ARAD. Rea intenţie sau eroare? O întrebare pe care şi-o pun adesea clienţii magazinelor care observă pe bon că au fost taxaţi cu un preţ diferit faţă de cel afişat la raft, aproape întotdeauna mai mare.
O clientă care a vizitat, joi, magazinul “Market” din mijlocul cartierului Alfa a constatat la casă că trebuie să plătească de două ori mai mult pentru stugurii cumpăraţi.
“Am cumpărat un ciorchine de struguri albi, care aveau preţul 9,99 lei la raft, iar la casă m-au taxat cu 12,43 lei. M-am mirat că un ciorchine cântăreşte mai mult de un kilogram şi am cerut explicaţii casieriţei, care a spus că preţul e de 19,99 pe kilogram, nu 9,99 lei. I-am arătat situaţia reală şi a spus că nu e vina ei. Alţi clienţi, auzind discuţiile, au intervenit şi au spus că păţesc adesea acelaşi lucru în acest magazin. Şi eu am păţit-o de multe ori, însă acum preţul a fost dublu, ceea ce este de-a dreptul exagerat”, ne-a relatat clienta.
După ce a făcut sesizarea, banii i-au fost restituiţi, însă rămâne întrebarea: câţi clienţi nu au fost atenţi la casă şi au plătit mult mai mult pe un produs?
Contactaţi de Jurnal Arădean şi www.aradon.ro, reprezentanţii magazinului au spus că a fost vorba de o eroare tehnică, în sistemul informatic, nu umană.
Întrebaţi de ce se întâmplă totuşi destul de des, conform reclamaţiilor clienţilor, responsabilii supermarket-ului nu au putut da un răspuns, precizând că în următoarea perioadă se va schimba sistemul de afişare a preţurilor cu unul electronic. Astfel, etichetele de la raft vor fi digitale, iar preţul se va schimba în acelaşi timp cu cel din sistemul informatic la care sunt conectate casele de marcat.
Trimite articolul
XVerificați magazinele de cartier Profi, mereu este aceasta problema , la raft un preț și la casa unul clar mai mare!!!
-
Profi din Alfa trebuia inchis demult, lipsa lcuri parcare, obstructionarea cailor de acces cu tot neamul lui Stura. La fel in Carefor alte clanuri de boscheti stau zilnic sa tilhareasca pe cei care folosesc ATM de la intrare. Personalul Profi din Alfa este foarte neglijent si murdar la fel si marfa de vitrina.
-
La fel sunt si magazinele Kaufland. Murdare, cu rafturi dezordonate si marfa cu defect lasata la vanzare, preturi puse aiurea de nu stii ce si cat costa daca nu mergi la cititor, soareci ce alearga de la un raft la altul trecandu-ti peste bombeu. iar la Lidl Banu Maracine, angajatii nu sunt sanatosi daca nu au cozi nesfarsite la casa in timp ce ei isi iau pauze exact cand e mai aglomerat.
-
-
Adevarat, si eu am patit aceeasi problema la profi in confectii. Eram cu un prieten si am cumparat produse diferite si am platiti separat. Culmea ca amandoi am fost tepuiti. Deci probabil daca iei la puricat o sa gasesti minim 20 % din produse cu aceasta problema. Am vrut sa sun protectia consumatorului dar eram in graba si am renuntat la idee desi dac nu era asa nu ii iertam.
-
Profi- nu iti mai dau nici bănuții aia 20 …30 de bani ..dar iti schimba 100 de lei pt 15 bani,jur..Preturi la raft diferite…am pățit…angajatul zice ca e gata promoția…sefa si sefu sunt 2 tineri la pubertate….jenant…magazin de duzina ! Legumele congelate nu au traducere !
Eroare umana clar informatia in format digital nu se va mai intampla aceasta , platile vor fi acceptate doar cu cardul nu va exista dubii ca ai dat o bancnota de 100 si ti-a dat rest de la una de 50si astfel nu va comenta nimeni , incetul cu incetul ne digitalizam.
-
Nici de casieri nu va mai fi nevoie, singur scanezi și plătești cu cardul. Încă un job care se va desființa.
-
Nici decum nu e eroare umana la cat de des mi s-a intamplat si mie la Profi si la Kaufland. Ei gresesc intentionat cu scopul de a scoate mai multi bani de la clienti. Inca niciodata nu mi s-a intamplat ca la casa sa fie pret mai mic decat cel afisat, tot timpul doar invers. Deci nici decum eroare umana.
