii de cal jos si arunca-ti un ochi in mult laudata ta Suedie, ca acolo totul e roz, fara restrictii si masti, doar cu o gramada de morti
-
Care gramada ? iar vii cu aia din valul 1 cand si-au asumat greseala. Era vorba de Slovacia si testare in masa si o dai pe mortii din Suedia de acum un an ca in valul 2 stau mai bine ca multi lockdownisti de-ai tai. Atata poti. Mai bine taci
-
stiti de ce sunt putini morti in asia de est si de sud-est si multi in america si europa? pt ca in asia de est sunt putini obezi.sa nu ne mai ascundem dupa deget, asta e problema pe tot continentul american si pe tot xontinentul european si in tarile din orientul apropiat si mijlociu. grasii fac diferenta la mortalitate.
-
-
-
-
Horia 🤔tu ma uimești cu imaginația ta.
-
Calin Martinescu peste 10 ani: medicii nu stiu nici sa masoare tensiunea, profesorii de matematica nu stiu tabla inmultirii, inginerii proiecteaza poduri care se prabusesc imediat, juristii habar nu au de legi si de proceduri! Ba, da’ oare de ce?
-
Si de baruri nu ziceti nimic diar scolile sunt problemă? Vacanțe la munte la mare.. Distractie pe partie??? Doar scolile au probleme..
-
Doar in Romania s-au deschis scolile si barurile, in nici o alta tara din Europa nu sunt deschise (doar magazine alimentare, brutarii, drogherii), oare de ce ????
-
Mai cauta ca esti in eroare
-
Măi bolovanule,Romania este singura din U.E. in cate scolile au fost inchise.
-
Zi sa mori tu ! de unde ai luat datele astea pe care le trambitezi cu atata siguranta ? …sunt curios de unde ai luat informatia , din camara sau din beci ?
-
de la latrina pardon hantena 3 si guitza tv
-
-
Claudiu, azi 5 martie, in aprox 90% din teritoriul Spanien , absolut totul este deschis. Si restaurantele pe interior. Scolile au fost deschise din septembrie fara pauza. Rata actuala de infectare este in scadere de peste 3 saptamani si sa ajuns la 150 cazuri la 100.000. Si scad in continuare. Nu restaurantele sunt problema. Sa facut un studiu serios si sa ajuns la concluzia ca HORECA reprezinta un max de 3% din focare. Dar sau facut enorm de multe teste PCR. Exemplu concret, in regiunea Cantabria care are o populatie de 550.000 locuitori sau facut 480.000 de teste. Si sau respectat foarte tare masurile impuse, ce-a ce a scutit Spania de un Lockdown din toamna pana in prezent.
-
-
Nu stiu de unde ai scos data de 15 septembrie ca daca la care se va ,, atinge pragul de imunizare ,, ???? in plus de asta , de unde ai date ca virusul sa raspandit datorita scolilor ? cati copii stii ca sunt declarati ca infectati in raport cu populatia majora ? …sau ai tu ce ai in mod special cu scolile ? …. si de unde pana unde in localuri , restaurante etc. lucreaza sute de mii de angajati ? … deci aici e marea ta problema , ca s au deschis scolile si s au inchis localurile ??? …. pot functiona foarte bine si una si alta , problema e sa se vrea si nu se caute scuze absurde pentru restrictiile pwlii
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dati dracu de scenarii rosii sa ia naiba asa ca oms este marea criminala sa muriti oms ca noi ne am saturat de crima organizata de catre oms si ei sant pedofili 100% ei sant pedofili
-
Belarus, schimba-ti numele. O fi cum o fi in Belarus, dar se face scoala ca in comunism, adica bine, asa ca mai ia gramatica in brate nitel…
-
Taci ca vin dupa tine!
Foarte bine ca s-au deschis scolile. Foarte rau ca nu s-a testat masiv.
Scolile erau inchise dar statiunile de munte erau full, ca in zilele bune. Foarte multi nu erau protejati decat de ochii lumii. Acum pot sa spuna unii ca nu exista dovezi ca masca protejeaza, ca nu exista dovezi ca vaccinul protejeaza o anumita perioada de timp etc. De asemenea vor spune unii ca mortii de Covid nu sunt morti de Covid, ca oricum mor oameni si de alte boli etc.
Una peste alta, e foarte rau ca nici elevii de clasa a8-a si a 12-a nu sunt lasati la scoala. Cum cei din scoala primara pot, puteau si cei din clasele de final.
