Se pare că arădenii așteptau o aplicație de tipul „My Arad”, dacă e să ne luăm după numărul mare al sesizărilor primite pe această platformă imediat ce Primăria a făcut-o publică. Nu mai puţin de 80 de sesizări au fost transmise într-o singură zi prin intermediul aplicaţiei My Arad. Potrivit reprezentanților Primăriei, majoritatea au fost deja preluate şi vor primi răspuns zilele următoare.
Printre problemele semnalate de cetățeni se numără în principal cele referitoare la refacerea străzilor sau aleilor,dar şi maşinile parcate neregulamentar sau abandonate pe domeniul public. Nu au lipsit însă nici sesizările care fac referire la salubrizarea străzilor, câinii comunitari sau toaletarea copacilor.
„Primăria Municipiului Arad are la dispoziţie un termen de soluţionare a problemelor semnalate de maxim 30 de zile, timp în care sesizările nesoluționate sunt vizibile pe hartă. În schimb, sesizările rezolvate rămân pe hartă numai 5 zile de la data soluționării lor” – spune Ralu Cotrău, purtător de cuvânt al Primăriei.
Propunere
Așa cum anunța pe Aradon, într-un comentariu la articolul „Sesizări prin My Arad”, un arădean i-a transmis Primăriei o propunere. Și nu una oarecare! „Aradul duce lipsa unui parc fitness în aer liber. Foarte multă lume este interesată de acest sport, antrenamentul cu greutatea propriului corp (exercitii calistenice), dar nu au unde să îl practice. Aradul are nevoie de un asemenea loc pentru antrenamente (calisthenics park).” Să vedem care va fi soluția Primăriei în acest caz!
Perturbată de întreruperile de curent
Funcționarea aplicației „My Arad” a fost perturbată miercuri seara până joi dimineața, câţiva cititori Jurnal arădean/ Aradon sesizând acest neajuns. Cauza? Întreruperile de curent de miercuri seara, din zona centrală a orașului. Problemele au fost însă remediate, aplicația putând fi folosită din nou, în condiții normale, de arădenii cu spirit civic.
Citiți principiile noastre de moderare aici!