Acelasi lucru mi s-a mai intamplat si la Profi si la Kaufland si la Lidl. Dar in special la Profi si Kaufland. Toate magazinele lucreaza pe acelasi principiu, incearca sa fraiereasca clientii. Nu mi s-a intamplat inca niciodata ca la casa sa “greseasca” pretul in jos, sa fie ceva mai ieftin, tot timpul a fost mai scump la casa decat ce era afisat.
un fenomen foarte des intalnit la Carrefour Market
probabil neglijenta sau personal insuficient, ma indoiesc ca e vreo strategie a magazinului
merita verificat si sanctionat totusi
-
daca era doar neglijenta, am mai fi vazut preturi de la cassa MAI MICI DECAT cele de la raft !!! NICIODATA NU SE INTAMPLA ca pretul de la raft sa fie mai mare decat cel de la cassa, CI TOCMAI INVERS !! Ceea ce demonstreaza REA-CREDINTA vanzatorului …Am patit de multe ori si eu la hipermarketul de pe Banu Maracine, acolo unde se vinde afara carnati cu mustar sau ketchup si mititei sau pui-grill …
E doar eroare umana, cineva de pe raionul respectiv, nu-si face teeaba, nu modifica eticheta de pret, apoi cel care verifica schimbarea preturilor, la fel ! Greseli in lant . Asta e politica acestor companii, angajeaza oameni de … pe cei valorosi , ii elimina, nu vor creiere ci muschi.
Eu nu cred varianta cum ca magazinele incearca sa fraiereasca lumea, sa fure la preturi. Eu as merge mai mult pe varianta de incompetenta a unor angajati care nu au nici o treaba cu ceea ce fac incepand de la seful de magazin si pana la ultimul angajat. II doare fix in basca de absolut tot, nu sunt curiosi de raioane, de produse …nimic. Doar incompetenti. Si de aici apar aceste probleme. Si cel mai grav este faptul ca nici macar nu stiu ce sa faca in situatia asta, doar ridica din umeri.
Din ce vad in jur, pe orinde mergi, indiferent ca e la magazin, la banca, la gaze, etc, gasesti acelas tip de angajat : incompetent, “miserupist”.
Noi sa fim sanatosi!
-
Pentru Acc600😜 Dovada vie Profi Alfa unde gasesti ce vrei de la inconstienti pina la lenesi. Din virf pina la ultimul angajat.
-
Pentru ACC ! Stimabile/stimabila nu o data se întîmpla acest fenomen. Personal am pățit de citeva ori . Procedeul se numește furt sau jaf in folosul Marketurilor și in detrimentul consumatorilor. Pentru acest obicei exista remediu s.a. Protecția Consumatorului B-dul Revoluției 50
-
Nene Iancule, si eu am patit astfel de faze. Am anuntat de fiecare data atat magazinul cat si OPC-ul care de fiecare data mi-a dat dreptate si a sanctionat magazinul. Dar sa spunem ca politica acestor magazine este furtul mi se pare cam mult. Eu raman la parerea mea initiala : angajati incompetenti, care nu fac ceea ce ar trebui sa faca cand ar trebui sa faca. De exemplu cand se termina o promotie oarecare la un anumit produs dar nu se oboseste nici dracu’ sa mai scoata eticheta aia. Si atunci normal ca tu ai impresia ca esti furat cand, de fapt, cineva, undeva pe un raion statea poate pe FB in loc sa isi faca treaba. Intelegeti?!!
INCOMPETENTA, NEPASAREA, INDOLENTA, astea duc la astfel de cazuri.
Si NU, nu lucrez in vreun magazin de asta, lucrez in domeniul de transport, in caz ca aveti de gand sa ziceti ca apar magazinele.
-
-
Da ACC asa e,pe langa ca numarul anagajatilor e insuficient, acestia sunt neglijenti, dezordonati, lipsiti de interes pentru munca, fara orientare spre clienti. Nu mai vorbim si de cosurile de plastic murdare de iti vine greata de la Real, Carefour, de murdaria ce sta cu zilele in zona exterioara de parcare a cosurilor si de milogii tolerati de personal si de oamenii de ordine in jurul magazinelor unde lasa in jur o murdarie de nedescris.
-
Asa este.
-
Asta suna a Profi toata ziua.
In centru carnea avea pe ambalaj doua cantariri. Una de la producator si una de la profi. Aparent ambalajul era vandut la pret de carne.