-
😂😂😂 ce face vaccinul , mai mortaciune !!! protejeaza ? mars in mm de idiot ca prea iti place sa mananci rahat in public , pana si producatorii vaccinurilor au spus ca si vaccinat fiind poti contacta virusul , dar nu !!! si tu mare ,,specialistul p..ii ,, si spui ca vaccinul de protejeaza 😂😂😂😂😂…. mai mortaciune !!! doar ieri se mentiona cazul unui medic… vaccinat si revaccinat , dar tot infectat !!!….dar vii tu sa spui ca nu ! vaccinul te protejeaza !🤣🤣🤣 tu mai rebutule faci apologia vaccinului ??? tu care singur ai spus ca nu te ai vaccinat ??? doamne ce mizerie de om !
-
Evident ca vaccinul te protejeaza, dar tu conform ,,liberului ALBITRU” poti sa nu crezi😂😂😂
-
😂😂😂 mortaciune ! DACA VACCINUL TE PROTEJEAZA !!! asta din putul intunecat al ,, inteligentei ,, tale ….cum se face ca medicul din Timisoara sa infectat ? mai prostovane ! tu faci pe altul analfabet ? tu mai rahatule ??? tu care citesti un articol in limba ta materna si nu esti capabil sa l intelegi ? nu esti capabil decat de minciuni mai papagalule !!!! pana si producatorii de vaccinuri spun ca chiar vaccinat fiind , tot poti fi infectat !!!! ….si vi tu mare virusologul p–i si spui ca nu ! vaccinul te protejeaza !!!….mai paduche ! tu de ce nu te vaccinezi ??? de ce doar faci propaganda scarboasa la un lucru in care nu crezi ? fatarnic ce esti …si da mai paduche ! pe tine de injur ….mai rahatule ! nu ai auzit pana acum expresia … ma repet ! inseamna ca esti idiot calificat ! vai de soarta ta de imbecil ! … bosorog inutil si singuratic 😂… si apropoo ! despre care munca vorbesti tu ? despre care sacrificii ??? eforturi ??? …mai ,capra raioasa ! tu te consideri util ? util in ce domeniu ? ca la cat esti de lipsit de logica nu te as lasa nici sa mi lustruiesti pantofii ….auzi la cretinul ! vaccinul te protejeaza !!!😂😂😂….mai pielea p..i , spui de un caz la un milion ! pai cine dracu e interesat sa publice datele cu persoanele care s au vaccinat ca pe urma totusi sa se infecteze ? nici dracu nu e interesat de acest aspect , eventual doar asa ca sa scoata in evidenta ca odata vaccinat treci prin boala fluierand ! asa ca mai mortaciune , esti mai prost decat scrie la lege !😂😂😂…. vaccineaza te si nu doar fa propaganda seaca fara acoperire
-
Am auzit multe expresii spuse de analfabeti. Asta nu inseamna ca sunt corecte. Unde e logica, domnule analfabet spumigen?
Asa ca ,, nu te mai repeta” , ca Doamne fereste , te multiplici.
-
-
-
Daca ai un caz dintr-un milion, in mintea ta de analfabet acel caz e reprezentativ, asa e, creier neted?😂😂😂
,,sa ma repet” ca sa pricepi? -
@ anonim
Nenea, cred ca pot sa va spun asa, la ce nivel inalt ati dus injuratura in spatiul public. Cu siguranta e vorba de multa munca, sacrificii, eforturi etc.
Din pacate pentru a injura nu e nevoie de creier mai deloc. Nu poti sa le ai pe toate, analfabet spumigen😂-
Neinformat(sau dezinformat) ca de obicei, ia vezi aici https://science.hotnews.ro/stiri-creierul-22415090-studiul-care-arata-oamenii-care-njura-sunt-mai-inteligenti-dect-crezi.htm dar teoria fiind emisa de specialisti presupun ca nu te intereseaza
-
Chiar daca asa este, orice studiu are o marja de eroare. @anonim sigur reprezinta exceptia. Numai de inteligenta nu poate fi vorba in cazul lui. Eventual l-as putea banui de port ilegal de creier.
Asta daca tot te-ai simtit dator sa intervii. -
Si care-i studiul pe baza caruia insisti vehement pentru vaccinare si ce marja de eroare are ?
