După cum am semnalat de nenumărate ori în ziarul nostru, Drumul Naţional 7, recent modernizat, arată ca după bombardament. Zonele afectate sunt, în special, Pecica şi Nădlac, dar mai sunt probleme şi pe alte tronsoane. Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) ne-a informat, în urmă cu aproximativ o lună de zile, despre faptul că toate reparaţiile vor fi executate de către firma care a realizat lucrarea fără ca Ministerul Transporturilor să mai plătească vreun leu. Muncitorii angajaţi la firma respectivă au început luni dimineaţă munca propriu-zisă.
Odată cu reparaţiile la carosabil, apar din nou cozile interminabile pe DN 7, semafoarele şi timpul pierdut de şoferi. Dar, pe sistemul „modernizarea cere sacrificii”, oamenii vor trebui să se obişnuiască pentru câteva săptămâni cu aceste condiţii.
Până în martie?
„Reprezentanţii societăţii care a câştigat licitaţia de modernizare a DN 7 şi care a executat lucrarea s-au întors pe teren pentru a realiza reparaţiile necesare. Zonele de pe raza judeţului Arad unde se va lucra sunt Nădlac, Pecica, Vladimirescu şi Conop”, a declarat Ioan Balint, directorul secţiei din Arad a Drumurilor Naţionale. Oficial, nu se poate înainta niciun termen exact când vine vorba despre cât vor dura reparaţiile la DN 7, dar Balint spune că întreaga lucrare depinde de vreme. Neoficial, se pare că reprezentanţii societăţii care se ocupă de aceste reparaţii vor să finalizeze totul până în data de 8 martie.
Doar reparaţii
Se pare că societatea care a asfaltat întreg DN 7 a renunţat la ideea de a turna un nou strat de asfalt. Drumarii vor schimba asfaltul doar în zonele afectate în iarna care a trecut.
A.G.
Citiți principiile noastre de moderare aici!