Trimite articolul
Xde vreo 5 ani de la Sighisoara la Brasov faci cat faceai in anii 90 de la Arad la Brasov, e mai rau ca pe vremea lui Carol
Sper ca nu sunt trenurile achizitionate din Polonia, o adevarata catastrofa tehnica. Pe vremuri, Astra stia sa faca vagoane de metrou si de cale ferata, la Craiova se faceau locomotive. De se nu se achizitioneaza asa ceva exclusiv din Romania ? Sau romanii nu au decat sa ramana capsunari sau asistati sociali ?
-
Deoarece asta se afla în agenda 20treizeci a uniunii bolnavilor de a distruge complet economia unor țări din est ca se ne facă importatori-consumatori din alte tari mai dinspre vest și asa ne are la mână, noi rămânând datori pe generații întregi deacum înainte. De la ilici măi dragă si pana la mutulică- lege pe persoană fizică care este aproape toți conducătorii au semnat pe ascuns contracte bolnăvicioase pentru poporul român dar cu avantaje pentru ei, vânzătotii de țară și de neam. Sper sa ne trezim din abureala-amorteala-promisounile vestului, deoarece tot răul de la vest vine.
-
Catastrofă tehnică? Cum? Trenurile Alstom sunt printre cele mai bune pentru acest tip de tren. Singura greșeală făcută de cei care au ales câștigătorii este că au acceptat o ofertă pentru un model de tren care nu era încă omologat. Și da, omologarea a durat ceva timp, dar acum este aproape gata…
-
As prefera trenuri chinezesti, montate la Astra Arad. Nu este vorba numai de Alstom, dar Romania a uitat ca sa produca marfuri industriale ? (tractoare, camioane, vagoane, locomotive, masini unelte etc.) ? Pana si produse ale industriei alimentare sau textile au disparut, cel putin din Arad.
-
Care este varianta cea mai bună la nivel european? Un tren conceput în Europa de ingineri europeni, asamblat în Polonia de muncitori polonezi… sau un tren conceput în întregime în China, asamblat de muncitori nepalezi și indieni în România? Mă gândesc…
-
Cetatean,
Vapoare chinezesti montate la Mîsca?
-
-