-
Vaccinarea e o varianta pe care unii o aleg iar altii nu. E vorba de,,liberul ALBITRU”. Din capul locului se stie ca un vaccin protejeaza. Chiar daca nu in proportie de 100%. Chiar daca nu pe termen nelimitat. Dar e o incercare de a stopa pandemia.Cu cat sunt vaccinati mai repede cat mai multi oameni rata de imbolnavire scade. Ca va fi sau nu asa, vom vedea. Poate ca pandemia va fi stopata cu ajutorul Ivermectinei, sau poate cu ajutorul vitaminei C. Sau, sau, sau…
Succes la munca de cercetare😂
-
-
Mai ramolitule ! tu o sugi intruna cu vaccinarea , vad ca esti ,, mare specialist in virusologie ,, pacat doar ca nu a auzit lumea de tine si de cercetarile tale de rasunet mondial , priveste insa mai rebutule si opinia unui cercetator , profesor in medicina , plm de papagal prost ce esti …. https://www.youtube.com/watch?v=th8GXxQpe6U&t=156s …… dar desigur , ne fiind pe aceiasi traiectorie cu tine , precis ca aceasta femeie nu stie ce vorbeste , nu ? doar tu le stii pe toate si nimeni altcineva 😂😂😂 …imunologule !!!🤣🤣🤣
-
Da. Cred ca o vaccinare rapida la un numar cat mai mare de oameni va scadea rata de imbolnavire.
Asa cum si tu poti sa crezi orice si in oricine.
Dar tot analfabet esti, asta e o certitudine, doar ai demonstrat-o din plin😂😂😂
-
-
-
Putem sa lasam la latitudinea fiecarei persoane dreptul la libera circulatie? Putem sa lasam economia in pace? A trecut un an nu isi da nimeni seama ca nu se rezolva nimic cu lockdown si inchideri de magazine?!?! E un cacat de virus care la o persoana sanatoasa nu are efect ce ar fi ca cei vulnerabili sa se protejeze si sa stea in casa iar restul sa ne vedem de viata…nu pot sa cred cat mai poate inghiti populatia lumii aceste masuri de cacat, nici daca se plimba moartea cu coasa pe strada nu erau asa restrictii
-
Corect. S-a si demonstrat ca masurile restrictive sunt ineficiente dpdv epidemiologic in schimb foarte eficiente antieconomic si antisocial comparand tarile care au aplicat masuri severe cu altele unde a fost lasata economia si viata sa curga dar binenteles ca propagandistii si covidopatii in loc sa observe asta cauta nod in papura celor care nu s-au “aliniat” la atitudinea generala de dezumanizare fortata. Din pacate asta nu se va termina curand ca si daca cetatenii simpli sunt divizati sa zicem 50/50% cei de la PUTERE au s-o tina asa mult si bine si acum revolta unei minoritati nu conteaza ca nu e in interesul lor
-
nasoala treaba. eu avut un restaurant.
acuma in faliment.
asa cum zici. mai bine cu coasa la gat. -
Pentru că sântem prea puțini care gândim. Nici dacă le desenezi nu înțeleg.Uită-te prin comentarii, și o să vezi gradul de “inteligență” a unora.
-
👍👍👍 Insa ai asteptari cam mari ! cum crezi ca
Covido-patii pot ei sa treaca cu vederea ca oamenii vor sa traiasca o viata normala nu una de ,, zombi ,, ? acesti inchinatori la ,, maria sa Covid ,, vor sa vada strazile pustii , armata pe la colturi ca sa execute pe toti cei care au nerusinarea de a incalca ordinele venite de sus de la aRAHAT si a celor din DSP
Este o mega minciuna. Niciodata nu a fost incidenta sub 40% ( patruzeci la suta) numarul de infectati este INIMAGINABIL mai mare decat ciftele autoritatilor. Doar ca nu se declara corect deoarece ar scadea gravitatea virusului. ( Nu spun ca nu e grav, dar se exagereaza enorm)
-
stii cum e? depinde cate locuri sunt la ATI.
cand o sa fie camioanele cu decedati la poarta spitalului atunci o sa ne dam seama ca stam cam rau.-
Ti-ai gresit pseudonimul covido-nostradamus ce esti. Dar daca nu vor fi camioane cu morti la poarta spitalului atunci ce-o sa zici ?
-
De-ar fi la ma-ta la poarta dricul lui Kuki….ca multi adepti mai are sfantul covid cel nou de la wuhan..
