Sensul giratoriu va avea un diametru de 50 de metri liniari și 4 brațe: două pentru circulația de pe DN7, unul pentru acces în Via Carmina și unul pentru accesul în viitorul hypermarket ce se va construi în curând în incinta cartierului.
Investiția – care se ridică la peste 700 de mii de euro – este una privată, fiind făcută de către cei de la Via Carmina și de la hypermarketul ce se va construi și va fi gata până la finalul acestui an.
Trimite articolul
XOricine a trecut pe acolo si are ceva cunostinte tehnice sau rutiere a vazut ca sensul este foarte inclinat catre cartier. Nici vorba sa se apropie de orizontala. Unde s-a mai vazut girator inclinat pe un drum european sau national ? A mai vazut cineva asemanator in vreo tara ? S-a facut economie la pietris pt umplutura ? Sa nu mai vorbim de cei din cartierul Europa si celelalte cartiere noi care sunt pe partea garii , locuitorii lor nu se vor putea folosi de noul sens . Ei au fost cei care mereu erau nevoiti sa intre printre masini pe DN7 dimineata si cei care vireaza stanga sa mearga acasa dupa masa si automat provoaca cozi. Au mai spus multi altii care au ceva in cap : acest nou girator nu a rezolvat problema de trafic din zona Vladimirescu ! Totul e o mascarada .
-
Trebuiau să plătească 50000 euro cei din Europa, fiind o investiție privată, de aia nu au primit.Intr o țară normală, statul făcea acel sens giratoriu și nu locuitorii care oricum sunt plătitori de impozit..
-
Într-o țară normală, locuiesc cetățeni normali
-
Foarte bine observat , drumurile pentru dumneavoastră se fac la boloboc ?🤣🤣🤣
-
-
Foarte bine observat , drumurile pentru dumneavoastră se fac la boloboc ?🤣🤣🤣
-
In tehnica constructoare de masini TCM si nu numai se lucreaza in mm. In constructia de drumuri si nu numai se lucreaza in cm. La acest drum s-a folosit noua unitate de masura ZC – zeci de cm , inventata pe loc la Vladi. Si da Bolobocul se foloseste la constructii de drumuri , cai ferate etc. Si da, cu cu un Boloboc f lung se verifica planeitatea drumului inainte de receptie. Bine era de foloseau macar bolobocul aici sa nu zic de Teodolit-un instrument de măsurare a direcțiilor unghiulare orizontale și verticale, fiind utilizat în geodezie, topografie, construcții, minerit. Orice sofer care a circulat putin prin lume va vedea de la distanta aceasta eroare. Iarasi vom fi de rasul strainilor. “Mein Kampf” nu intru in alte detalii tehnice ca te pierzi complet…
-
pt tine TCM e “tehnica constructoare de mașini” ???
Poate doar dacă ești “absolvent” al fabrici de diplome…marca Lizi(u)ca Mihuț-
Mai degrabă absolvent de Facebook și cu practică la 777 Păcănele Resort
-
-
Ce ii asa complicat ? Cu acel boloboc f lung sa verifice Primaria, CNAIR ul sau/si alte autoritati care vor prelua constructia. Poate proiectantul, dirigintele de santier, responsabilii cu construirea sensului au un boloboc defect si se vor bucura de ocazia asta pentru a-si cumpara un boloboc f lung nou, iar daca constructia nu este conf. proiect, poate sa fie transformata in carusel, ceas solar, loc pt spirale MISA, etc.
-
Mitichi Mouse, deveniși și tu mare specialist în drumuri (și boloboace), așa, peste noapte făcuși studii intense și doctorate la Facebook University ?
-
-
-
-
După polisilogismul tău, oricum tot ce e făcut, e făcut prost. Și atunci tu de unde ai experienta? Adică ești și tu un prost.
-
Locuitorii din cartierul Europa și Tineretului trebuie sa mulțumească zgârcomanului de dezvoltator al lor care la milioanele de euro pe câte le-a dobândit de la cei care si-au cumpărat case și terenuri acolo a considerat ca circa 100.000 euro este prea mult pentru el. Asa ca de aia nu au sens și ei. Proiectul inițial era un pic mai spre comuna sj sa deservească ambele cartiere. Zgărcitul insa, tot zgârie brânză
Acest sens giratoriu, prost sau ciudat făcut, mai mult o să încurce traficul, asta nu era o soluție, se vor forma cozi mai mari decât sunt acuma, plus că pe cei din Europa sau cartierul nou nu-i ajută cu nimic, ei vor fi bătuți de soartă in continuare…
-
Investiție privata pentru cartier privat.
Europa cartier privat, nu plătește, nu primește
Nimeni nu face investiții și pentru vecini-
Păi atunci trebuiau sa-l construiasca in mijlocul cartierului privat, nu pe un drum european.
Aradon ar trebui sa facă publice toate avizele si autorizatiile de construcție.
Și daca tot e investiție ,,privată”, de ce e construit prost !?-
NCIS Macea aeroport, da acolo trebuiau să-l construiască. Și să-l lase acolo să nu mai fie lagat la DN7. Doar ca să aibă și săracii ăia de locuiesc acolo un sens giratoriu. Apropo, tu de unde ști că e construit prost ? Ai fost în inspecție pe teren, ești specialist în drumuri ? Lămurește-ne și pe noi, fraierii, ca să știm cu cine stăm de vorbă. Cred că am ghicit – tu ești specialistul care va construi aeroportul de la Macea, NCIS. Vezi să nu-l construiești prost, să nu-l faci înclinat să alunece avioanele de pe el
-
-
-
Cei din Europa nu au contribuit la investiție
Nu dai
Nu ai
e bine ca se face!!!
