ARAD. Şefi, cât mai mulţi şefi, posturi călduţe şi bine plătite, indemnizaţii încasate pentru aproape nimic, asta se caută la Arad. Consiliul Judeţean Arad propune adoptarea unei hotărâri pentru numirea noului Consiliu de Administraţie al Companiei de Transport Public Arad. Despre CTP nu mai sunt prea multe de spus, ştim cu toţii condiţiile de transport pe care le oferă arădenilor, atât celor care circulă în municipiu, cât şi celor care circulă în judeţ. Totuşi, acţionarii CTP, respectiv Primăria Arad şi Consiliul Judeţean Arad, au decis că aici, la Compania de Transport, este nevoie de mai mulţi şefi. Aşa că lista celor care vor primi bani fără a se zbate prea mult a cresct de la 5 la 7 persoane.
În şedinţa CJA care va avea loc vineri, 10 septembrie, se va vota un proiect de hotărâre prin care reprezentantul Judeţului în Adunarea Generală a Acţionarilor CTP să voteze încetarea mandatului actualului Consiliu de Administraţie al companiei şi numirea unui nou consiliu. Dar să nu credeţi că vechea conducere a dispărut cu totul. Să vedem cine sunt cei care îşi vor înceta mandatele: Chiş Emanuela Aurelia, Bundea Nicolae Vasile, Groza Sorina, Vida Emilia Liliana, Vîlcea Dănuţ Adrian. Practic, mandatele acestora de administratori s-au încheiat încă din primăvara acestui an, dar CJA a decis să le prelungească pe o perioadă de patru luni, până se face selecţia noilor administratori. Iar, în urma selecţiei, viitorii administratori ai CTP vor fi: Chiş Emanuela Aurelia, Bundea Nicolae Vasile, Groza Sorina, Handra Arsenie, Uricaru Lăcrimioara Dafina, Puf Laurenţiu şi Borlea Lenuţa. Da, aţi observat bine, aproape jumătate din viitorul Consiliu de Administraţie va fi format din vechii administratori. Şi da, aţi observat bine, numărul administratorilor va creşte de la 5 la 7. Se pare că Primăria Arad şi CJA, cei care sunt acţionari ai CTP, au decis că societatea de transport o va duce mult mai bine dacă va avea 7 şefi, nu 5.
Pe bani
Dar să nu credeţi cumva că acest Consiliu de Administraţie va funcţiona pe bază de voluntariat. Administratorii vor primi, lunar, o indemnizaţie de 20 la sută din salariul directorului general al CTP. Aşadar, în fiecare an din cei patru de mandat, fiecare administrator va încasa aproape 23.000 de lei. Până acum, cu 5 administratori, CTP, care este abonată la subvenţiile de la Primărie şi de la Consiliul Judeţean, plătea peste 113.000 de lei pe an cu titlu de indemnizaţie pentru Consiliul de Administraţie. După ce noii (şi vechii) administratori, 7 la număr, vor apărea pe statele de plată ale societăţii de transport, cheltuiala anuală cu plata acestora va creşte la aproape 160.000 de lei. Aici nu sunt incluse şi diferite bonusuri pe care administratorii ar putea să le încaseze, în funcţie de indicatorii economici pe care îi va realiza Compania de Transport.
Aparenţă de transparenţă
Pentru a muta atenţia de pe ei, acţionarii CTP au decis ca selecţia administratorilor să fie făcută de o firmă specializată, respectiv de Fox Management Consultants, o societate din Bucureşti. În acest fel, se lasă impresia de transparenţă şi imparţialitate. Însă această firmă a fost subiect de scandal în mai multe judeţe din ţară, unde a făcut selecţia atât pentru consilii de administraţie, cât şi pentru alte funcţii de conducere ale unor societăţi ale statului. În presa din România apar mai multe articole referitoare la selecţii făcute cu dedicaţie pentru oamenii susţinuţi politic în diferite funcţii. Aşadar, şi în cazul Consiliului de Administraţie al CTP Arad avem transparenţă, dar există posibilitatea ca această transparenţă să fi fost la comandă.
Ce face CA?