-
😂😂😂😂
-
asta-i buna! :))))
-
-
Care cinematograf mă labarilor.E închis demult
Si toate astea din cauza nerespectarii a populatiei a regulilor antipandemie. Trebuia un control mai sever al autoritatilor pentru a se evita acest eveniment. Ar trebui sa ascultam si sa respectam tot ce zic specialisti fara nici un comentariu pentru ca avind grija fiecare de el insusi are grija si de ceilalalti. Este o chestiune de moralitate si bun simt din partea tuturor.
-
Greu de inteles mentalul de sluga. Daca ne spuneau ca trebuie sa repectam legea noua prin care in bloc 50% sa fie ucisi ca celalti sa scapa? Ce faceam? Chiar asa de retardati am ajuns cand vezi cat se poate de clar ca sistemul medical e mort nu exista si ca se moare la spital iar cei ce raman acasa cu tot felul de medicamente scapa?
-
regulile nu sunt realiste, nu e normal sa ceri oamenilor sa respecte la nesfarsit regulile astea inumane. pt ca doar o respectare la infinit are sanse sa reduca la un nivel mic covidul. altfel, o respectare temporara face ca covidul sa se raspandeasca din nou dupa ridicarea restrictiilor. deci trezeste-te, ca sa opresti covidul trebuie restrictii non stop, si peste 100 de ani. pt ca oricat ar tine restrictiile covidul o sa circule la un nivel foarte foarte restrans, niciodata nu o sa dispara.cand vrei sa revii la “normal”, ca ai impresia ca a disparut, o sa se raspandeasca din nou de unde se ascundea.
-
CORECT 👍
-
ce restrictii impune zona rosie pt cetateni? poti merge la lucru, apoi poti merge la alimentara sau farmacie dupa cumpărături , ?
-
poti merge oriunde, doar ca nu mai ai voie in interior in restaurant. doar pe terasa. abia la carantina iti trebuie declaratie pe proprie raspundere toata ziua.
Să înțeleg că Aradul și Timișoara sunt două localități cu cei mai nespălați locuitori ?
-
Tu n-ai ce sa intelegi ca esti retardat cu iq negativ. Ce legatura are spalarea sau nespalarea cu minciuna covid?
Nu sunt aradenii si timisorenii nespalati,sunt doar prosti ca se testeaza,ca din testele alea fake vin “infectarile” si restrictiile.
Daca lumea ar refuza testele cu orice pret nu ar fi nici imfectari.
Dar tu esti prea retardat sa intelegi asta…-
😂👍👍👍
-
A venit valul 3 ! E mai put in periculos ca valul 4!
-
…………..mie imi este frica de valul 5….:)
-
Sa nu cumva sa crepi in valul 3 prostovane
-
la anul pe vremea asta va fi valul 5 sau 6
-
-
Falca e de vina , toti hotii infiltrati cu ajutoru lui din cauza cresc cazurile, lui fura tot pnl u cu el
Asta se întâmplă când romanul devine miserupist. Primește ce oferă. Deștepților, voi știți unde este Suedia și ce se întâmplă acolo. Acolo oamenii, duc o viata normala fără restricții și rata de mortalitate este ca în România (0.001%), cu toate restricțiile pacii. Dar, lasă tati, nu e nevoie sa gândiți, o fac alții pt voi, voi trebuie doar sa mestecați. O zi buna și vai de steaua voastră. Lumea a 3-a!
-
Eu tin cu tine de aceea te corectez eu inainte sa-ti sara covidopatii in cap pt o greseala de tastare(e 0.1% nu 0.001%) Suedia a gresit cu azilele in valul 1 si a avut o rata foarte mare de mortalitate din cauza asta atunci si asta i-a urmarit pana acum. Dupa ce au trecut de acest impediment au intrat in normalitate si in valul 2 au rata mai mica decat multe altele. Per total azi Suedia 0.12% Romania 0.11% raportat la populatie dar “mortalitatea covid” dupa cifrele oficiale e 2.53 Romania si 1.91 Suedia. N-are rost sa le explici la covido-lobotomizati ca nu se poate compara cum au trait ei in tot acest rastimp si cum a mers economia cu dezumanizarea si saracirea fortata la care am fost supusi noi(si altii la care s-au luat masuri ca la noi)… si mai urmeaza
Totusi clasele a 8-a si a 12-a merg si de luni la scoala.