-
Ai perfecta drepatate. Bine era daca se facea si corect. Cu inclinatia actuala se vor imburda marfurile slab ancorate in camioane. A iesit un rebut nerecuperabil !
-
Văd că cineva scrie comentarii aici si se pretinde a fi Kempf Francisc !!!! Nu stiu cine e persoana respectivă….e un cont Fake.
-
Exact
Povestile cu suma asta exorbitanta platita de cei care au Via Carmina.. imi vine sa rad! Pai daca nu era sa se faca Lidl si ceva gen minimall acolo, nu vedeau eu sens giratoriu! Mai bine investeau in infrastructura din acel supraevaluat si mega aplaudat “cartier” care de fapt este mai rau ca in satul vechi Vladimirescu. Case multe si marunte le cate 200/300 mp cu vecini care te saluta cand stai pe wc dimineata… drumurile sub orice critica, zona din jurul caselor plina de balarii si mizerie. Inteleg ca esti disperat sa te muti de la bloc, dar acolo pare mai rau ca la bloc si intimitatea e egala cu 0 in zona. Oricum la ce soferi prost crescuti si prosti efectiv ca soferi, ieseau din zona Via Carmina, pentru ei acum e mana cereasca acest sens giratoriu, macar nu mai pun traficul in pericol cum o faceau pana acum cand iti sareau efectiv in fata masinii si te fortau sa franezi, ba erau si ofticati daca indrazneai sa nu ii lasi sa intre ca tu erai la randul tau grabit. Nu imi fac griji, ca doamnele care ieseau de acolo, fara a fi misogin, oricum abia se vor descurca si sa intre in sensul giratoriu. In rest, numai de bine! Asta sa fie cea mai mare problema a noastra, un sens giratoriu prost gandit!
-
Foarte bine ai punctat .Daca nu venea Lidl in Vladimirescu ,ViaCarmina nu avea sens giratoriu .Oricum vreau sa precizez ca taxe ca in Vladimirescu eu nu am intalnit .Cum naiba sa iti ceara taxa de 500E ca sa poti beneficia de autorizatia de constructie a unui gard ,casa ? Pecica ,Livada ,Sanleani ,Zimand nu au o asemenea taxa .Platesti 500E si nu beneficiezi de absolut nimic din partea primariei .
Propun sa intre DNA in primarie sa vedem ce imbunatatiri a adus primaria vladimirescu cetateniilor .ViaCarmina nu precizeaza de aceasta taxa minune cand iti vinde parcela .Ajungi sa afli cand ceri eliberare certificat urbanism .Daca doriti sa construiti ,va trebui sa platiti taxa de 500E (utilitati ) de care nu beneficiezi .
-
Sa va traiasca perpetuo cr isan un zombi de caca!
-
-
Asa e romanul, isi varsa parerile negative, frustrarile, etc. in spatiul public, in loc sa se bucure ca se face ceva ” Lidl si ceva gen minimall” (unde de exemplu 100% o sa fie si dl Mihai – zilnic 🙂
Cine v-a pus sa va luati case in Vladimirescu? Nu stiati ca e un singur drum de acces spre/dinspre Arad? Cu sau fara giratoriu cele aprox. 500 de vehicule ale riveranilor tot pe o banda pe sens se vor inghesui in traficul de pe DN 7. Mai bine staruiti sa se mai faca o cale rutiera intre fostul combinat si centura orasului, un fel de centura a satuluu Vladimirescu, pe unde sa fie directionat traficul vama/Oradea spre/dinspre Deva.
-
Asta ar fi o idee extraordinara
-
Nu văd mai bună și mai lejeră intrarea dinspre Livada/ Zimand prin Grădiște. Dimpotrivă, mai aglomerat și mi puține variante. Aici, de la Selgros poți să o virezi la stânga pe zona 300 sau drept înainte prin Micălaca/ Podgoria, ori pe centură spre Grădiște/ Vlaicu. Sincer, aș prefera Vladimirescu decât Livada, Sânleani, Zimand, etc.
O TARA PREA MICA PENTRU ASA MULȚI FILOZOFI.
Lăsați la o parte ura și dezbinarea. În viitorul apropiat , cei din Europa trebuie sa găsească o modalitate de a se “intepa” la acest sens giratoriu. Probabil ,cei care dețin teren în zona respectiva vor ajunge la un consens sa facă ceva benefic pt locatarii acestui cartier.
-
Puteau fi deja înțepați la sens dacă zgârciobul de dezvoltator nu era așa zgârie brânză
Unde sunt haterii care în primăvară,odată cu lansarea proiectului spuneau că lucrarea va fi gata peste câțiva ani?
Oricum,după finalizarea proiectului CF Arad/Glogovat- Timișoara
lotul care e parte din tronson, acea barieră va dispărea fiind construit un pasaj superior cu linia de tramvai pe el.
Mai bine cei care stați în zonă ați cere mai multe ganguri subterane care să facă legătura între Micalaca și Vladimirescu pentru autoturisme ! Constructiv e posibil deoarece și cota CF vine mai ridicată.
Mulți ”injineri” își dau cu presupusul pe aici. La fel de mulți ca ”doftorii” în Covid. Avem o țară plină de specialiști și habar nu aveam de ei până acum
Da dom ”injiner”. Se vor îmburda mărfurile în TIR când vor trece pe acolo. Plin de cârcotași de serviciu. Aveți răbdare să-i dea drumul, să circulați pe el (dar să vă țineți bine de volan să nu vă răsturnați cumva din cauza înclinației) și apoi să cârcotiți, că doar de asta sunteți buni. Toți ați ajuns mari specialiști în medicină, drumuri, poduri, lucrări de canalizare, de toate. Ați fi buni de miniștri. Mă mir că nu v-a cooptat deja Cîțu în guvern