Şi că am tot vorbit atât de mult despre Consiliul de Administraţie, ce face acest organism? Poate că cele mai importante atribuţii se referă la dezvoltarea anuală a societăţii pe care o administrează, atât în ceea ce priveşte numărul de călători transportaţi, cât şi condiţiile oferite acestora, dar şi creşterea cifrei de afaceri şi a profitului companiei. Asta în teorie. În practică, CA nu face aproape nimic, înafară de o întâlnire lunară, iar membrii acestui consiliu primesc o indemnizaţie mai mare decât salariul multor angajaţi ai CTP Arad.
Trimite articolul
XRog conducerea CTP sa-î testeze pe ” inspectorii sefi” și sa-î școlarizare astfel încât sa recunoască măcar un abonament lunar de tramvai emis de CTP și sa nu mai întrebe “.ce-I ăsta”.Măcar atâta lucru elementar sa cunoască.Caz autentic întâmplat alaltăieri pe linia 18 în zona polivalenta.
In toate orasele importante din zona reteaua de transport public se extinde si se dezvolta.
De cele mai multe ori pe bani europeni.
Exceptie face Aradul.
Pretextul cel mai des invocat este ca a scazut numarul calatorilor. Ceea ce este real. Insa adevarul este mult mai nuantat decat atat: Aradenii nu folosesc transportul public si pentru ca nu se pot baza pe el. In consecinta prefera masina personala
.Nu de putine ori ajungi mai rapid la Pecica sau la Vinga decat dintr-un cartier in altul. Ca sa nu mai vorbim de veekenduri, cand programul de circulatie este o adevarata bataie de joc la adresa publicului calator.
Oare cei doi administratori noi vor rezolva aceste probleme\?
cand are de gand CTP sa faca un pic de ordine pe linia 18 si 3 ?
spun asta pt ca pe aceste linii circula multi fara bilete cu bagaje multe cu puradei ce pe langa ca nu au bilete fac o mizerie pe jos de nedescris, iar daca ii spui ceva unei pirande ce ii insoteste esti injurat si amenintat
ALO! aude cineva?
Explicatia este foarte simplă : situația financiară dezastruasă a CTP , cu datorii imense, cu orarul de circulatie la minim, cu servicii la limita suportabilității si cu tramvaie defecte non stop in trafic, trebuie ascunsă de aceeași “adimistratori competenti”. Nu poti băga gunoiul sub pres cu oameni care nu cunosc situatia gunoiului pentru că nu au fost complici la producerea acestuia. Cu siguranță cei 5 foști administratori au evaluat ca “foarte bun” managementul “excelent” al actualului manager. și salariul uriaș pe care îl ia acesta pentru contribuția la falimentarea CTP. Așa că încă 2 “competenți” morți de foame de la partidul frecătorilor de mentă au fost lipiți “să aibă și gura lor de unde să manâncă o pâine mai cozonac” și să învețe “meserie” administrativă de la cei vechi. Trăiască partidul nostru care are grijă (numai) de noi! Traiască șeful nostru (d-na Geaninuța) care ne rezolvă! Traiască statul (degeaba) care ne hrănește!
Daca ctp ar fi privata cati membri ar avea consiliul de administratie?
Pentru ce mai avem nevoie de CTP, daca exista Pitotrans ?
-
Boilor care i-ati votat, acuma avem ce ati votat voi boilor, “democratie” cu carul! Sinecurile pedelistilor..
Mi-am amintit despre o fabulă atât de prezentă în România:
Managerii români şi cei japonezi au decis să se întreacă într-un concurs de canotaj. Ambele echipe s-au antrenat din greu. În ziua cea mare, se simţeau pregătiţi. Japonezii au câştigat cu un avans de doi kilometri. Românii au fost extrem de descurajaţi că au pierdut. Moralul lor s-a prăbusit.
Managementul a decis că motivul unei înfrângeri atât de zdrobitoare trebuie aflat, aşa că au angajat o firmă de consultanţă care să investigheze problema şi să recomande acţiuni corective.
Consultantul a aflat că echipa japoneză a avut opt oameni la vâsle şi unul la cârmă; românii au avut un om care vâslea şi opt oameni la cârmă. Aşa că, după un an de studii şi milioane de euro cheltuiţi ca să analizeze problema, firma de consultanţă a ajuns la concluzia că sunt prea multi oameni la cârmă şi prea puţini la vâsle în echipa românească.
Pe măsură ce se apropia ziua cursei din anul următor, structura managerială a echipei românești a fost complet reorganizată. Noua structura cuprindea:
– patru manageri de cârmă,
– trei manageri zonali de cârmă
– un nou sistem de urmărire a performanţelor pentru omul de la vâsle, ca să i se asigure stimulent în muncă.