Va rog nu mai comentați, sunt aici doi oameni de știință cu nenumărate facultăți, medicina, drept, științe politice, economie care va explica tot, ăștia știu cel mai bine ce se petrece pe mapamond… Mda și marele cugetator
-
Ai inceput iar cu ipocrizia asta ? De unde stii cate sau ce facultati am eu sau altii pe aici ? Cand nu ai argumente atunci ataci la persoana cu sabloanele astea de cacao, clasic. De acum te ignor poti sa-ti dai drumul la putina imaginatie pe care o ai si cauta nod in papura pentru tot ce nu intelegi.
-
Destul de multi de aici nu inteleg, doar voi stiti totul
-
-
Eu sent Sattana
MULTI OR CREPAT DE
PE ARADON.
-
tu mai lipsesti dintre ei!
Tov Balcea un indemn la prudenta, un comunicat ceva, lumea asteapta de la Dvs sa lamuriti, Un joc de glezne acum in Martie ar fi bine primit ….Cred ca realizati ca acum sunteti in groapa cu leii si ca drumul Dvs in politica se va termina cu extra-super-esec. Inca va mai puteti retrage…demn…altfel riscati …TOTUL!..SI LASA-MA PE MINE…sunt doar un PI-ON
Multi nu vom fi mai aici..
isi bat joc de noi cum vor ei ….. ma uitati-va in istorie …orice pandemie dispare dupa ce se face selectia naturala !!!! a te inchide si a nu socializa este cea mai mare prostie !! vaccinarea la fel !!! o batjocura la nivel global!!!
-
acuma na, virusul asta e din laborator probabil, nu ca altele
dar cu cat trece prin mai multe mutatii, cu atat e mai natural si mai diferit de ce a scapat din laborator
o fi bine? 🙂
@Mda, acum nu mai esti #cugetdecinumairezist? 🙂
Vor trebui iar facute declaratiile alea ca sa poti merge pana la piata?
Se vede ca sunt niște incompetenți puși politic în aceea poziție! Ce comitetul lui peste care e reactiv! De ce nu sunt proactiv? Incapabililor cu masurile voastre iară suntem în scenariul rosu, va jucați cu modul de raportare fiindcă sunteți incapabili sa rezolvați o problema și ne țineți cu botul pe labe din cauza incompetentei voastre pt care luați și salar! Aveți un studiu deștepților din ce motiv a crescut nr bolnavilor? Aveți focarelele? De ce sunt lăsați toți care vin în tara sa umble prin oraș sa ne îmbolnăvească?!!! Care sunt masurile luate de voi în afara de a închide restaurantele și casele de pariuri unde bătea și asa vântul? Ați fost pe teren sa verificați? Dacă asa zic cei de la București voi executați orice tâmpenie fără sa și gândiți! Oameni ca voi conduc pe banii noștrii și va bateți joc de noi. Bisericile sunt aglomerate, acolo nu contează, va e frica de preoți, acolo e voie? Școlile sunt asa cum sunt, vaccinarea decurge în ritm de melc, aștepți doua trei luni să-ți vina rândul! Ori vine Paștele catolic și ne limitați drepturile din timp??
Călin Martinescu scuze dar nu pot a nu comenta la ceea ce ai scris 😤😤😤,după tine redeschiderea școlilor e de vina pt răspândirea virusului?deci părinții se pot duce la servici unde sunt 500-1000 de angajați ,cinematografe ,săli de sport etc in excursii la munte (practic peste tot)copii se joaca impreuna așa cum sau jucat din todeauna dar la ȘCOALA sa nu meargă 😤.Călin unde îți este capul?Copii au nevoie de școala ,online este un mare căcat (cu C).Absolvenții de la Medicina care de un an fac online cursuri practica 0 te întreb Călin dacă peste câțiva anii vei avea curajul sa mergi in spitale sa te trateze ceei ce fac cursuri online ?Scoala trebuie sa fie pe primul loc repet parintele umbla unde vrea face ce vrea dar copilul sta in “”””casă”””.o sa ajungem dintr-o Țara care am avut foarte mulți copii inteligenți (de ce oare?pt ca s-afăcut scoala așa cum trebuia ) in schimb ,acum in condițiile actuale vom avea o rata mare de vagabonzi și curve .Imi pare rău sa zic asta dar nu este ok ceea ce se întâmpla și din păcate sunt mulți care cred in scoala online pt copii dar ei ca părinți își progreameaza concedii munte -mare.hallo soluția e ca noi ca și părinți sa ne păzim cât se poate și sa lăsam copii la cursuri .Călin Martinescu ,,Deșteaptă-te Romane,,,,
Întreb pe toți comentatorii: ce credeți, de către cine și cum se iau deciziile de restricționare vis-a-vis de situația Covid (și nu numai, sau mai ales, nu numai la noi)??
