Sala de şedinţe situată la parterul Universităţii Aurel Vlaicu a găzduit ieri de la ora 14,00 întâlnirea de lucru între conducerea Administraţiei Finanţelor Publice a municipiului Arad şi practicienii în insolvenţă. AFM a municipiului Arad a fost reprezentată de şeful administraţiei – doamna Mihaela Găleanu şi de şefii adjuncţi – doamna Doina Sferdian şi domnul Lucian Stana. Din rândul societăţilor – practicieni în insolvenţă au participat un număr de 20 de reprezentanţi.
Tema de bază s-a axat pe modalitatea de îndeplinire de către contribuabilii aflaţi în portofoliul practicienilor în insolvenţă a obligaţiilor fiscale. Mihaela Găleanu a punctat: „Întâlnirea de azi (n.r. ieri) are menirea unui schimb de experienţă legat de impactul asupra evidenţei fiscale a unor problematici ca declaraţiile fiscale, plăţile la bugetul general consolidat, vectorul fiscal, fişele de rol, cazierul fiscal şi rectificările de plăţi sau declaraţii. Plecând de la premisa că rolul fiscului este acela de a aplica legislaţia fiscală de către cei care intră în raza noastră de competenţă teritorială şi nu de a cere falimentul debitorilor, am hotărât să iniţiem această întâlnire”.
Partincipanţiilor le-au fost oferite pe suport electronic toate programele informatice necesare depunerii declaraţilor fiscale pe ultimii cinci ani. De asemenea, li s-a oferit pe suport imprimat: Carta contribuabilului, Calendarul obligaţiilor declarative, Lista cuprinzând faptele care se înscriu în cazierul fiscal, etc.
JA-A.P.
Citiți principiile noastre de moderare aici!