ARAD. Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara anunţă că transportatorii care vor să iasă din ţară pe la frontiera de pe autostradă nu mai au ce să caute în zona Nădlacului. Sau, dacă ajung acolo, sunt obligaţi să se întoarcă până la Pecica şi să urce pe autostradă prin nodul rutier de acolo.
„Începând de astăzi, 15 martie, pentru a elimina disconfortul creat de blocajul format de transportatorii de marfă pe DN 7G și breteaua de acces pe autostrada A1, autovehiculele de transport marfă nu vor mai putea folosi breteaua de acces spre A1 de la km 582+666 al autostrăzii, pe sensul Nădlac – P.C.T.F. Nădlac 2, fiind direcționate din sensul giratoriu de pe DN 7G km 6+667, pe autostrada A1 către Arad. Autovehiculele de transport marfă trebuie să se întoarcă spre P.C.T.F. Nădlac 2 prin nodul rutier Pecica de pe A1 km 558+618, intrând în traficul normal de pe autostradă.
Măsura de interzicere a accesului autovehiculelor de transport marfă a fost luată și ca urmare a controalelor amănunțite efectuate de către Poliția de Frontieră din P.C.T.F. Nădlac 2, din acest motiv formându-se cozi pe distanțe care variază între 5 și 15 kilometri lungime. Pentru a scurta timpii de așteptare în coloană, mulți conducători auto de transport marfă folosesc nodul rutier Pecica, tranzitând până în apropierea localității Nădlac, pe DN 7, de unde se îndreaptă pe DN 7G forțând intrarea în coloana existentă pe A1, prin nodul rutier Nădlac (A1 km 582+666), nod rutier aflat la unkilometru de P.C.T.F. Nădlac 2. Astfel, DN 7G se blochează din cauza numărului mare de autovehicule de transport marfă, pe sensul de mers Nădlac – P.C.T.F. Nădlac 2. Mai mult, conducătorii de autoturisme care nu necesită așteptare pentru tranzit în P.C.T.F. Nădlac 2, pentru a ajunge în punctul de frontieră, depășesc riscant coloana de TIR-uri pe contrasens, acțiuni care au dus la evenimente rutiere nedorite”, se arată într-un comunicat al DRDP Timişoara.
Practic, începând de luni, 15 martie, TIR-iştii nu vor mai avea voie să urce pe autostradă, spre ieşirea din ţară, pe la nodul rutier de la Nădlac. Dacă ajung în zona respectivă, vor fi obligaţi să se întoarcă, fie pe DN 7, fie pe autostradă, până la nodul rutier de la Pecica, iar de acolo să urce pe autostradă pe sensul de mers spre Ungaria. În schimb, vor putea circula prin Nădlac transportatorii care sunt obligaţi să treacă prin control pe la frontiera veche, de pe DN 7. „Pentru a semnaliza aceste restricții, breteaua închisă circulației traficului greu de marfă va fi semnalizată vertical cu indicatorul «Accesul interzis» însoțit de adiționalul «Exceptarea unor categorii de vehicule de la semnificația indicatorului – autoturisme». Înainte de intrarea în sensul giratoriu și în sensul giratoriu de pe DN 7G km 6+667, se vor amplasa indicatoare rutiere «Traseul de urmat pentru anumite categorii de autovehicule – vehicule de transport marfă»”, mai spun cei de la DRDP.
Măsura a fost luată datorită cozilor kilometrice care se formau, constant, la ieşirea din Nădlac.
Trimite articolul
XPentru patronii de transport marfă: voi sunteți orbi, proști ?? Voi nu cunoașteți și alte puncte vamale precum Vărșand, Borș ???? De ce dracu trimiteți șoferii de camioane spre Nădlac să aștepte în cozi kilometrice?? Aaaa, sunt mai mulți km pe alte puncte vamale și nu vă permiteți să ocolească…..mai bine stă șoferii 2 zile în coadă la Nădlac ,apoi intră pe teritoriul Ungariei și sunt gata obosiți …..ardă-vă jaru de patroni zgîrciți
-
Domnule Marian ai o inteligenta precara(indoielnica)dar ce au patroni cu treaba asta daca la soferul bulgar,turc,grec GPS si CMR ul ii indica Nadlag ce sa caute el la Varsand.Bors sau mai stiu unde
Pentru Oare cum ar fi, ce ar fi să nu te bagi ca musca în zăr…eu nu comentez părerea altora,dacă vrei, comentează despre articolul în speță. De ani și ani de zile se știe că 15 Martie este INTERZIS pe teritoriul Ungariei, se fac cozi kilometrice la vama Nădlac, de aceea se poate modifica vama pe C.M.R. sau Carnetul TIR. Plus ai creier să judeci fără traseul GPS, că vezi doamne pe acolo te duce Gps-ul…acum 20 de ani nu era GPS, se circula după hărți, dar nu are rost să continui că ești Gică-contra
-
Intoarcete cu 20 de ani si circula in continuare cu harta pe volan.Si nici unde nu este vorba de 15 martie
-
Mariane sigur nu ai fumat tu ceva că numai prostii îndrugi omule.Domnule ziarist Nădlacul nu e salvat cu nimic pt că cei care trebuie să iasă pe vama veche tot pe acolo trebuie sămeargă
-
Ce vina au șoferii sau patronii ca vor sa iasă pe Nădlac?
Întotdeauna sunt atacați și scoși vinovați alții…..
Suntem membrii UE dar suntem restricționati la întrarea în UE cu bariere, iar autoritățile iau masuri tot împotriva noastră.
Pentru Mihai: era vorba de ieșirea din țară PE AUTOSTRADĂ ,nu pe vama veche (DN7). Stai jos, 4,nu te băga și tu că musca în źăr…
-
Mariane un om din beție se trezește dar din prostie niciodată. O seară faină să ai și însănătoșire grabnică
Nu prea ai priceput la ce se refera articolul dar in fine,las-o pe a ta:))