Nivelul de civilizație al unei localități se cunoaște după numărul celor ce respecta regulile medicale.Ca urmare a nerespectării lor creste numărul de îmbolnăviri și se poate trage cocluzia cât de civilizată e o localitate.Unul se crede mare scula ca lucrează în primărie, altul la politie,altul nu crede în virus,altul se crede puternic și nu au chef sa poarte masca.Ignora total legile medicale.Ăsta suntem ,ăsta avem.Practic nimeni nu mai respecta nimic,Nivelul de civilizație tinde către 0 atât ca urmare a nerespectării regulilor epidemice,cât și în general.
Si focul iadului este tot roșu. Sa ii ajute dumnezeu acolo să ardă.
😂😂😂 mortaciune ! DACA VACCINUL TE PROTEJEAZA !!! asta din putul intunecat al ,, inteligentei ,, tale ….cum se face ca medicul din Timisoara sa infectat ? mai prostovane ! tu faci pe altul analfabet ? tu mai rahatule ??? tu care citesti un articol in limba ta materna si nu esti capabil sa l intelegi ? nu esti capabil decat de minciuni mai papagalule !!!! pana si producatorii de vaccinuri spun ca chiar vaccinat fiind , tot poti fi infectat !!!! ….si vi tu mare virusologul p–i si spui ca nu ! vaccinul te protejeaza !!!….mai paduche ! tu de ce nu te vaccinezi ??? de ce doar faci propaganda scarboasa la un lucru in care nu crezi ? fatarnic ce esti …si da mai paduche ! pe tine de injur ….mai rahatule ! nu ai auzit pana acum expresia … ma repet ! inseamna ca esti idiot calificat ! vai de soarta ta de imbecil ! … bosorog inutil si singuratic 😂… si apropoo ! despre care munca vorbesti tu ? despre care sacrificii ??? eforturi ??? …mai ,capra raioasa ! tu te consideri util ? util in ce domeniu ? ca la cat esti de lipsit de logica nu te as lasa nici sa mi lustruiesti pantofii ….auzi la cretinul ! vaccinul te protejeaza !!!😂😂😂….mai pielea p..i , spui de un caz la un milion ! pai cine dracu e interesat sa publice datele cu persoanele care s au vaccinat ca pe urma totusi sa se infecteze ? nici dracu nu e interesat de acest aspect , eventual doar asa ca sa scoata in evidenta ca odata vaccinat treci prin boala fluierand ! asa ca mai mortaciune , esti mai prost decat scrie la lege !😂😂😂…. vaccineaza te si nu doar fa propaganda seaca fara acoperire
Oameni buni, cred ca este timpul sa gândim. Va rog frumos, intrati pe worldmeteres, la rubrica coronavirus și vedeți statisticile fiecărei tari. I-au 2 exemple: 1.Romania,masuri draconice, etc, mortalitate cauzata de,, asa zisul virus” 0,001%. 2.Suedia, nicio măsură, o viata normala, fără măști, fără nimic, 0.001% mortalitate.
Întrebările care se pun sunt urmatoarele:
A. Este 0,001% mortalitate, o rata care sa justifice, asa-zisul pericol a acestui virus
B. Dacă avem imunizări din vaccinări (vaccinarea s-a adresat persoanelor în special cu risc), pt ce mai avem valul 3?
C. Dacă de la țeava de eșapament a unui motor, trag un furtun și aerul rezultat îl introduc înapoi în motor, aveți habar ce se întâmplă?
D. Aveți idee cum își creează un om imunitatea și de ce persoanele care sunt mai,, neingrijite” au o imunitate mai mare? Clinic demonstrat
-
Radule, eu sunt de acord dar cum calculezi acel 0.001% ca mie imi iese 0.1%, facand rabat de acele doua zerouri teoria e corecta ca nici la 0.1% morti nu se justifica sa-si bata joc nimeni de viata a 99.9% din restul populatiei si pana acum nimeni nu a demonstrat(deoarece e imposibil) ca fara masurile lor antisociale ar fi murit mai multi. Sa asteptam datele de la INS pt 2020 si sa comparam cu 2019 ca nimeni nu ia in calcul ca pe langa cei 20.000 morti “de covid” poate sunt mai multi care au murit de boli cronice sau acute netratate din cauza haosului creat in sistemul medical de masurile pt covid. Acestia nu-s relevanti pt propagandisti.