Dupa ce am reclamat sefului de magazin acest lucru de fata cu lumea .. a ramas gramajul bun dar a crescut pretul carnii. Chiar nu sunt destul reclamtii la protectia consumatorului sau au pile prea bune astia?
-
La noi nu exista Protectia Consumatorului , e Protectia Producatorului 🙂
Erori exista… nu e nici o problema. Uimirea mea e ca niciodata eroarea nu e in interesul clientului… 🙂
-
Exact la fel se întâmplă și la Profi (cel nou) din Sebiș
Este o practica intalnita in toate magazinele de la noi , Profi , Market , Kaufland , nu e nici o eroare umana , sunt puse intentionat asa pentru a fura cumparatorul . Acesta este cuvantul potrivit – FURT . Se bazeaza pe faptul ca la noi , chiar daca descpera furtul , oamenii se multumesc sa injure si sa accepte explicatiile vanzatorilor , iar autoritatile care ar trebui sa intervina si sa verifice pentru prevenirea acestor fenomene , nu-si fac treaba , sau daca sunt chemati se manjesc pentru o ciocolata . De ce in vest aceste lanturi de magazine nu-si permit sa faca astfel de “eroari ‘ ?
-
Si prea iubitul fiu al Teleormanului https://m.hotnews.ro/stire/23414605?amp. Dorea mult o schimbare dar sobolani din ghetoul liberal i-au tras asul din mineca inlocuind-l cu un treiar😆
-
Ca veni vorba de Dragnea ,DE FACTO i-au tras-o astia pentru ca :vroia sa impoziteze multinationalele dupa cifra de afaceri (nu e ok ca la ditamai cifra de afaceri sa ai un kkt de profit astfel ca la stat dai ciuciu),a vrut sa impoziteze bancile dupa cifra de afaceri (si aici aceasi poveste ca la multinationale) si multe altele. Pseudoliberali astia nu tin cu omul de rand , astia tin cu patronul, nu vedeti cum stau lucrurile acum e criza CORONA dar de cand stiu eu dupa revolutie la noi tot criza e.
-
Politica lor e simpla: Cand fac cate o gafa cat roata carului, dau vina pe pandemie!!! Si gafe dintr-astea sunt cu carul…
-
-
Santem un neam de hoti sa fie clar , furam toti care cum apuca asta e realitatea cruda
KAUFLAND ei sânt campionii. Săptămâna viitoare voi face un tursă vă arăt.
-
Nici de angajatii de la UNICARM nu ma pot declara multumit.
Intimplare patita ieri la UNICARM MICALACA- ORIZONT : am cumparat o bucata de carne de la vizatoarea de la vitrine. Mi-a cintarit-o si a lipit eticheta pe pachet, 33.89 lei. Ajung la casa iar casiera imi cere 35 lei desi pe eticheta lipita de colega ei scria clar 33.89 lei. Normal ca am ripostat si nu am fost de acord sa-i platesc mai mult decit ce era pe eticheta. Am avut un singur produs. Ma intreb la cei care au mai multe produse, cite diferente de pret vor mai fi ?
ATENTIE !!! De ocolit UNICARM MICALACA – ORIZONT !
Ce a patit clienta, nu este un accident, este un mod de insela clientii.
Aceleași lucruri întâlnite si in alte tari. Este ceva normal si afara. Nu au inventat ei asta, au copiat
Asta e linia principala de management al lor de cand au deschis , de multi ani ….sa insele …! Cand intri trebuie sa te concentrezi mult ca sa nu fi inselat .
E magazinul Penny
Sa va spuna baiatu cum e treaba cu preturile din marile magazine -1- Preturile se schimba aproape zilnic. -2- Angajatii sunt la limita (pentru a nu platii salarii) . -3-Un angajat are cel putin trei sarcini (sa faca curatenie,sa puie marfa pe raft, preturi, daca i le face seful de magazin , sa friga cartofi ,aripioare etc. sa mai si incaseze daca e casier etc. etc. etc.Afara in Germania ,Franta Belgia etc. fiecare angajat are 1 sau max. 2 raioane , si atat .Casierul e casier ,femeia de servici la fel etc. Cum sa nu fie treaba buna ? Cercetati si veti afla,si punetiva macar o zi in pielea unui angajat de la noi (Carefur ,Peny,etc etc.) Salutari.