Anul următor, japonezii au câştigat cu un avans de patru kilometri.
Umiliţi, românii l-au concediat pe vâslaş pentru performanţe slabe şi au acordat managerilor o primă, pentru că au descoperit unde era problema.
România: o fabulă ! Arad: aici s-a înventat fabula.
-
😂😂😂
-
👍👍👍
Corect!
Ar fi de râs, dacă n-ar fi de plâns…
-
E de pe Hotnews.
oare cate autobuze se pot achizitiona cu acesti bani?si mai sunt curios care e fisa postului pt acesti indivizi
-
Sarcina de servici: TFC (Taiat Frunza Ciini). Specializare: IV (Impinge vint). Doamnele autorizate ca AS (Amanta Sefului) cu ocupatie principala SP (asta nu mai stiu ce inseamna…)
Boilor care i-ati votat, acuma avem ce ati votat voi boilor, “democratie” cu carul! Sinecurile pedelistilor..
Privatizarea companiei respective trebuia făcută încă din anul 1990, prin darea tramvaielor, autobuzelor în gestiunea și spre folosirea conducătorilor de drept ale acestor mijloace de transport în comun, iar companiei revenindu-i drepturile cuvenite din concesionare. Vatmanii și șoferii având o grijă mult mai mare în exploatarea acestor vehicole, și circulînd zi și noapte, respectând cu strictețe, la minut, orarul de funcționare. Dar s-a ales varianta comunistă prezentată de Adi!
-
vrei privatizare? vrei sa mergi pe jos si sa se vanda terenul iar mijloacele de transport in comun la fier vechi??
s-a facut privatizare si la CPL UTA REFACEREA LIBERTATEA STRUNGUL UTA TEBA SERELE GRADISTE TRICOUL ROSU ETC ETC .. Si ? ce a ramas? terenuri virane si utilajele vandute la fier vechi pt care s-au incasat bani multi si mii de oameni ramasi pe drumuri si cu asta basta .
Asta inseamna ”privatizare” la noi . Mai lasa-ne cu privatizarile astea.-
Ce ai fi vrut cu ruinele comuniste sa faci fata pe piata internationale?
-
Vă mai întreb de ce sunt rumânii c.cați ?
Ai fabrica de vagoane , tramvaie, ar trebui ca in oras sa defileze doar tramvaie noi, la standarde europene, dar nu ai cu cn… toti sunt dupa ciolan, de v-ar sta in gat.
-
Salariile soferilor si vatmanilor minim pe economie bata va dzeu,nu va e rusine sa tot angajati?ministrul transporturilor stie astea?ia sa i informam,chiar ITM-ul,televiziunea nationala sa nu va mai bateti joc
Gândiți vă la beneficiul care ar putea să fie faceți vă rog eu foarte mult să citiți acest comentariu pe care-l pun în sensul că este o descriere a unor fapte care ne leagă foarte mult de situația orașului în care trăim vă rog foarte mult faceți un tramvai pe linia 18 pe linia trei dar mai cu seamă prin 18 în care omul să-și poată duce bagajul fiind mai mare cu el în tramvai deci puneți anumite tramvaie să zic așa tot la al doilea tramvai un tramvai care se poate transporta ta și un bagaj mai mare deci cu scaune mai puține vă rog foarte mult luați în considerare acest lucru și acest lucru și această treabă va ajuta la de concesiune decongestionarea autobuzelor electrice pentru că acestea pot să aducă un plus de serviciu în care se poate deconta printr-un bilet de tramvai de patru lei mă înțelegeți și șefii aceștia și șapte șefi au aceleași atribuții care în care ei sunt angajați acolo să aducă o eficiență în parcul auto adică odată la săptămână poți să conduci un autobuz pe o rută mai sigură poți să gestionezi un personal în care sa duci o sănătate mai bună de și mulți sunt epuizat de sărăcia în care trăiesc trebuie sa duce să se facă și acest lucru o o o cantină care să un șef dintre ei dintre aceștia șapte care să organizezi un pic cantina socială de ceAtunci câteva pachete de mâncare printr-o un serviciu de Kettering deci lucrul acesta se pot face și se pot aduce o realizare mult mai mare făcându-se e acel traseu spre zona industrială care la fel și acolo să poți să aduci câteva bagaje sunt oameni cu case acolo sunt oameni care trăiesc în acea zonă sunt oameni care au nevoie să merg la opt ore suntem foarte legați de serviciu și de servicii vă rog foarte mult și să dispară această mentalitate făcut des această treabă de a furat țiganii fură românii fură nu putem trăi în asemenea condiții deci haideți să crem niște avantaje care să aducă o soluție de muncă pentru toți
Eu doresc ca stațiile de tramvai să fie un refugiu în care să fie o zonă foarte valoroase dar stațiile care sunt pe linia 18 denotă o dizgrație asupra vitezei cu care se circulă și asupra siguranței unei persoane care într-adevăr își folosește acest transport ca un ajutor despre ce vorbim și ace șapte angajați nu știi că la nimic idei ca ei să organizeze să mențină un nivel de economie acestei firme în care se dezvoltă sănătatea angajaților o bună gestionare a muncii și o bună gestionare a celor care încearcă să fure că toți fură datorită faptului că mințim datorită faptului că ascunde niște lucruri carePe care pe care să spun așa ne afectează adică ăla care lucrează mai mult câștigă mai mult și la care lucrează mai puțin câștigă mai puțin aceste lucruri nu sunt întâlnit un avantaj în sensul că cu ce lucra ceva mai mult dacă el are nevoie de alți doi ca el Batman să lucrez așa se pune problema și la ce șefiei sunt 72 se ajută unul pe altul din lipsă de personal adică despre ce vorbim haide sa ducem o eficiență un salar din care se poate trei sau mai bine zis o societate în care și partea socială să susțină activitatea muncii tot ce înseamnă muncă pentru că acolo este femeie de servici este cei care așteaptă în tramvai să îl întrețină sunt femei ca serie și acolo se mai întâmplă lucruri care se întâmplă cu orice om nu o să mai și nu mai tragă se mai fut între ei la propriu și la figuratÎntâmplă unii chiar sunt ghei trebuie și cercetat aceste decizii ce compatibilități au mulți dintre ei pentru că cu atâția oameni ți se scoală deci despre asta vorbim o fetiță și a mediului în care se lucrează
Eu doresc ca stațiile de tramvai să fie un refugiu în care să fie o zonă foarte valoroase dar stațiile care sunt pe linia 18 denotă o dizgrație asupra vitezei cu care se circulă și asupra siguranței unei persoane care într-adevăr își folosește acest transport ca un ajutor despre ce vorbim și ace șapte angajați nu știi că la nimic idei ca ei să organizeze să mențină un nivel de economie acestei firme în care se dezvoltă sănătatea angajaților o bună gestionare a muncii și o bună gestionare a celor care încearcă să fure că toți fură datorită faptului că mințim datorită faptului că ascunde niște lucruri carePe care pe care să spun așa ne afectează adică ăla care lucrează mai mult câștigă mai mult și la care lucrează mai puțin câștigă mai puțin aceste lucruri nu sunt întâlnit un avantaj în sensul că cu ce lucra ceva mai mult dacă el are nevoie de alți doi ca el Batman să lucrez așa se pune problema și la ce șefiei sunt 72 se ajută unul pe altul din lipsă de personal adică despre ce vorbim haide sa ducem o eficiență un salar din care se poate trei sau mai bine zis o societate în care și partea socială să susțină activitatea muncii tot ce înseamnă muncă pentru că acolo este femeie de servici este cei care așteaptă în tramvai să îl întrețină sunt femei ca serie și acolo se mai întâmplă lucruri care se întâmplă cu orice om nu o să mai și nu mai tragă se mai fut între ei la propriu și la figuratÎntâmplă unii chiar sunt ghei trebuie și cercetat aceste decizii ce compatibilități au mulți dintre ei pentru că cu atâția oameni ți se scoală deci despre asta vorbim o fetiță și a mediului în care se lucrează
Sa dea Tatal Ceresc de banii din indemnizatii sa le cumprere rudele coroane de flori….in semn de apreciere.
Chiar era asa greu sa faci o deplasare pana la sediul CTP? Fotrografie de pe google earth.
Sunt posturi pentru rasplatirea membrilor de partid.. care habar nu au despre ce e vorba in acea societate. Jaf pe bani publici. Sa vedeti voi cate posturi sunt la CTP ocupate de .embrii de partid. Mai scormoniti sa aveti de ce va enerva.