AM PATIT IN OLANDA DECI SE INTIMPLA PESTE TOT IN LUME.
LA CE ANGAJATI SUNT IN DOMENIU NICI NU MA MIR.
gura! traiti in rumunica!
Totuși si la lidl Micalaca aveti grija.. mi sa întâmplat de 2 ori si nu numai mie …2 baxuri apa 6 iaurturi si o cutie de grisine 98 ron…este o bruneta la casierie..foarte neinteresanta si mincinoasa cat se poate…arde pana în suma de 100 ron…verificați bonurile
Locuiesc în cartierul alfa, fac cumpărăturile des de la Carrefour mi s.a întâmplat de multe ori. Am văzut oameni care au întâmpinat aceeași problemă, va spun 100% ca este “afacerea” angajaților și asta nu se va schimba niciodată!
-
Da ai dreptate,așa este și e patronat de șeful de unitate incă de la deschidere de acum vreo 10-12 ani sau mai mult se face la fel este o păcăleală la adresa clienților,esti furat cu acte in regulă ,pur și simplu iți bagă mâna in buzunar cu multă nesimțire,iar gardieni angajați de ei ar trebui pe noi clienți să ne apere de hoții angajați in Market,dar nu o fac pentru că fură și ei impreună cu angajați. …și se practică cu nesimțire această tenică de lucru și in prezent.
Ganditi-va ca produsele au un cod de bare iar cititorul de coduri citeste exact . De regula preturile cresc foarte rar exista ieftiniri doar cand se apropie perioada de expirare. Eu cred ca atunci se produce greseala cu sau fara buna stiinta, pretul la raft este afisat corect dar in calculator nu se face operatia de modificare de pret si de aici tot tambalaul. In functie de pret aparatul elibereaza un cod de bare care de fapt inseamna pretul produsului care trebuie sa fie acelasi la raft cu cel din calculator.
Pe mine m-a intepat de 2 ori o vanzatoare de la LIDL-Banu M.O data mi-a incarcat pe factura un produs care nu se regasea , iar a doua oara m-a ciupit nitel la rest.Una grasa si cu cxxu mare .Data viitoare n-o mai iert chiar daca risc sa ma fac de ras
-
Mai bine mergi la micalaca sa o frigi pe bruneta.E mai bunoaca si are cucccu mai mic!
E vorba de Carrefour-ul din Alfa, au taxat si un litru de ulei la pret de bax de 6…cel putin au incercat
La fel am pățit și eu săptămâna trecută în același supermarket din Alfa.
Am vrut să cumpăr un produs, iar la casă era alt preț față de cel de la raft. Am sesizat acest lucru casieriței, dar fără rezultat.
A zis ”Eu ce să fac? Ăsta-i prețul, atât trebuie să plătiți! Dacă nu vreți îl anulez și gata. Colegii au uitat să schimbe prețul…” Scurt și cu un total dezinteres, chiar nervoasă că mi-am permis să-i sesizez acest lucru.
Sperăm că se va schimba ceva în urma atâtor reclamații pentru că nu se mai poate.
Importat este un lucru. MAGAZINELE SUNT OBLIGATE SĂ NE VÂNDĂ PRODUSUL CU PREȚUL AFIȘAT LA RAFT !!!
Da,așa este se practică acest joc al păcălirii clienților atât la Market cât și la Penny de la deschidere ,unii clienți au observat,au reclamat alții…nu și au fost păcăliți. …așa iși face sefii de magazine ,vânzătorii,casieri cumpărăturile pe banii prostimii,nu e suficient să ai ochii deschiși dacă nu vezi.
Sa vorbim si de starea, curatenia cosurilor de plastic. Jegoase din cale afara. Am fost de mai multe ori la Dedeman, cosurile portocalii sint groaznic de murdare. Mizerie de ani de zile in ele. Am atentionat doamna cu termometrul de jegul ce il aveam in interorul cosului, iar dinsa a zimbit si a dat din umeri. Bine ca au dezinfectante la intrare…ca e nevoie.
Indiferent daca este cu intenție sau nu procedura se cheamă furt.deci trebuie chemata poliția,nu OPC.Ei daca te prind că furi,cheamă OPC?nu.cheama poliția.
Foarte bine va fac fugiti la Profi sa va fure ati abandonat magazinele de cartier mici alergati dupa oferta de pe prima pagina sa faceti economie la 1 kg de mandarine si la struguri platiti dublu hahaha
În articol nu scrie ce magazin are problema